پرفروشترین سینک ظرفشویی ارزان و با کیفیت سال ۹۹

پرفروشترین سینک ظرفشویی ارزان و با کیفیت سال ۹۹

سینک ظرفشویی از جمله لوازم ضروری آشپزخانه هست و نمیتوان از آن چشم پوشی کرد. سینک ظرفشویی علاوه برآنکه یکی از قسمت‌های اصلی آشپزخانه هست، نقش بسزایی در زیبایی آشپزخانه نیز دارد. اگر دنبال سینک ظرفشویی ارزان میگردید به شما پیشنهاد میکنیم علاوه بر قیمت نگاهی به کیفیت محصول نیز داشته باشید. یک سینک با کیفیت طول عمر بیشتری دارد و هزینه‌های بعدی شما را کاهش میدهد.

انواع سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی از نظر ظاهر به صورت سینک ظرفشویی تک لگنی، دولگنه و سه لگنه تولید می‌شود و از نظر مواد ساخته شده نیز در سه گروه سینک استیل، گرانیتی و شیشه‌ای تقسیم می‌شوند. در بین این مدل‌ها سینک یک لگنی استیل ارزانتر از سایر مدل‌هاست. یکی دیگر از مواردی که بر قیمت سینک تاثیر گذار می‌باشد عمق لگن و کیفیت آن است. در ادامه چند سینک ارزان قیمت و باکیفیت را معرفی میکنیم.

سینک ظرفشویی ارزان و با کیفیت

انتخاب سینک ظرفشویی انتخابی مهم در آشپزخانه می‌باشد. هم اندازه و کیفیت آن مهم هست و هم از نظر زیبایی در آشپزخانه تاثیر گذار می‌باشد. همانطور که گفتیم سینک یک لگنه استیل از سایر مدل‌ها ارزان تر میباشد و با بودجه محدود بهترین انتخاب هست.

سینک ظرفشویی اخوان

مجموعه اخوان با استفاده از تکنولوژی و تجهيزات روز اروپا  سینک‌های با کیفیتی تولید میکند و نامی شناخته شده در این صنعت می‌باشد. اخوان دارای استاندارد اروپا و ایران، دارنده گواهینامه رعایت مصرف کنندگان در سال ۱۳۹۲، برنده تندیس طلایی کیفیت از سویس و آلمان و برگزیده زرین کنگره ملی حماسه اقتصادی  در سال ۱۳۹۲ میباشد.

سینک روکار اخوان مدل 126

سینک روکار اخوان مدل 126 از جنس ورق استیل معمولی با ضخامت ۰.۸ میلیمتر و اندازه ۸۰ در ۶۰ تولید میشود و عمق لگن آن نیز ۱۴ سانتی متر می‌باشد. این سینک ارزان و با کیفیت نیز یک لگنی و با یک سینی است و به دو صورت لگن سمت راست و چپ تولید می‌شود و شما میتوانید متناسب با نیاز و طراحی آشپزخانه خود سمت قرارگیری لگن را انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت جدید سینک اخوان مدل ۱۲۶ اینجا کلیک کنید.

سینک روکار اخوان مدل 10050-6CR

سینک روکار اخوان مدل 10050-6CR از جمله سینک های یک لگنی ارزان قیمت با یک سینی می‌باشد. ابعاد این سینک برابر ۵۰ در ۱۰۰ بوده در گروه سینک‌های نیمه عمیق با عمق ۱۴ سانتی متر قرار میگیرد. برای مشاهده قیمت جدید سینک اخوان مدل 10050-6CR اینجا کلیک کنید.

سینک روکار اخوان دولگنی مدل 12050-9CR

سینک روکار اخوان مدل 12050-9CR با دو لگن و یک سینی از جمله سینک های ارزان اخوان می‌باشد. جنس آن از ورق استیل معمولی با ضخامت ۰.۸ میلیمتر بوده و دارای ابعاد ۵۰ در ۱۲۰ سانتی متر می‌باشد. این سینک دو لگنه در گروه سینک‌های نیمه عمیق با عمق ۱۴ سانتی متر می‌باشد. برای مشاهده قیمت جدید سینک اخوان مدل 12050-9CR اینجا کلیک کنید.

سینک اخوان مدل 136

سینک توکار اخوان مدل ۱۳۶ دارای دولگن با عمق ۱۴ سانتی متر بوده و به صورت توکار نصب می‌شود. این سینک ارزان دارای یک سینی نیز می‌باشد و ابعاد سینک ۱۱۶ در ۵۰ سانتی متر است. برای مشاهده قیمت جدید سینک اخوان مدل ۱۳۶  اینجا کلیک کنید.

سینک اخوان مدل ۱۶۵

سینک توکار اخوان مدل ۱۶۵ دارای ابعاد ۱۲۰ در ۵۰ و دو لگن ۱۴.۵ سانتی متری می‌باشد. این سینک ارزان قیمت اخوان از استیل ۳۰۴ ضد زنگ ساخته شده و کیفیت مناسبی دارد. سینک اخوان مدل ۱۶۵ دارای دو لگن سمت راست و چپ بوده و انتخاب آن بر اساس سلیقه شماست. برای مشاهده قیمت جدید سینک اخوان مدل ۱۶۵  اینجا کلیک کنید.

سینک اخوان مدل  164sp

سینک اخوان مدل  164sp از محصولات فانتزی و زیبا و سینک‌های ارزان قیمت می‌باشد. این سینک دارای دو لگن به عمق۱۴ سانتی متر می‌باشد و ابعاد کلی آن برابر ۱۰۰ در ۵۰ سانتی متر می‌باشد. جنس سینک اخوان مدل  164sp استیل ۳۰۴ ضد زنگ بوده و ضخامت ورق سینک آن برابر ۰/۸ میلیمتر می‌باشد. برای مشاهده قیمت جدید سینک اخوان مدل 164sp اینجا کلیک کنید.

