پرفروش ترین هود مخفی سال 99

پرفروش ترین هود مخفی سال 99

هود یکی از تجهیزات و وسایل مهم و ضروری آشپزخانه به حساب می‌آید و بو، ذرات چربی و هوا را با مکش خود از خانه خارج می‌کند و هوای تازه و شادابی را در اختیار شما می‌گذارد. انتخاب و خرید هود یکی از مواردی است که باید به آن دقت کنیم و یک هود با کیفیت را تهیه کنیم تا سال‌ها بتوانیم از آن استفاده کنیم. برندهای مختلفی به تولید و عرضه هود می‌پردازند و هر کدام چندین مدل را ارائه می‌دهند. در این میان برخی از مدل‌ها پرفروش تر از سایر مدل‌ها هستند و همین امر نشان از کیفیت و راحتی عملکرد آنهاست. هودهای مخفی یکی از مدل‌های محبوب هستند و با دکوراسیون خانه‌ها نیز هماهنگ می‌شوند. خیلی از اوقات در هنگام خرید به سمت برند و مدلی میرویم که میدانیم پرفروش‌تر است و طرفداران بیشتری دارد، این امر آرامش خیال را هم به همراه می‌آور که انتخاب درستی داشته ایم. از این رو قصد داریم ۱۰ تا از پرفروش‌ترین مدلهای هود مخفی را معرفی کنیم.

هود مخفی کن آرتیما ۲

هود مخفی کن آرتیما ۲ یکی از هودهای مخفی پرفروش هست و در جنس استیل تولید می‌شود و در رده هودهای توکار جای میگیرد و از این رو فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. هود کن آرتیما ۲ دارای عرض ۷۰ سانتی متری است و صفحه کلید لمسی آن در لبه خارجی کابینت قرار میگیرد. قدرت مکش این هود برابر ۷۰ متر مکعب بر ساعت بوده و توان مصرفی آن نیز ۱۴۰ وات است. صدایی که هود کن آرتیما ۲ ایجاد میکند بین ۵۸ تا ۶۳ دسیبل هست و پروانه و حلزونی موتور صدای بسیار کمی را ایجاد میکنند. در این هود، چراغ‌های SMD نیز تعبیه شده تا سطح اجاق گاز را روشن کند.

هود مخفی کن آرتیما ۵

در بین هودهای برند کن، مدل آرتیما ۵ نیز در گروه پرفروش ها قرار میگیرد. این هود مخفی کن نیز دارای عرض ۸۰ سانتی است و با ترکیب شدن شیشه سکوریت مشکی و استیل رنگ شده ظاهر زیبایی به خود گرفته است. این هود نیز قدرت مکشی معادل ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت  دارد. Artima 5 Can دارای دو موتور با تعداد دور موتور عادی ۴ دور بوده و پروانه و حلزونی آن صدای کمی را تولید میکنند. صدای تولید شده توسط Artima 5 Can در کمترین حالت برابر ۵۸ دسیبل و در بیشترین حالت برابر ۶۳ دسیبل می‌باشد.

هود مخفی اخوان مدل 64TCS

اخوان یکی از برندهای مطرح و محبوب در زمینه تولید هود هست و هود اخوان مدل 64TCS از پرفروش‌های این برند می‌باشد.  هود مخفی اخوان مدل 64TCS از ترکیب استیل و شیشه و در رنگ سفید و اندازه ۷۰ در ۳۰ سانتی متر تولید شده است. این هود دارای سنسور تشخیص دود و حرارت می‌باشد و هنگام تشخیص به طور اتوماتیک روشن شده و هوا را مکش میکند. هود اخوان 64 توربو سنسور دار، دارای یک فیلتر آلومینومی چند لایه قابل شستشو نیز می‌باشد.  قدرت مکش آن ۷۰۰ متر مکعب در ساعت و صدای آن نیز ۵۴ دسیبل می‌باشد.

هود داتیس مخفی مدل گلوریا

هود داتیس مدل گلوریا مشکی رنگ، یکی دیگر از مدل‌های پرفروش هود هست و در اندازه ۸۰ سانتیمتری تولید شده و برای اشپزخانه‌های کوچک مناسب می‌باشد. قدرت مکش آن نیز ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت هست و قدرت مکش بالایی دارد. موتور ۳ دور این هود مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی است و در صورت نشت دود و گاز روشن می‌شود. اگر محل نصب هود فاقد دودکش و لوله خرطومی است نیز می‌توانید از هود داتیس مدل گلوریا با نصب فیلتر زغالی استفاده کنید. صفحه کلید لمسی، وجود دو لامپ هالوژن SMD و تولید صدای کمتر از ۶۰ دسیبل از دیگر ویژگی‌های هود گلوریا است.

