معرفی و بررسی ۵ مدل پرفروش‌ترین ست شیرآلات kwc

معرفی و بررسی ۵ مدل پرفروش‌ترین ست شیرآلات kwc

در طراحی و دکوراسیون منزل در نظر گرفتن نکات زیر و انتخاب وسایلی که شاید ظاهر آنها در نگاه اول اهمیت کمی داشته باشد، بسیار مهم است. به عنوان در دکوراسیون آشپزخانه و سرویس بهداشتی انتخاب شیرالات مناسب اهمیت بالایی دارد. اگر شیرآلات خود را با دقت بالا انتخاب کنید و به هماهنگی آن با سبک دکوراسیون منزل خود اهمیت دهید، خانه شما به خانه ای لوکس و زیبا تبدیل می‌شود. امروزه به دلیل تنوع بالا انتخاب شیرالات بهداشتی مناسب نیاز به بررسی بیشتری دارد و لازم است از بین انواع برندها و مدلها به انتخاب پرداخت. یکی از برندهای مطرح، باکیفیت و شناخته شده ایرانی و یکی از پیشتازان صنعت شیرآلات بهداشتی، برند KWC میباشد. کی دبیلوسی سابقه درخشانی در طراحی و تولید شیرالات ساختمانی دارد و امروزه نیز تنوع بالایی را در طراحی شیرآلات آشپزخانه و سرویس بهداشتی داراست. در بین تمامی مدلهای شیرالات بهداشتی کی دبلیوسی، برخی از مدلهای آن محبوب تر و پرفروش تر هستند و در اینجا به معرفی شیرالات پرفروش کی دبلیوسی میپردازیم. شیرالات KWC به صورت ست ۴ تکه و تکی عرضه می‌شوند. اگر تمایل به مشاهده تمام مدلهای شیرالات KWC دارید در اینجا کلیک کنید.

شیرالات KWC مدل آوا

یکی از پرفروش‌ترین ست شیرآلات kwc مدل آوا میباشد. کاتریج استفاده شده در این مدل سوئیسی بوده کیفیت بالایی دارد و ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش آن گواهی بر این مطلب است. شیر kwc مدل آوا در رنگ های سفید، مشکی و کروم طراحی شده

و دارای طراحی ساده و مدرنی می‌باشد و میتوان آن را در اکثر سبک های دکوراسیونی و فضاهای مختلف استفاده کرد. برای اطلاع از قیمت شیر کی دبلیوسی مدل آوا در اینجا کلیک کنید.

 شیرآلات کی دبلیو سی مدل زئوس

یکی دیگر از مدلهای پرفروش شیرالات کی دبلیو سی مدل زئوس میباشد. کاتریج به کار رفته در این مدل نیز اروپایی است و کیفیت بسیار بالایی دارد. کیفیت بالا در کنار طراحی زیبا و آبکاری با کیفیت موجب شده مدل زئوس در بین خریداران شیر kwc محبوبیت بالایی پیدا کند. ست شیرالات زئوس در رنگ های مشکی، کروم و سفید تولید می‌شود و شما میتوانید متناسب با سبک و رنگ دکوراسیون خود آن را انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت به روز ست شیرالات کی دبیلو سی مدل زئوس در اینجا کلیک کنید.

شیرالات kwc مدل ورونا

مدل ورونا از جمله پرفروش ترین ست شیرالات kwc محسوب می‌شود. مدل ورونا نیز دارای طراحی مدرن و بسیار زیبایی و خطوط و زاویه‌های ایجاد شده در آن، این مدل را منحصر به فرد کرده است. ست شیرالات kwc مدل ورونا برای دکوراسیون های مدرن و شیک مناسب می‌باشد. تنوع رنگ در این مدل آزادی انتخاب بیشتری را برای شما فراهم میکند و شما میتوانید متناسب با رنگ دکوراسیون خود، از میان رنگ‌های کروم، کروم مات، مشکی و سفید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت ست شیرالات کی دبلیوسی مدل ورونا در اینجا کلیک کنید.

ست شیرالات kwc مدل کواترو

اگر به دنبال شیرالات خاص و منحصر به فردی هستید، مدل کواترو kwc را انتخاب کنید. طراحی منحصر به فرد مدل کواترو سرویس بهداشتی شما را منحصر به فرد کرده و نظر همه را به خود جلب میکند. شیر کی دبیلوسی مدل کواترو در رنگ های کروم، مشکی، کروم مات، طلایی، طلایی مات، رزگلد و رزگلد مات تولید می‌شود و تمامی رنگ‌های آن زیبا و شیک می‌باشد. برای اطلاع از قیمت این محصول میتوانید در اینجا کلیک کنید.

ست شیرالات kwc مدل متیس

یکی دیگر از پرفروش ترین ست شیرالات کی دبلیوسی مدل متیس میباشد. مدل متیس در سال ۹۸ با طراحی مدرن در رنگبندی متنوع تولید شده که رنگ سفید و مشکی جز پرفروش‌ترین‌های این مدل میباشد. این ست شیرالات kwc برای فضاهایی با سبک دکوراسیون مدرن بسیار مناسب می‌باشد. ست شیرالات kwc مدل متیس نیز تحت لیسانس کشور سوئیس بوده و دارای ۵ سال ضمانت است. برای مشاهده قیمت به روز این محصول میتوانید در اینجا کلیک کنید.

 

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)