۱۰ مدل گاز رومیزی استیل پنج شعله ارزان

۱۰ مدل گاز رومیزی استیل پنج شعله ارزان

اجاق گاز یکی از تجهیزات اولیه و اساسی خانه و محل کار به حساب می‌آید و از وجود آن نمیتوان چشم پوشی کرد. از طرفی دیگر با توجه به افزایش قیمت و بالا رفتن هزینه‌ها بسیاری از افراد به دنبال وسایل و تجهیزات ارزان و با کیفیت هستند. اگر شما هم به دنبال یک گاز ارزان هستید با ما همراه شوید.

امروزه اجاق گاز در سایزهای مختلفی از یک شعله تا پنج شعله تولید می‌شود و اجاق گاز پنج شعله پرطرفدارتری اجاق گاز بین ایرانی‌هاست و بیشترین استفاده را میتوان از آن برد. به همین دلیل در اینجا قصد داریم ۱۰ مدل از ارزانترین گاز پنج شعله استیل رومیزی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کمترین قیمت یک گاز رومیزی استیل با کیفیت تهیه کنید.

اجاق گاز صحفه ای بیتا مدل S500

یکی از ارزانترین گاز رومیزی، گاز رومیزی بینا مدل S500 هست و رده مصرف انرژی آن نیز A میباشد. این گاز استیل دارای ابعاد ۸۹ در ۵۲ سانتی متر میباشد و دارای ۲ سال گارانتی نیز هست. این اجاق گاز پنج شعله دارای شعله‌های کوچک، متوسط، بزرگ و پلوپز بوده و شعله پلوپز در وسط قرار گرفته و ولوم‌ها نیز در زیر شعله پلوپز جای گرفته‌اند. قیمت گاز صفحه‌ ای بیتا را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید و در صورت تمایل خرید اینترنتی داشته باشید و گاز خود را درب منزل تحویل بگیرید.

گاز صفحه ای بیتا مدل S510

گاز صفحه ای بیتا مدل S510 یکی دیگر از مقرون به صرفه تری مدل‌های گاز رومیزی است که دارای ۵ شعله نیز میباشد. این اجاق گاز پنج شعله بیتا به مدل قبلی بسیار شباهت دارد و اندازه آن برابر مدل قبلی، ۸۹ در ۵۲ سانتی متر بوده و رده مصرف انرژیش نیز Aمیباشد. تفاوت مدل S510  با مدل S500 در شکل ظاهری آنهاست. در مدل S510 شعله پلوپز در سمت راست قرار گرفته است. با کلیک در اینجا میتوانید قیمت اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت بیتا را مشاهده نمایید.

گاز رومیزی اخوان مدل G-87

برند اخوان از جمله برندهای شناخته شده و نامدار در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه میباشد و گاز رومیزی اخوان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این مدل از گاز رومیزی اخوان، شاهد یک گاز پنج شعله استیل با راندمان احتراق بالا و طراحی زیبایی هستیم. ابعاد این مدل گاز استیل برابر ۵۰ در ۶۸ است و شعله پلوپز در وسط جای گرفته است. این گاز رومیزی مجهز به ووک، ترموکوبل فوق سریع و فندک اتوماتیک ساخت ایتالیا میباشد. برای مشاهده قیمت گاز رومیزی اخوان مدل G-87 در اینجا کلیک کنید. شما میتوانید این گاز ارزان را با تخفیف عمرانیاز ارزانتر بخرید.

گاز صفحه ای اخوان مدل GI-104

یکی از ارزانترین گازهای رومیزی ۵ شعله اخوان، مدل GI104 است. جنس این گاز رومیزی استیل بوده و دارای ابعاد ۵۰ در ۸۶ میباشد. این گاز مجهز به ووک، ترموکوبل فوق سریع، فندک اتوماتیک و سرشعله‌های ایرانی باکیفیت است. ولوم‌های این گاز صفحه‌ای از باکالیت بوده و در برابر گرما و حرارت مقاوم میباشند و در لبه شیبدار جلوی گاز قرار گرفته‌اند. در اینجا میتوانید قیمت گاز رومیزی اخوان مدل GI104 را مشاهده نمایید.

