معرفی جدیدترین شیر ظرفشویی

معرفی جدیدترین شیر ظرفشویی

 

 

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک طراحی، شکل و ساختار شیر ظرفشویی نیز تغییر کرده و جدیدترین شیرآلات ظرفشویی شباهتی به مدل‌های قدیمی خود ندارند. شیر ظرفشویی قدیمی ثابت بوده و فشار آبی نامنظم داشته و گاها باز و بسته کردن آن نیز با دست کثیف سخت و پردردسر بوده است. در مقابل آن جدیدترین شیرآلات ظرفشویی، دارای فشار آب ثابت و هماهنگ، باز کردن و تنظیم فشار آب آسان، در برخی مدل‌ها با یک تماس، هستند و همچنین خرطومی و لوله شلنگی بسیار بلندی دارند که میتوانید به راحتی همه جای سینک را بشورید.  یکی دیگر از تغییرات جدیدترین شیر سینک ظرفشویی، روی کار آمدن شیر ظرفشویی رنگی و شیر ظرفشویی طلایی است که در دهه‌ها و سالهای گذشته اصلا جایگاهی نداشته‌اند. در ادامه این مطلب شما را با جدیدترین شیرآلات ظرفشویی آشنا میکنیم و میتوانید با یک کلیک قیمت شیرآلات را مشاهده و حتی جهت خرید اینترنتی اقدام کنید.

جدیدترین شیرظرفشویی

از جدیدترین مدل‌های شیرظرفشویی میتوان به شیرآلات هوشمند اشاره کرد. شیرآلات هوشمند از جدیدترین تکنولوژی‌های روز بهرهمند هستند. شیرآلات هوشمند به صورت لمسی و یا چشمی باز و بسته میشوند و کار با آنها بسیار آسان و راحت است و رفاه بیشتری را به همراه می‌آورند.

شیر ظرفشویی لمسی KWC مدل ورونا

برند KWCیک برند شناخته شده و معتبر است و مدل ورونای آن از جمله مدل‌های محبوب و پرفروش به شمار می‌رود و دارای طراحی مدرن است. شیر ظرفشویی لمسی ورونا از جدیدترین شیرآب ظرفشویی است و میتواند تا ۷۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی کند. این مدل همچنین دارای سردوش جداشونده متحرک است و تمام نقاط سینک را پوشش میدهد. در این مدل شما با لمس کردن شیرآب میتوانید جریان آب را وصل و قطع کنید و یا به صورت دستی از آن استفاده کنید. برای مشاهده قیمت این شیر ظرفشویی در اینجا کلیک کنید.

شیر ظرفشویی راسان مدل الیزه

شیرظرفشوی الیزه از جمله مدل‌های کلاسیک و لوکس هست که در کنار سبک و چیدمان کلاسیک آشپزخانه، زیبایی و لوکس بودن فضا را دوچندان می‌کند. مدل الیزه از مدل‌های اصیل و آنتیک راسان به شمار میرود و تنها در آبکاری طلا مات، کروم مات و رزگلد تولید می‌شود. برای خرید و مشاهده اطلاعات کامل این مدل در اینجا کلیک کنید.

شیرظرفشویی کرومات مدل آلیس

یکی دیگر از جدیدترین شیرآلات ظرفشویی، مدل آلیس کرومات است که در سبکی مدرن و خاص طراحی و تولید شده است. این محصول با ترکیب رنگ مشکی کروم و مشکی طلایی طراحی شده و سبکی منحصر بفرد دارد. این مدل از جمله مدل‌های ثابت است و دارای دسته‌ای اهرمی برای کنترل جریان آب است. در اینجا قیمت محصول آمده است.

شیرآلات درخشان مدل آنتیک

یکی دیگر از مدل‌های جدید شیرآلات ظرفشویی کلاسیک، مدل آنتیک درخشان است. این مدل احساس آرامش، امنیت و اعتماد را ایجاد میکند. در طراحی این مدل به سادگی، سنتی و کلاسیک، جلوه گری و ترکیب رنگی توجه شده است. در مدل آنتیک درخشان، انسان را به دوران گذشته وصل میکند و این حس از طریق دسته فلکه‌ای آن منتقل می‌شود. اگر تمایل به خرید مدل آنتیک دارید، برای مشاهده قیمت و خرید آسان در اینجا کلیک کنید.

شیر ظرفشویی کسری مدل ناپل

مدل ناپل نیز یکی دیگر از مدل‌های جدید شیر آب سینک ظرفشویی ثابت است. طراحی این مدل کلاسیک و لوکس هست اما در عین حال تلاش شده سادگی خود را حفظ کند. مدل ناپل از جمله شیرآلات ثابت و اهرمی است. علم این مدل بلند است و کارکردن با آن را آسان میکند. این مدل در رنگ‌های کروم و طلایی تولید می‌شود که میتوانید متناسب با رنگ دکوراسیون آشپزخانه آن را انتخاب کنید. در اینجا کلیک کنید تا از قیمت محصول نیز مطلع شوید.

