معرفی پرفروشترین مدل شیرآلات مشکی

معرفی پرفروشترین مدل شیرآلات مشکی

در دانش طراحی داخلی قدیم، در سرویس بهداشتی بیشتر از رنگ‌های روشن استفاده میشده تا تمیزی و پاکیزی را نمایش دهد. اما امروزه طراحان خلاق، سبک جدیدی از طراحی را به نمایش گذاشته‌اند که نظر بسیاری را به خود جلب کرده، و آن هم استفاده از رنگ مشکی در طراحی سرویس بهداشتی است. ترکیب رنگ سفید و مشکی یکی از ترکیب‌های جادویی به شمار میرود و میتواند تا سالیان سال زیبایی خود را حفظ کند. شما میتوانید یک سرویس بهداشتی روشن را با ملزومات و تجهیزات مشکی ترکیب کنید و در نهایت به یک طراحی فوق‌العاده سحر آمیز برسید. شیرآلات مشکی یکی از مواردی است که میتوانید در این جهت از آن استفاده کنید و در اینجا برترین و شیک‌ترین مدل‌های شیرآلات مشکی روکار و شیرآلات توکار مشکی را معرفی کرده‌ایم و لینک تهیه و خرید آنلاین آنها نیز موجود است تا در کمترین زمان بتوانید مدل مورد نظراتان را انتخاب و تهیه کنید.

شیرآلات مشکی متیس kwc

مدل متیس یکی از مدل‌های شیرالات مشکی kwc هست که ظاهری مدرن و شیک دارد. در این مدل تنها از رنگ مشکی استفاده شده و سادگی و زیبایی با هم ادغام شده است. مدل شیر اهرمی از آلیاژ برنجی و کارتریج سرامیکی ساخته شده است. برای مشاهده قیمت شیرآلات مشکی kwc مدل متیس در اینجا کلیک کنید.

ست شیرآلات مشکی ورونا kwc

یکی دیگر از شیرآلات مشکی kwc با طرح مدرن و جذاب، مدل ورونا میباشد. شیرآلات ورونا نیز از آلیاژ برنج با کارتریج سرامیکی تهیه شده‌اند و کیفیت بسیار بالایی دارند و دارای ۵ سال گارانتی شرکتی نیز میباشد. با کلیک در اینجا میتوانید از قیمت و سایر مشخصات این ست شیرآلات مشکی شیک و مدرن مطلع شوید.

ست شیرآلات راسان مدل هیلدا

یکی دیگر از مدل‌های به روز و محبوب در بین شیرآلات مشکی، مدل هیلدای شیرآلات راسان میباشد. مدل هیلدا مشکی دارای نمایی متفاوت و مقاوم میباشد و در طراحی آن از ترکیب رنگ مشکی و کروم استفاده شده و جذابیتی خاص به آن بخشیده است. شیرآلات راسان دارای ۵ سال گارانتی نیز هستند که تضمینی بر کیفیت بالای محصول میباشد. برای مشاهده قیمت محصول و خرید آنلاین آن در اینجا کلیک کنید.

شیرآلات مشکی شودر مدل تیفانی

شیرآلات شودر که از معروف‌ترین برندهای تولید کننده شیرآلات هست و کیفیت آن برای همگی تثبیت شده است. مدل تیفانی از جمله مدل‌های لوکس در بین شیرآلات شودر است. در طراحی این شیر مشکی، از ترکیب رنگی مشکی و طلایی استفاده شده و نمای ظاهری را شیک و لوکس کرده است و میتوان از آن در فضایی که ترکیب رنگ طلایی نیز در آن درنظر گرفته شده، استفاده کرد. مدل تیفانی از جمله شیرآلات اهرمی شودر است و جنس بدنه‌ آن از آلیاژ برنج و کارتریج آن نیز سرامیکی است. برای مشاهده قیمت شیرآلات مشکی طلایی شودر مدل تیفانی در اینجا کلیک کنید.

شیرآلات شودر مدل یونیک مشکی

مدل یونیک نیز از مدل‌ شیرآلات لوکس و عام پسند شودر هست و در طراحی آن از ترکیب رنگ مشکی و طلایی استفاده شده است. ترکیب مشکی و طلایی با ایجاد کنتراست، زیبایی چشم نوازی را ایجاد میکند و از طرفی میتوان از آن در فضاهایی که اکسسوری و تزیینات طلایی نیز وجود دارد، استفاده کرد. در بین شیرآلات مشکی معرفی شده، مدل یونیک برای سرویس‌ بهداشتی مدرن و شبه مینیمال مناسب میباشد. برای مشاهده قیمت شیرآلات مشکی طلایی یونیک در اینجا کلیک کنید.

شیرآلات گرانا فلت مشکی

گرانا نیز از جمله تولیدکنندگان شیرآلات با کیفیت و مطابق استانداردها میباشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است. مدل فلت گرانا در بین بهترین‌ شیرآلات مشکی قرار گرفته است. مدل فلت گرانا از آلیاژ برنج ساخته شده و کارتریج آن نیز سرامیکی است. در طراحی این مدل شیرآلات مشکی نیز از ترکیب رنگ مشکی طلایی استفاده شده و جلوه بینظیری به آن بخشیده است.  مدل فلت مشکی گرانا از جمله مدل‌های مدرن و اسپرت میباشد و دارای ۶۰ ماه گارانتی است. برای مشاهده قیمت شیرآلات مشکی گرانا مدل فلت در اینجا کلیک کنید.

شیرالات کرومات مدل آلیس

از دیگر مدل‌های محبوب شیرآلات مشکی روکار میتوان به شیرآلات کرومات مدل آلیس اشاره کرد. مدل آلیس دارای طراحی خاص و منحصر بفردی است و برای خاص پسندان مناسب میباشد. در طراحی این مدل از ترکیب رنگ مشکی و کروم و مشکی طلایی استفاده شده است و شما میتوانید متناسب با سبک دکوراسیون و طراحی داخلی خود یکی از این دو ترکیب رنگی را انتخاب نمایید. این شیر اهرمی نیز از آلیاژ برنج و کارتریج سرامیکی تهیه شده و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. برای مشاهده قیمت شیرآلات کرومات و مشخصات بیشتر محصول میتوانید در اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)