تمدید مهلت ثبت نام در سامانه املاک

تمدید مهلت ثبت نام در سامانه املاک

به گزارش تجارت‌نیوز، محمود محمودزاده، درباره آخرین شرایط و مهلت ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان گفت: به دلیل اینکه بسیاری از خانوارها هنوز موفق به ثبت‌نام در سامانه مذکور نشدند و تراکم جمعیت در دفاتر خدمات الکترونیک افزایش یافته است، از ستاد مبارزه با کرونا خواستار تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه شدیم.

 وی گفت: پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه املاک تا مهر ۱۴۰۰ در ستاد مبارزه با کرونا مصوب شد و در چند روز آینده ابلاغ می‌شود.

 بر اساس اعلام معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی، متقاضیان مثل دو ماه گذشته بدون محدودیت کد ملی می‌توانند اقدام به درج اطلاعات سکونتی خود داشته باشند.

 وی ادامه‌داد: در طول چند ماه گذشته سه مرجع راهنمایی از جمله شماره پنج رقمی مرکز و پیامکی که اعلام شد، خانواده‌ها را برای چگونگی درج اطلاعات سکونتی راهنمایی می‌کرد که کمک زیادی به حل ابهام‌های ذهنی مردم داشت.

به گفته محمودزاده، حجم سوالات خانواده‌ها نشان می‌دهد تاریخ ۱۹ خرداد برای پایان مهلت ثبت‌نام کافی نبوده و این زمان باید تمدید می‌شد.

 وی گفت: بر این اساس مالکان و مستاجران تا مهر امسال مهلت دارند تا اطلاعات سکونتی خود را در سامانه املاک و اسکان درج کنند، تا الان نیز تعداد زیادی از مردم اقدام به درج اطلاعات داشتند و تراکم مراجعه به سایت حتی گاهی موجب کند شدن سایت شده است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)