نحوه نصب فلاش تانک توکار

نحوه نصب فلاش تانک توکار

فلاش تانک توکار به نوعی از فلا تانک گفته می‌شود که در داخل دیوار قرار میگیرد. نصب این مدل قبل از دیوار کشی و کاشی کاری انجام می‌شود و تنها کلید سیفون بر روی دیوار قرار میگیرد. برای استفاده از فلاش تانک توکار باید تمام لوله کشی‌ها در داخل دیاور انجام شود. برای نصب فلاش تانک توکار از قبل باید برنامه ریزی شود و قبل از اجرای دیوار کاری و کاشی کاری لوله کشی‌های لازم را انجام و آن را نصب کرد. نحوه نصب فلاش تانک توالت زمینی (توالت ایرانی) و فرنگی وال هنگ متفاوت است. در اینجا نحوه نصب فلاش تانک توکار برای توالت زمینی توضیح داده می‌شود.

طریقه نصب فلاش تانک توکار

برای نصب فلاش تانک توکار ابتدا قطعات آن را از جعبه خارج کنید و روی زمین بچینید. دیواری که قرار است فلاش تانک در آن نصب شود را مشخص کنید(بسته به محل قرار گیری توالت زمینی). به طور معمول فلاش تانک توکار توالت زمینی در فاصله ۱۸۰ متری از کف قرار میگیرد. اگر قبلا دیواری کشی انجام شده باید برش‌ها برای قرار گیری فلاش تانک زده شود و فضای قرار گیری لوله مخزن تخلیه تا کف به طور کامل خالی باشد.

سپس فلاش تانک را داخل دیوار و فضای تعبیه شده قرار دهید و از تزار بودن آن اطمینان حاصل کنید. تراز بودن فلاش تانک در نحوه کارکرد آن بسیار تاثیر گذار است و حتما باید کاملا تراز باشد.

یک انشعال آب سرد برای فلاش تانک در نظر بگیرید و لوله‌کشی‌های مربوط به آن را انجام دهید. این لوله را با زانویی مخصوص به محل تامین آب فلاش تانک نصب کنید. شیر داخل مخزن را به زانویی وصل کنید و با نوار تفلن محکم کنید.

چند بست و مهره در بسته‌بندی فلاش تانک وجود دارد و با استفاده از آنها فلاش تاتک را در دیوار کاملا فیکس و محکم کنید. برای این کار از دریل و رول پلاک استفاده کنید تا اتصالات کاملا محکم باشند.

محافظ درب فلاش تانک را نصب کنید. از محکم بودن تمامی بست‌ها و اتصالات اطمینان حاصل کنید. پس از اطمینان از کامل بودن و درست انجام شدن طریقه نصب فلاش تانک مراحل دیوار کشی را انجام دهید. این کار را طوری انجام دهید که تراز مخزن به هم نخورد.

فیلم طریقه نصب فلاش تانک توکار توالت زمینی نیز در اینجا قرار گرفته تا به طور تصویری نیز با نحوه نصب آشنا شوید.

https://cdnfa.ir/omraniaz/ce38/uploads/tovalet/flashtank/nasb/fedfb0e63b27df60fc7b55d5c5c1c3ba11684313-360p.mp4

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)