چرا شیرآلات کروم پرفروش است؟

چرا شیرآلات کروم پرفروش است؟

وقتی هنگام انتخاب شیرآلات میرسد، یکی از مسایل مهم انتخاب رنگ شیرآلات است. در گذشته تنها شیرآلات کروم وجود داشته اما امروزه شاهد شیرآلات رنگی نیز هستیم و شما می‌توانید شیرالات رنگی را در هر رنگ و طرحی ببینید. اما با وجود روی کار آمدن شیرآلات رنگی، همچنان بسیاری از افراد شیرآلات کروم و کروم مات را انتخاب می‌کنند و از نظر آنها کیفیت و طول عمر این رنگ شیرآلات بیشتر است. در اینجا میخواهیم نگاهی به معایب و مزایای شیرآلات کروم و کروم مات بیندازیم.

آبکاری شیرآلات کروم

آبکاری شیرآلات در کیفیت آنها بسیار تاثیر گذار هست و یک آبکاری خوب و با کیفیت میتواند زیبایی و طول عمر شیرآلات را چندین برابر کند. امروزه آبکاری به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود و نحوه آبکاری شیرآلات کروم و کروم مات و شیرآلات رنگی با هم متفاوت میباشد.

آبکاری کروم یکی از رایج‌ترین انواع آبکاری است و قدمت بسیار زیادی دارد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کروم چه رنگی است؟‌رنگ کروم رنگی بین خاکستری و نقره‌ای است که نقره‌ای آن میتواند براق و یا مات باشد و بسته به این امر کروم مات و کروم براق داریم. فلز کروم دارای خاصیت جلاپذیری و مقاومت بالایی در برابر کدر شدن است و به همین در آبکاری شیرآلات بهداشتی از این فلز استفاده می‌شود. بر روی شیرآلات کروم، یک لایه بسیار نازک، که معمولا به ضخامت یک میکرون است، از فلز کروم بر روی فلز نیکل قرار میگیرد و از این رو به این آبکاری، آبکاری نیکل کروم می‌گویند. شیرآلات کروم دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش دارند و از طرف دیگر دربرابر کدر شدن نیز مقاوم هستند و لکه آب موجود کدر و لک شدن آنها نمی‌شود و به راحتی تمیز می‌شوند.

مزایای شیرآلات کروم

شیرآلات کروم و شیرآلات کروم مات دارای مزایای بسیاری هستند و همین مزایا باعث شده با آمدن شیرآلات جدیدتر، همچنان جایگاه خود را حفظ کنند.

مقاومت بالا

 همان طور که گفتیم شیرآلات کروم دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش دارند و به این راحتی‌ها روی آنها خط نمی‌افتد و برای سالیان سال، آبکاری آنها سالم می‌ماند.

راحتی در تمیزی و مقاومت در برابر کدری

 از طرف دیگر آبکاری رنگ کروم دربرابر کدر شدن نیز مقاوم است و لکه آب موجب کدر و لک شدن آنها نمی‌شود و به راحتی تمیز می‌شوند. همچنین اثر انگشت و لک آب بروی این نوع آبکاری شیرآلات باقی نمی‌ماند و تمیز کردن را بسیار آسان می‌کند. اگر حساسیت بالایی با اقر انگشت و لک آب بروی شیرآلات کروم دارید، بهتری است شیرآلات کروم مات را انتخاب کنید تا خبری از همان میزان کم لک هم نباشد.

هماهنگی با هر سبکی

یکی از مزایای بسیار جالب شیرآلات کروم، هماهنگی آن با هر سبک دکوراسیونی است. رنگ کروم یک رنگ خنثی است و با هر سبک رنگی هماهنگ می‌شود و میتوان آن را با هر سبک و رنگ دکوراسیونی بکار برد. این خنثی بودن رنگ ست شیرآلات کروم، این اجازه را به شما می‌دهد تا بتوانید آن را با تمام لوازم و اکسسوری‌های موجود نیز همانگ کنید و یک هارمونی مناسب ایجاد کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)