گاز رومیزی اخوان مدل G-49

یکی دیگر از ارزانترین گاز‌های اخوان، مدل G42 هست و این مدل نیز از جمله مدل‌های دارای تخفیف در سایت عمرانیاز می‌باشد. این گاز رومیزی استیل دارای ابعاد ۸۶ در ۵۰ با ۶ شعله میباشد. این گاز شش شعله دارای راندمان احتراق متوسط بوده و شعله پلوپز آن به صورت یک شعله عمودی پرقدرت در وسط قرار گرفته است. رده مصرف انرژی این مدل از گاز رومیزی اخوان A میباشد. قطعات اصلی مدل G49 ایتالیایی است و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است. برای مشاهده قیمت گاز رومیزی اخوان مدل G-49 در اینجا کلیک کنید.

 گاز صفحه ای اخوان مدل GI-42

یکی دیگر از ارزانترین گاز ۵ شعله اخوان، مدل GI42 است. در این اجاق گاز پنج شعله، شعله پلوپز در وسط قرار گرفته و شبکه چدنی روی آن مجزا از ۴ شعله کناری است. این اجاق گاز پنج شعله مجهز به ترموکوبل فوق سریع، فندک اتومات و سرشعله‌های نسوز ساخت ایران میباشد و کیفیت بالایی دارد. ولوم‌های این گاز استیل رومیزی از جنس باکالیت، پلاستیک فشرده، بوده و در برابر حرارت و گرما مقاوم است. قیمت تخفیف خورده این اجاق گاز ارزان قیمت را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید.

گاز رومیزی استیل البرز مدل S-5952i

گاز رومیزی استیل البرز نیز از جمله محبوبترین برندهای ایرانی است که دارای مدل و قیمت‌های مختلفی نیز میباشد. از جمله ارزانترین گاز رومیزی ۵ شعله استیل البرز میتوان به مدل S5952i اشاره کرد. قطعات اصلی این گاز ساخت ایران است و از کیفیت بالایی برخورددار میباشد. این گاز پنج شعله دارای ابعاد ۹۲ در ۵۱ سانتی متری است و شعله پلوپز آن با توان 3.7KW در وسط قرار گرفته است. در اینجا قیمت گاز صفحه ای استیل البرز مدل S-5952i آمده است.

گاز رومیزی استیل البرز مدل S-5955i

گاز رومیزی استیل البرز مدل S-5955i یک گاز ۵ شعله استیل با قطعات ایرانی است. ابعاد این گاز ۵ شعله برابر ۸۶ در ۵۰ سانتی متر است و دارای شعله پلوپز در وسط، شعله بزرگ، دو شعله متوسط و شعله کوچک میباشد. طراحی و عملکرد سرشعله‌های این گاز استیل به شکلی است که شعله هم از لبه بیرونی و هم از لبه درونی مشعل به طور همزمان مشتعل می‌شود و موجب افزایش توان حرارتی شده و زمان پخت را کاهش میدهد. برای مشاهده قیمت و میزان تخفیف عمرانیاز برای این اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت در اینجا کلیک کنید.

گاز استیل البرز مدل S5060i

گاز استیل البرز مدل S5060i یک اجاق گاز پنج شعله رومیزی استیل با ابعاد ۵۰ در ۸۸ سانتیمتر میباشد. این گاز ۵ شعله دارای شعله کوچک، متوسط، بزرگ و پلوپزی است. شعله پلوپز دارای توان حرارتی ۳.۷ کیلو وات و شعله کوچک دارای توان حرارتی ۱.۳ کیلووات میباشد. این گاز رومیزی استیل البرز مجهز به سیستم ایمنی شعله، شبکه چدنی جداشونده، شعله قابل تنظیم، ترموکوبل، فندک اتومات و سرشعله‌های نسوز میباشد. قیمت گاز رومیزی استیل البرز مدل S5060i در اینجا آمده است.

گاز صفحه ای درخشان مدل G-627

یکی دیگر از اجاق گازهای رومیزی ارزان قیمت، گاز صفحه ای درخشان مدل G-627 میباشد. این اجاق گاز پنج شعله دارای بدنه استیل و ولوم‌های نسوز میباشد و فضایی برابر ۵۱ در ۸۶ سانتیمتر را اشغال میکند. ترموکوبل گاز صفحه درخشان ساخت کشور اسپانیا است و دارای ۲۴ ماه گارانتی نیز میباشد. در اینجا قیمت گاز صفحه ای درخشان آمده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)