سینک ظرفشویی ایلیا استیل

ایلیا استیل نیز یکی از پیشگامان صنعت تولید سینک می‌باشد و سینک‌های ظرفشویی با کیفیتی تولید میکند. تمامی سینک‌های تولید شده توسطایلیا استیل دارای گارانتی ۱۰ ساله می‌باشد که خود نشان از کیفیت خوب آن دارد.

سینک روکار معمولی ایلیا استیل مدل 221

سینک روکار معمولی ایلیا استیل مدل 221 یک سینک دو لگنه با عمق ۱۲ سانتی متر و ابعاد ۵۰ در ۱۰۰ می‌باشد و از استیل ضد زنگ با ضخامت ۰.۴ میلیمتر ساخته شده است. سینک روکار معمولی ایلیا استیل مدل 221 از جمله سینک‌های ارزان قیمت دو لگنی است که کیفیت مناسب و بالایی دارد. برای مشاهده قیمت جدید سینک ایلیا استیل مدل ۲۲۱ اینجا کلیک کنید.

سینک ایلیا استیل مدل ۴۰۲۸

سینک ایلیا استیل مدل ۴۰۲۸  از گروه سینک‌های نیمه فانتزی می‌باشد و دارای ابعاد ۱۲۰ در ۵۱ سانتی متر و ۲ لگن ۱۵ سانتی متری با ظرفیت ۴۰ لیتر می‌باشد. برای مشاهده قیمت جدید سینک ایلیا استیل مدل ۴۰۲۸ اینجا کلیک کنید.

سینک ایلیا استیل مدل ۴۰۵۱

سینک ایلیا استیل مدل ۴۰۵۱ نیز در گروه سینک‌هایی با طراحی نیمه فانتزی جای میگیرد و دارای ابعاد ۱۰۰ در ۵۱ سانتی متر و دو لگن به عمق ۱۵ سانتی متر می‌باشد. برای مشاهده قیمت جدید سینک ایلیا استیل مدل ۴۰۵۱ اینجا کلیک کنید.

سینک روکار معمولی ایلیا استیل مدل 122

یکی دیگر از سینک‌های ارزان قیمت گروه ایلیا استیل، سینک روکار معمولی ایلیا استیل مدل 122 می‌باشد. این سینک دارای ابعاد ۵۰ در ۱۰۰، دارای یک لگن در سمت راست و یک سینی در سمت چپ بوده و عمق آن نیز ۱۲ سانتی متر می‌باشد. نوار آب بندی، جاذب صدا و شستشوی آسان از ویژگی‌های این سینک ارزان و با کیفیت می‌باشد. برای مشاهده قیمت جدید سینک ایلیا استیل مدل ۱۲۲ اینجا کلیک کنید.

 سینک ظرفشویی استیل البرز

مجموعه استیل البرز یکی از تولیدکنندگان بنام سینک‌های استیل در خاورمیانه می‌باشد و تمامی محصولات آن دارای ۲۴ ماه گارانتی می‌باشد.

سینک استیل البرز مدل ۲۱۵

سینک استیل البرز مدل ۲۱۵ دارای ابعاد ۵۲ در ۱۲۰ سانتی متر بوده و دارای ظرفیت ۳۸ لیتری می‌باشد. این سینک ارزان قیمت استیل البرز دارای دو لگن به عمق ۱۷ سانتی متر بوده و امکان انتخاب لگن سمت راست و یا چپ نیز برای مشتری فراهم است. برای مشاهده قیمت جدید سینک استیل البرز مدل ۲۱۵ اینجا کلیک کنید.

سینک استیل البرز مدل ۲۷۰

سینک توکار استیل البرز مدل ۲۷۰ دارای دو لگن با عمق ۱۶ سانتی متر بوده و دارای ابعاد ۵۱ در ۱۱۶ سانتی می‌باشد. این سینک ارزان قیمت استیل البرز برای استفاده کم و متوسط مناسب است، اما عمق آن برای موارد پرمصرف پاسخگو نیست. برای مشاهده قیمت جدید سینک استیل البرز مدل ۲۷۰ اینجا کلیک کنید.

سینک ظرفشویی بیمکث

نام برند تجاری بیمکث از سال ۱۳۶۰ شنیده شده و در طی سال‌ها محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار روانه کرده است. تمامی محصولات بیمکث دارای یکسال گارانتی می‌باشند.

سینک بیمکث مدل ۵۲۰

سینک بیمکث مدل ۵۲۰ دارای یک لگن ۱۵ سانتی می‌باشد و به صورت توکار نصب می‌شود و فضایی معادل ۵۰ در ۸۲ سانتی متر دارد. سینک بیمکث مدل ۵۲۰ دارای طراحی نیمه فانتزی است و انتخاب لگن راست و چپ آن نیز به انتخاب مشتری می‌باشد. برای مشاهده قیمت جدید سینک بیمکث مدل ۵۲۰ اینجا کلیک کنید.

سینک بیمکث مدل ۵۲۳

سینک ظرفشویی بیمکث مدل ۵۲۳ دارای دو لگن و یک سینی بوده و ابعاد آن برابر ۱۲۰ در ۵۰ سانتی متر می‌باشد و دو لگن آن نیز در ابعاد ۳۴ در ۳۷.۵ و عمق ۱۵ سانتی متر می‌باشد. برای مشاهده قیمت جدید سینک بیمکث مدل ۵۲۳ اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)