پرفروش‌ترین ست شیرآلات کسری

پرفروش‌ترین ست شیرآلات کسری

گروه تولیدی شیرالات کسری یکی از ۱۰ برند مطرح و بنام تولید شیرالات در کشور میباشد و محصولاتی متنوع و با کیفیت را عرضه میکند. شیرالات کسری توانسته گواهینامه ایزو9001 ، گواهینامه ملی استاندارد ایران و استاندارد CE اروپا را کسب کند و همین امر نشان از کیفیت این برند می‌باشد.

اگر قصد تهیه شیرالات را دارید، میتوانید با تهیه ست‌های چهار تکه  هم در هزینه خود صرفه جویی کنید و هم تمام شیرآلات توالت، روشویی، دوش و آشپزخانه را در یک مدل و مطابق با سبک دکوراسیون کلی تهیه کنید. تنوع مدل در ست شیرالات کسری بالاست و از این رو در اینجا مدل‌های پرفروش و با کیفیت شیرالات کسری را معرفی میکنیم و شما میتوانید قیمت هر یک را نیز مشاهده نمایید.

ست شیرالات کسری مدل رایان

یکی از مدلهای پرفروش شیرالات کسری مدل رایان می‌باشد. طراحی زیبا و رنگ متمایز آن شاید دلیلی بر محبوبیت این مدل باشد. شیرآلات کسری مدل رایان در رنگ های سفید طلایی، رزگلد، سفید و کروم عرضه می‌شود و میتوانید رنگ آن را مطابق با سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت شیرآلات کسری مدل رایان میتوانید در اینجا کلیک کنید.

ست شیرالات کسری مدل مگا

ست شیرالات کسری مدل مگا یک مدل پرفروش شیرالات ایرانی است. در این مدل شاهد یک طراحی ساده و زیبا هستیم و میتوان مدل مگا را در هر فضا و مکانی به کار برد.  بدنه مدل مگا از آلیاژ برنج ساخته شده و کارتریج آن نیز سرامیکی است. ست شیرالات کسری مدل مگا یکی از مدل های با کیفیت، مرغوب و با طول عمر بالاست و ارزش اقتصادی خرید بالایی دارد. در اینجا میتوانید قیمت به روز این مدل را مشاهده نمایید.

ست شیرالات کسری مدل رابین

ست شیرالات کسری مدل رابین یکی از ست های شیک و محبوب شیرالات کسری است. از جمله ویژگیهای مدل رابین می‌توان به طراحی لوکس، ظاهری زیبا و شیک، کیفیت مناسب و ماندگاری بالا و قیمت مناسب آن اشاره کرد. ست شیرالات کسری مدل رابین در رنگ های طلایی، سفید طلا و کروم طراحی شده است. اگر به دنبال شیرالات طلایی هستید، نگاهی به مدل رابین طلایی بیندازید و این مدل را در بین گزینه‌های خرید خود قرار دهید. با کلیک در اینجا قیمت به روز ست شیرالات کسری مدل رابین را در تمامی رنگ ها مشاهده نمایید.

ست شیرالات کسری مدل سزار

اگر به دنبال یک ست شیرالات زیبا، لوکس، منحصر به فرد و در عین حال ساده و همواره مد هستید، نگاهی به ست شیرالات کسری مدل سزار بیندازید. طراحی فوق العاده زیبای مدل سزار زیبایی آشپزخانه و سرویس بهداشتی شما را دو چندان می‌کند. این مدل در رنگ‌های سفید، کروم و طلایی ساخته شده و تمامی رنگ‌های آن در گروه ست پرفروش شیرآلات کسری جای میگیرند. شیرالات کسری مدل سزار طلایی یکی از شیرآلات طلایی زیبا و پرفروش میباشد و در اینجا میتوانید قیمت آن را مشاهده نمایید.

ست شیرالات کسری مدل کنکورد

ست شیرآلات کسری مدل کنکورد از جمله مدل ‌های زیبا و مدرن میباشد. مدل کنکورد در رنگ کروم عرضه می‌شود و برای منازل و ادارات مناسب میباشد. این مدل ساده و زیباست و در طراحی آن از اشکال هندسی و خطوط استفاده شده است. آبکاری عالی، کیفیت بالا و قیمت مناسب ست شیرالات کسری مدل کنکورد را در بین بهترین های این برند قرار داده است. در اینجا قیمت به روز مدل کنکورد را مشاهده نمایید.

ست شیرآلات کسری مدل ادموند

اگر به دنبال ست شیرآلاتی ماندگار با طول عمر بالا هستید، ست شیرآلات کسری مدل ادموند برای شما مناسب می‌باشد. ست شیرآلات کسری مدل ادموند در دو رنگ کروم و سفید تولید و در بازار عرضه شده است و متناسب با سلیقه و تناژ رنگی فضای خود میتوانید آن را انتخاب کنید. طراحی این مدل زیبا، راحت و کاربردیست. آلیاژ برنج به کار رفته در بدنه، کارتریج سرامیکی، آبکاری سه لایه با ضخامت ۲۰ تا ۲۵ میکرون و میزان سرب پایین آن کیفیت بالای این محصول را تضمین میکند.برای اطلاع از قیمت و تهیه ست شیرآلات کسری مدل ادموند در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)