هود مخفی بیمکث مدل ۲۰۶۸

هود مخفی بیمکث مدل ۲۰۶۸ با نمای شیشه‌ای مشکی با صفحه کلید لمسی زیبایی بینظیر و مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارد. ایم هود مخفی مشکی در ابعاد ۳۰ در ۷۰ ساخته شده و دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو است، همچنین می‌توانید در صورت نیاز از فیلتر ذغالی نیز استفاده کنید. توان موتور هود بیمکث B2068U برابر ۲۰۴ وات و قدرت مکش آن نیز ۷۰۰ متر مکعی بر ساعت می‌باشد. این هود بیمکث صدایی بین ۵۲ تا ۶۸ دسیبل تولید میکند. از دیگر ویژگی‌های هود بیمکث B2068U می‌توان به امکان استفاده از ریموت کنترل اشاره کرد.

هود مخفی SA505 استیل البرز

در بین هودهای استیل البرز هود SA505 پرفروشترین مدل و یک هود قوی است. قدرت مکش این هود در کمترین حالت ۴۰۰ و در بیشترین حالت ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت می‌باشد. موتور هود مخفی SA505 استیل البرز با تکنولوژی توربو و ساختار فلزی ساخته شده و با تعداد دور موتور ۸ دور، قدرت این هود را نشان میدهد. هود استیل البرز مدل SA 505 یکی از کم صداترین هودهاست و صدایی برابر ۴۸ دسیبل تولید میکند. جنس شیشه‌ای مشکی و صفحه کلید لمسی هود مخفی استیل البرز در کنار قدرت بالا و صدای کم، آن رادر گروه بهترین هودها قرارداده است.

هود مخفی ایلیا استیل هلما

هود مخفی ایلیا استیل هلما ۷۰ سانتی با صفحه کلید لمسی و نمای استیل مشکی و موتور توربو مجهز به ترموگارد یکی از مدل‌های پرفروش هود می‌باشد. قدرت مکش هود ایلیا استیل مدل هلما ۴۰۰ متر مکعب بوده و صدایی معادل ۶۲ دسیبل تولید میکند. میزان مصرف برق هود مخفی ایلیا استیل هلما کم می‌باشد و در رده مصرف انرژی A+ قرار میگیرد.

هود مخفی مسترپلاس H912B

هود مخفی مسترپلاس H912B با نمای شیشه سکوریت مشکی که با روکش تفلون ضد خش پوشیده شده و صفحه کلید لمسی و امکان استفاده از سیستم کنترل راه دور، یکی از هودهای لوکس و زیبا و پرفروش می‌باشد. هود مخفی مسترپلاس H912B دارای اندازه ۷۵ سانتی متر و قدرت مکش ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت صدایی بسیا پایین تولید میکند و این صدای کم را مدیون موتور با پوسته فلزی و فن با پروانه فلزی خود است. مسترپلاس H912B دارای فیلتر آلومینیومی 3 لایه و قابل شستشو با ماشین ظرفشویی می‌باشد و یک انتخاب عالی محسوب می‌شود.

هود درخشان مدل هیدن دور

سایز هود درخشان مدل هیدن دور 70 سانتی متر با نمای ظاهری  شیشه مشکی و استیل الکترو استاتیک می باشد؛ از هودهای با کیفیت و لوکس آشپزخانه است. این مدل هود درخشان دارای موتور 4 سرعته اکونومی که موتور و پروانه هود تمام فلزی است. هود درخشان مدل هیدن دور مجهز به ترموگارد که جهت حفاظت موتور در برابر سوختن، زمانی که حرارت موتور از 85 درجه بالاتر رود و با قدرت مکش 750 متر مکعب/ ساعت با میزان صدای 59 دسی بل می باشد. از دیگر ویژگی های این هود درخشان می توان به  صفحه نمایش، ریموت کنترل و فیلتر چند لایه استیل ضد زنگ اشاره نمود.

هود مخفی گوفر مدل آرتیا

هود آرتیا ۲ گوفر با محدوده سایز ۶۱ تا ۸۵ سانتی متر و حجم مکش ۷۰۰ m3/h صدایی معادل ۶۳ دسیبل تولید میکند و در رده هودهای پرفروش قرار میگیرد. هود مخفی گوفر مدل آرتیا ۲ دارای صفحه کلید لمسی و ریموت بوده و همچنین دارای حسگر دود می‌باشد.فیلتر به کار رفته در Arita2 آلومینیومی قابل شستشو است.

برای مشاهده قیمت بروز محصولات معرفی شده در بالا اینجا کلیک نمایید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)