با پرفروش ترین گاز صفحه‌ای کن آشنا شوید

با پرفروش ترین گاز صفحه‌ای کن آشنا شوید

برند کن یکی از برندهای شناخته شده در زمینه محصولات و تجهیزات آشپزخانه می‌باشد و با کیفیت بالا و طراحی زیبای خود توانسته جایگاه خود را در بین برندهای ایرانی و خارجی پیدا کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی پرفروش ترین مدل گاز صفحه ای کن بپردازیم. همان طور که میدانید، گازهای ۵ شعله به دلیل فضای کافی در بین ایرانی‌ها محبوبیت بیشتری دارند و از اینرو مدل‌های پرفروش تماما پنج شعله هستند. اگر شما تمایل به خرید گاز رومیزی کن دارید با ما همراه شوید تا با مدل‌های پرفروش و محبوب این برند آشنا شوید.

گاز صفحه ای کن مدل 523M

گاز صفحه ایکن مدل ۵۲۳ دارای نمایی استیل بوده و در قسمت ولوم‌ها از شیشه سکوریت مشکی استفاده شده است. طراحی این مدل به نحوه ای است که ولوم‌ها به هیچ عنوان گرم نمیشوند. در این گاز پنج شعله، پلوپز در وسط قرار گرفته و به راحتی میتوان قابلمه بزرگی را روی آن جای داد. قطعات اصلی این گاز ایرانی، ترموکوبل، فندک وسرشعله ایتالیایی هستند. برای مشاهده قیمت مدل ۵۲۳ در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه ای کن مدل S518

گاز رومیزی استیل کن مد ۵۱۸ در ابعاد ۵۱ در ۹۱ سانتی متری تولید شده و ولوم‌ها به وسیله یک پنل از حرارت محافظت می‌شوند. ترموکوبل، فندک و سرشعله در این مدل ایتالیایی است. شما میتوانید در اینجا قیمت به روز محصول را مشاهده نمایید.

گاز رومیزی کن مدل IS 9502

یکی دیگر از مدل های گاز استیل کن، مدل ۹۵۰۲ میباشد. لازم به ذکر هست که تمامی قطعات این گاز استیل با کیفیت ایرانی میباشد. طراحی گاز به کونه ای است که حرارتی به ولوم‌ها وارد نمیشود و ولوم ها توسط یک پنل از حرارت در امان هستند. برای مشاهده قیمت و مشخصات کامل این مدل در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه ای کن مدل پاردیک مشکی

اگر به دنبال یک گاز شیشه ای مشکی هستید، مدل پادریک کن انتخابی مناسب برای شماست. این گاز دارای ابعاد ۵۲ در ۸۹ سانتی متر میباشد و از شیشه سکوریت مشکی ساخته شده است. شیشه استفاده شده در این مدل ۸ میلیمتری، دور تراش و مقاوم به حرارت و ضربه می‌باشد. توان حرارتی پاردیک مشکی در رده انرژی A قراره گرفته است. قطعات اصلی این مدل نیز تماما ایتالیایی هستند. برای مشاهده قیمت و مشخصات کامل این مدل در اینجا کلیک کنید.

گاز رومیزی کن مدل CG 9571

گاز رومیزی ۹۵۷۱ دارای طراحی خاص و منحصر به فردیست و شبکه چدنی یکپارچه آن نظر بسیاری را به خود جلب میکند. طراحی گاز رومیزی ۹۵۷۱ توانسته چندین جایزه مختلف را از آن خود کند. نمای این گاز شیشه مشکی با لبه استیل می‌باشد. سرشعله He luxe، سیستم ایمنی ترموکوبل فوق سریع و قطعات اصلی ایتالیایی نیز بر کیفیت گاز کن مدل ۹۵۷۱ افزوده است. برای مشاهده قیمت به روز گاز کن مدل ۹۵۷۱ در اینجا کلیک کنید.

گاز شیشه ای کن مدل IG 8503

گاز کن مدل ۸۵۰۳ از شیشه مشکی تراش خورده ۸ میلیمتری سکوریت و در ابعاد ۵۲ در ۸۸ سانتی متری ساخته شده و ظاهری زیبا و خلوت دارد. تمیز شوندگی آسان یکی از ویژگی‌های این مدل می‌باشد. ولوم‌ها برروی صفحه در قسمت میانی قرار گرفته اند و امکان گرم شدن آنها وجود دارد. برای مشاهده قیمت و مشخصت بیشتر گاز کن مدل ۸۵۰۳ در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه ای کن مدل IG 8516

گاز صفحه ای کن مدل ۸۵۱۶ نیز از پرطرفدارترین مدل گازهای صفحه ای کن میباشد و دارای سطح مصرف انرژی B نیز هست. این گاز شیشه‌ای مشکی با لبه‌های گرد و شبکه چدنی ضربدری ظاهری زیبا دارد. در این مدل شعله پلوپز در سمت راست و ولوم ها نیز در زیر آن جای گرفته اند. مدل ۸۵۱۶ دارای ترموکوبل فوق سریع و فندک اتومات بوده و تمامی قطعات آن ایرانی است. برای مشاهده قیمت این مدل در اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)