شیر ظرفشویی مرجان خزر مدل امپراطور

یکی از مدل‌های لوکس و جدید در بین شیرآلات مرجان خزر، مدل امپراطور است که رنگ رزگلد آن نمایی فوق‌العاده دارد. طراحی این مد به سبک کلاسیک و آنتیک هست و به همین دلیل به سبک شیرآلات ثابت طراحی شده و به دلیل کنترل راحت جریان آب، از دسته اهرمی برای آن استفاده شده است. کیفیت بالا، رنگی زیبا و طراحی خاص این مدل را در بین محصولات لوکس جای داده است. برای مشاهده قیمت این شیر آشپزخانه لوکس در اینجا کلیک کنید.

جدید ترین شیرظرفشویی شلنگدار

شیر ظرفشویی شلنگدار یا شاوری از جمله شیرظرفشویی‌های محبوب با کاربردی راحت است. شیر شیر ظرفشویی دارای سردوشی متحرک است و میتوانید تمام نقاط سینک را شستشو دهید و هنگام شستن ظروف بزرگ از آن استفاده کنید.

شیر ظرفشویی چراغ‌دار kwc مدل ایو

شیر ظرفشویی چراغدار ایو از جمله شیر ظرفشویی‌های شاوری یا شلنگدار هست و علاوه بر امکان شستشوی کامل سینک دارای چراغ نیز هست و نور کافی را در اختیار شما می‌گذارد. در این مدل از تکنولوژی نوری پیشرفته استفاده شده و یک نور سفید یخی توسط led های کوچکی تولید می‌شود. امکان روشن و خاموش کردن چراغ این شیر ظرفشویی وجود دارد و در صورتی فراموش کردن خاموش کردن آن بعد از ۴۵ دقیقه به طور اتومات خاموش می‌شود. شیر ظرفشویی چراغ‌دار kwc مدل ایو در رنگ‌های کروم، سفید، مشکی و طلایی تولید می‌شود. برای مشاهده قیمت شیر ظرفشویی چراغدار kwc مدل ایو در اینجا کلیک کنید.

شیر شاوری شودر مدل بیزانس

اگر از علاقه‌مندان به سبک کلاسیک هستید و به دنبال یک مدل کلاسیک و لوکس هستید، شیر شاوری بیزانس را در بین گزینه‌های خود قرار دهید. این محصول با طراحی زیبا از جمله شیرآلات لوکس و چشم نواز هست و در رنگبندی کروم، طلا و طلا مات تولید می‌شود. این مدل دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای است و برای سینک‌های ۲ و ۳ لگنه بسیار مناسب است. برای مشاهده قیمت و خرید آنلاین این مدل در اینجا کلیک کنید.

شیر ظرفشویی شاوری کلار مدل آبشار

مدل آبشار از جمله شیرآلات جدید ظرفشویی با نمایی متفاوت است. در طراحی این مدل در حین سادگی به زیبایی و ظرافت و کارایی توجه بسیاری شده و در نهایت شاهد یک مدل زیبا، باکیفیت و کارا هستیم. مدل آبشار دارای علم بندی است و شاوری بودن آن نیز راحتی استفاده از آن را دوچندان کرده و از دیگر قابلیت‌های آن میتوان به چرخش ۳۶۰ درجه‌ای آن اشاره کرد. برای مشاهده قیمت بروز این مدل جدید و خرید آنلاین و آسان آن میتوانید در اینجا کلیک کنید.

جدیدترین شیر ظرفشویی دومنظوره

یکی از جدبدترین مدل‌های شیر سینک ظرفشویی، مدل دو منظوره است. در مدل دو منظوره دو دسته با یک خروجی یا دو خروجی وجود دارد که یکی از آنها برای آب شهری و دیگری برای آب تصفیه شده است. اگر ما جز افرادی هستید که تمایل دارید از آب تصفیه شده استفاده کنید، لازم است یک دستگاه تصفیه را در قسمت زیر سینک ظرفشویی خود قرار دهید و یک شیر جداگانه برای آن در نظر بگیرید و یا از شیرآلات دومنظوره استفاده کنید.

شیر ظرفشویی فنری شودر مدل آتلانتیک

مدل آتلانتیک شودر نیز از جمله شیرآلات جدید است که در گروه شیرآلات فنری و دومنظوره قرار میگیرد. طراحی این مدل تلفیقی از دو سبک کلاسیک و مدرن است و طراحی‌ای زیبا و چشم نواز دارد. در کنار طراحی زیبا، فنری بودن و دو منظوره بودن این مدل کاربرد آن را افزایش داده است. شما میتوانید آب تصفیه شده و آب شهری را به این شیر وصل کنید و با دو دسته اهرمی آن را تنظیم کنید. این مدل شیر دومنظوره فنری در رنگ‌های طلا، طلا مات، کروم و کروم مات تولید می‌شود. برای مشاهده قیمت شیر ظرفشویی دومنظوره فنری شودر مدل آتلانتیک در اینجا کلیک کنید.

 شیر ظرفشویی دومنظوره راسان مدل شارلوت

مدل شارلوت نیز از دیگر مدل‌های محبوب و زیبای شیرآلات دو منظوره آشپزخانه است که در گروه شیرآلات فنری نیز جای می‌گیرد. شیرآلات فنری دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و شستشو را آسانتر می‌کنند. توجه داشته باشید که برای نصب این مدل از شیر آشپزخانه باید بین سینک تا آبچکان حداقل ۶۰ سانتی متر فضا باشد. مدل شارلوت در رنگبندی کروم و طلا تولید می‌شود. برای مشاهده قیمت این محصول در اینجا کلیک کنید.

 

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)