افزایش ناگهانی قیمت مسکن در امیرآباد تهران

افزایش ناگهانی قیمت مسکن در امیرآباد تهران

اکو ایران به بررسی بازار خرید و فروش ملک در محله امیرآباد، منطقه 6 تهران، پرداخته‌ است.به گفته یک مشاور املاک در محله امیرآباد، وضعیت معاملات مسکن در اسفندماه راکد است و هم‌اکنون تعداد فروشندگان کم و خریدار زیاد است.

او می‌گوید: بازار ملک در اسفندماه سال جاری نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت بود و از سه هفته پیش، قیمت‌ها دگرگون شد؛ یعنی ظرف سه هفته، از هر متر ۱۱۰ میلیون تومان به هر متر ۱۴۰ میلیون تومان رسیدیم.

 بنا به گفته این کارشناس امور ملکی، در سه ماه فصل پاییز، بازار معاملات مسکن این محله معمولی بوده، برخلاف الان که فروشنده کم است؛ آن زمان هم خریدار وجود داشته و هم فروشنده.

یک خانه با متراژ 240 مترمربع و نوساز در شهرک والفجر، 23 میلیارد تومان و واحدی دیگر با متراژ 98 متر در این محله و با 8 سال عمر بنا، 7 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی نوساز با 280 مترمربع مساحت، 36 میلیارد و 400 میلیون و آپارتمانی با قدمتی بالاتر از 30 سال، 20 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

واحدی 90 متری و با عمر بنای 24 ساله، 8 میلیارد تومان و واحدی با متراژ 124 متر و 5 سال ساخت، 12 میلیارد و 400 میلیون تومان پیشنهاد شده است.

منبع : اکوایران

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)