کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم

کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم

وقتی شما قصد ساخت خانه‌ای را دارید و یا در فکر بازسازی خانه خود هستید یکی از مواردی که به آن احتیاج دارید کاشی و سرامیک است. اما با توجه به هزینه‌های بسیار بالای ساخت و ساز و تغییر دکوراسیون بهترین کار این است از جاهایی خرید کنید که برایتان مقرون به صرفه باشد. برای خرید کاشی و سرامیک ارزان می‌توانید به بورس کاشی و سرامیک در محل زندگی  خود مراجعه کنید. برای اینکه بیشتر با این موضوع آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله در کنار ما بمانید.

خرید کاشی و سرامیک ارزان به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از مواردی که برای خرید کاشی و سرامیک ارزان باید به آن توجه کنید برند کاشی است. وقتی برای خرید کاشی به بازار می‌روید با کاشی‌های ایرانی و خارجی مواجه می‌شوید. کاشی‌های خارجی نسبت به کاشی‌های ایرانی بسیار گرانتر هستند. اما از نظر کیفیت تفاوت چندانی با هم ندارند. علت اختلاف قیمت این کاشی به قیمت بالای دلار، هزینه‌های گمرگ و سود فروشنده مربوط می‌شود.

شما می‌توانید از بین مدل‌های بسیار زیاد و متنوع کاشی و سرامیک ایرنی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید و آن را خریداری نمایید. کاشی‌های درجه یک ایرانی با کیفیتی معادل و یا حتی بهتر از کاشی‌های وارداتی در بازار موجود است. تنوع طرح و رنگ به حدی است که می‌تواند شما را در انتخاب کاشی مورد نظرتان دچار مشکل کند.

از این رو به راحتی می‌توانید هر طرح یا رنگی را که مد نظرتان است پیدا کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید. مسلما وقتی به مرکز فروش کاشی و سرامیک بروید می‌توانید با قیمت مناسب‌تری خرید کنید و مدل‌های متنوع‌تری را هم مشاهده نمایید.

از کجا کاشی و سرامیک ارزان بخریم؟

اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید می‌توانید برای خرید کاشی و سرامیک ارزان به مرکز فروش کاشی مانند خیابان شیراز یا خیابان بنی هاشم مراجعه کنید. در راسته این خیابان‌ها هر چه پیش بروید فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های کاشی‌های مختلفی مانند تبریز، یزد و ... را مشاهده خواهید کرد. البته کاشی‌ و سرامیک خارجی نیز برای فروش موجود است.

کاشی‌های سنتی لعابی، کاشی و سرامیک‌های مدرن، کاشی‌های بین کابینتی و سرامیک‌های مناسب سرویس بهداشتی را در این خیابان‌ها به راحتی می‌توانید تهیه کنید. همچنین برای خرید لوازم جانبی کاشی‌کاری نیز مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید این مواد و ابزارها را هم از همین خیابان‌ها خریداری نمایید.

آیا کاشی و سرامیک ارزان کیفیت مناسب را دارد؟

وقتی شما می‌خواهید کاشی و سرامیک بخرید با سه درجه بندی از طرف فروشنده مواجه خواهید شد. تمام کاشی‌ها در درجات ۱، ۲ و ۳ به فروش می‌رسند. درجه یک بهترین و گران‌ترین کاشی است. بعد از آن درجه ۲ قرار دارد و در نهایت درجه ۳. نکته مهمی که باید در این مورد بیان کرد این است که مواد و متریال تشکیل دهنده هر سه درجه کاشی یکی است و از این نظر با هم تفاوتی ندارند.

اما ممکن است در طول پخت خال یا لکی روی کاشی یا سرامیک ایجاد شود که باعث دسته بندی این کاشی‌ها به درجه ۲ یا ۳ می‌شود. از این رو اگر می‌خواهید خریدی مقرون به صرفه انجام دهید و کاشی و سرامیک ارزان بخرید و در مورد کیفیت آن دچار نگرانی هستید بهتر است نگران نباشید. با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و از بازسازی منزل خود لذت ببرید.

کاشی و سرامیک ارزان را در کجای سازه کار کنیم؟

اگر نمی‌دانید کاشی و سرامیک ارزان را کجا نصب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از این کاشی‌ها برای نصب در اتاق‌ها یا کف سرویس بهداشتی استفاده کنید. زیرا قسمتی از فضای اتاق‌ها به طور معمول با فرش پوشیده می‌شود و از این رو استفاده از این نوع از کاشی و سرامیک می‌تواند هزینه بازسازی شما را تا حد چشمگیری کاهش دهد. همچنین برای کف آشپزخانه، انباری و هال خصوصی نیز مناسب است.

کلام آخر

این روزها که هزینه‌های زندگی بسیار سرسام‌اور شده است بهتر است مراقب هزینه‌ها و انتخاب‌های خرید خود باشید. اگر قصد بازسازی ملک خود را دارید می‌توانید با انتخاب‌های ساده‌ای مانند خرید کاشی و سرامیک ارزان تا حد زیادی از هزینه‌های خود بکاهید. به این شکل هم صرفه‌جویی کرده‌اید و هم ملک خود را بازسازی می‌کنید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)