پرفروشترین شیرآلات آشپزخانه شودر

پرفروشترین شیرآلات آشپزخانه شودر

نقش شیر ظرفشویی در دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم است و نمای کلی آشپزخانه و کابینت‌ها را دوبرابر میکند. انتخاب شیر ظرفشویی مناسب که هم با سبک دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشد و هم کیفیت و کارآیی بالایی داشته باشد اهمیت بسیاری دارد.

شیرآلات شودر سالهاست که با طراحی زیبا و در سبک‌های مختلف، بر زیبایی خانه ها افزوده است. شیر ظرفشویی مدل و انواع مختلفی دارد و به طور کلی می‌توان آنها را به شیرآلات اهرمی، شیر ظرفشویی شلنگدار (شاوری)، شیر ظرفشویی دو منظوره، شیر ظرفشویی فنری و... تقسیم کرد و هر مدل با طراحی‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند.

در ادامه نگاهی به پرفروش ترین‌ها و محبوب‌ترین مدل شیر ظرفشویی شودر می‌اندازیم. در تمامی مدل‌های گفته شده، از کارتریج سرامیکی مقاوم استفاده شده و همچنین کیفیت بالا و ساختار اورگونومیک آنها موجب می‌شود بتوانید در مدت زمان طولانی و بدون مشکل از آنها استفاده کنید.

پرفروش ترین شیر ظرفشویی شودر

ما در مقاله پرفروش ترین شیرآلات شودر، انواع شیرآلات محبوب شودر را معرفی کرده ایم؛ در ادامه به طور اختصاصی انواع پرفروش ترین شیرظرفشویی شودر را معرفی می کنیم.

شیر ظرفشویی شاوری شودر مدل ایتن

شیر ظرفشویی شاوری شودر مدل ایتن، یکی از شیرالات محبوب این برند می‌باشد. در این مدل شاوری ایتن شاهد طراحی زیبا و چشم نوازی هستیم که می‌تواند با هر سبک آشپزخانه‌ای هماهنگ شود. شیر ظرفشویی شاوری شودر مدل ایتن دارای رنگ بندی کاملی است و در رنگ‌های نارنجی، قرمز، آبی، سبز، زرد، شیری کروم، مشکی طلایی، کروم، کروم مات، طلایی، شیری طلایی و سفید کروم تولید و عرضه می‌شود و می‌توانید متناسب با سبک آشپزخانه و دکوراسیون خود رنگ شیر را انتخاب کنید. دو رنگ مشکی و شیری طلایی شیر ظرفشویی شاوری شودر مدل ایتن محبوبیت و فروش بیشتری نسبت به سایر رنگ‌ها دارند.

خرید شیر شاوری شودر مدل ایتن

  

شیر ظرفشویی شاوری شودر مدل بیزانس

شیر ظرفشویی مدل بیزانس شودر نیز یکی از پرفروش ترین شیرالات آشپزخانه شودر می‌باشد. شاوری بیزانس از مدل شیرآلات اهرمی با طراحی کلاسیک است و در رنگ‌های طلایی، طلای مات و کروم تولید می‌شود. طراحی کلاسیک و رنگ طلایی مدل بیزانس، این شیر ظرفشویی را در گروه شیرالات لوکس قرار میدهد و برای استفاده در آشپزخانه‌های کلاسیک مناسب است. آبکاری با کیفیت و درجه میکرون بالا و کیفیت بالای این محصول، موجب می‌شود تا بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید و در تمام مدت زیبایی و کیفیت خود را حفظ کند. رنگ طلا براق و طلایی مات شیر ظرفشویی شاوری شودر مدل بیزانس محبوبیت و فروش بیشتری نسبت به سایر رنگ‌ها دارند.

خرید شیر شاوری شودر مدل بیزانس

  

شیر ظرفشویی شاوری شودر مدل موناکوپلاس

این شیر ظرفشویی موناکو پلاس شودر به سبک مدرن و در رنگ‌های طلایی، طلای مات و کروم، شیری طلا و مشکی طلا تولید می‌شود. به دلیل طراحی خاص بدنه ی شیر ظرفشویی موناکو پلاس شودر، آب بر روی شیر جمع نمی شود. که در نتیجه جرم کمتری به خود میگیرد و با نظافت مداوم هر ماه هیچ نوع جرم و لکه ای بر روی شیر مشاهده نمی کنید.دو رنگ کروم براق و کروم مات شیر ظرفشویی شاوری شودر مدل موناکوپلاس محبوبیت و فروش بیشتری نسبت به سایر رنگ‌ها دارند.

شیر ظرفشویی شلنگدار شودر مدل موناکو پلاس

شیر ظرفشویی شودر مدل دو منظوره یونیک

شیرهای دومنظوره یکی از پرفروش ترین شیرآلات آشپزخانه هستند. شیرالات دومنظوره این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا هم از آب شهری استفاده کنید و هم دسترسی به آب تصفیه شده داشته باشید. در طراحی شیر ظرفشویی شودر مدل دومنظوره یونیک دو اهرم برای شیر در نظر گرفته شده، اهرم بزرگتر برای استفاده از آب شهری و اهرم کوچکتر آب تصفیه شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. شیر ظرفشویی شودر مدل دومنظوره یونیک نیز به دلیل کارآیی بالا و دو منظوره، کیفیت بالا و طراحی زیبا یکی از پرفروش ترین‌های شودر می‌باشد. این مدل در رنگ کروم، طلایی طلامات و شیری طلا تولید و عرضه می‌شود.

خرید شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل یونیک

شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل آتلانتیک فنری

شیر ظرفشویی شودر مدل آتلانتیک در دو نوع ثابت و فنری تولید شده و هر دو مدل نیز در گروه پرفروش ترین‌های شودر قرار گرفته اند. شیر ظرفشویی شودر مدل آتلانتیک  فنری نیز دو منظوره است. در این مدل شاهد در هم آمیخته شدن دو مدل دو منظوره و فنری هستیم و کارآیی بالای هر دو مدل در هم آمیخته شده و مدلی بسیار پرکاربرد را ایجاد کرده است. شیر ظرفشویی شودر مدل آتلانتیک  فنری در دو رنگ کروم، کروم مات، طلا و طلامات تولید شده و با هر سبک آشپزخانه‌ای هماهنگ می‌شود. با شیر ظرفشویی دومنظوره آتلانتیک فنری علاوه بر آنکه به آب تصفیه شده و آب شهری دسترسی دارید، می‌توانید از قابلیت فنری بودن آن استفاده کنید و دامنه حرکتی شیر ظرفشویی خود را بیشتر کنید.

خرید شیر ظرفشویی دو منظوره فنری شودر مدل آتلانتیک

شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل آلستر فنری

شیر ظرفشویی شودر مدل آلستر در دو نوع ثابت و فنری تولید شده ولی مدل آلستر فنری جزء محصولات  پرفروش شودر است. مدل آلستر نیز یک مدل دومنظوره است و به واسطه آن با یک شیرآب به دو آب، شهری و تصفیه شده، دسترسی دارید. ساختار اورگونومیک و اهرمی این مدل سهولت در استفاده را به همراه آورده است. در مدل آلستر شودر، شاهد طراحی ساده و کارا هستیم. این مدل در دو رنگ کروم مات، کروم براق، سفید، طلا و طلامات تولید و در بازار عرضه شده است.

خرید شیر ظرفشویی دو منظوره فنری شودر مدل آلستر

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)