فیلتر





محصولات برند هانس گروهه

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448

شرکت هانس گروهه Hansgrohe در سال 1901 توسط یکی از پیشگامان تولید شیرآلات نصبی، شخصی به نام هانس گروهه در آلمان تاسیس گردید. این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو برای اولین بار در سال 1928 اقدام به دوش دستی نمود که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. از آنجا که گروهه در لوازم حمام پیشگام میباشد ، بیش از یک قرن است که تمرکز اصلی این مارک جهانی بر روی شیرآلات حمام قراردارد. پس از مدتی محصولات خود را به تولید شیرآلات آشپزخانه نیز توسعه دادند که همان تضمین های کیفی همیشگی هانس گروهه را در خود داشت. در حال حاضر %۸۰ محصولات هانس گروهه که در شش واحد صنعتی کشور آلمان تولید می گردد به ۱۳۰ کشور در قاره های مختلف جهان صادر می شود. در شرکت هانس گروهه چهار بخش کنترل کیفیت وجود دارد که تمامی محصولات را بررسی و کیفیت آن را تضمین میکند.

معرفی برند هانس گروهه (Hansgrohe) آلمان

شرکت هانس گروهه، یک شرکت آلمانی است که در سال ۱۹۰۱ در شیلتاخ آلمان تاسیس شده است. هانس گروهه از ابتدا سعی کرد با برترین‌ تولیدکنندگان شیرآلات و لوازم بهداشتی به رقبات بپردازد و از جمله رقیبان آن می‌توان به برندهای گروهه و کوهلر اشاره کرد. این شرکت در سال ۱۹۲۹ شروع به استفاده از پرس برنجی و در سال ۱۹۳۰ شروع به استفاده از روکش کروم کرد و همراه با تکنولوژی روز و آخرین فناوری‌ها حرکت می کند. شرکت هانس گروهه دارای دو سهامدار عمده است و در سال ۲۰۱۸ هانس یورگن کالباخ مدیریت این کمپانی را به عهده گرفت و امروزه محصولات خود را با دو برند هانس گروهه و آکسور عرضه می کند.

بیش از ۶۰ درصد محصولات هانس گروهه آلمان در شش واحد صنعتی واقع در کشور آلمان تولید می‌شود و از آنجا به بیش از ۱۰۰ کشور جهان صادر می گردد، و مابقی آنها در کارخانه‌های این کمپانی در ایالات متحده، فرانسه و چین تولید می‌شود. شیرآلات هانس گروهه به عنوان شیرآلات لاکچری شناخته می‌شوند و اگر شما هم به‌دنبال شیرآلات لاکچری بوده‌اید، حتما نام برند هانس گروهه را شنیده‌اید. هانس گروهه آلمان علاوه بر طراحی محصولات لاکچری و فوق زیبا از متریال لاکچری و مناسبی نیز استفاده می کند که به موجب متریال و طراحی فوق‌العاده در گروه بهترین‌ها قرار میگیرد.

شیرآلات خارجی و لوکس برند هانس گروهه آلمان، به عنوان یکی از بهترین شیرآلات وارداتی و لوکس در کشور ما شناخته می‌شوند. شیرآلات لوکس در همه جای دنیا قیمتی بالاتر از شیرآلات معمولی دارند و این روند در ایران نیز قابل قبول است. شیرآلات لاکچری و وارداتی هانس گروهه آلمان قیمت بالا دارند که علت آن نیز لوکس بودن، کیفیت بالا، طراحی فوق‌العاده و متریال آن و البته نام برند هانس گروهه است.

محصولات هانس گروهه

در بین شیرآلات خارجی، هانس گروهه جز رتبه ‌های بالای جهانی است و در تمام دنیا طرفداران خاص خود را دارد. با هانس گروهه می‌توانید حمامی رویایی و آشپزخانه‌ای مدرن داشته باشید و رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. شیرآلات هانس گروهه دارای طراحی فوق‌العاده‌‌ای بوده و در کنار آن راحتی استفاده نیز در نظر گرفته شده است. همچنین در شیرآلات این برند از تکنولوژی روز دنیا نیز استفاده شده است.

شیرآلات هانس گروهه

هانس گروهه آلمان محصولاتی متنوع تولید می‌کند. از جمله شیرآلات هانس گروهه می توان به شیرآلات سه تکه، شیرآلات اهرمی، شیرآلات توکار و شیرآلات دجیتال اشاره کرد.

نمایندگی هانس گروهه

برای خرید شیرآلات خارجی پیشنهاد ما خرید از جایی معتبر و مطمئن است. نمایندگی هانس گروهه معتبرترین محل برای خرید شیرآلات از این برند می‌باشد. شما میتوانید به بازار بورس شیرآلات سری بزنید و به سراغ نمایندگی هانس گروهه بروید. همچنین راهی آسانتر نیز هست، آن هم رفتن به فروشگاه‌های اینترنتی است. شما میتوانید به فروشگاه‌ اینترنتی شیرآلات سری بزنید و محصولات هانس گروهه و حتی شیرآلات خارجی دیگر را مشاهده کنید و اطلاعات آنها را به دست آورید و از قیمت آنها نیز مطلع شوید. اگر دوست دارید سری به فروشگاه اینترنتی شیرآلات بزنید در اینجا کلیک کنید تا به فروشگاهی معتبر و بزرگ بروید.