پرفروش ترین سینک ظرفشویی اخوان

پرفروش ترین سینک ظرفشویی اخوان

سینک ظرفشویی آشپزخانه از جمله تجهیزات ضرروی و مهم آشپزخانه هست و کیفیت و راحتی کارکرن با آن اهمیت بالایی دارد، از طرفی دیگر ظاهر و شیک و لوکس بودن سینک ظرفشویی نیز اهمیت بالایی دارد و در ظاهر کلی آشپزخانه تاثیر گذار است. علاوه بر سینک، انتخاب شیرآلات متناسب با سینک و متناسب با سبک دکوراسیون خانه و آشپزخانه اهمیت بالایی دارد.

در بین تولیدکنندگان سینک ظرفشویی ایرانی، اخوان یکی از بهترین هاست. کیفیت بالا، ظاهری لوکس و زیبا، تنوع بالا و ارائه خدمات پس از فروش ۱۰ ساله موجب شده تا نام اخوان بر سر زبان‌ها بیفتد و بسیاری از افرادی که به دنبال سینک ظرفشویی خوب و باکیفیت هستند، اخوان را انتخاب کنند. از بین صدها مدل سینک ظرفشویی اخوان، برخی مدل‌های آن محبوبیت بیشتری داشته و در بین پرفروش ترین مدل سینک ظرفشویی جای گرفته اند. در اینجا مدل‌های پرفروش سینک ظرفشویی اخوان را معرفی میکنیم. امکان مشاهده قیمت به روز هر مدل نیز وجود دارد. برای مشاهده قیمت تمامی مدل سینک اخوان در اینجا کلیک کنید.

سینک اخوان مدل ۳۳۲

سینک ظرفشویی اخوان مدل ۳۳۲ یک سینک توکار و دارای ابعاد ۵۰ در ۱۲۰ سانت میباشد و میتوان آن را به عنوان یک سینک بزرگ و جادار معرفی کرد. این سینک دارای دو لگن عمیق ۲۰ سانتی متری است و میتوانید به راحتی از آن برای شستن میوه، سبزیجات و ظروف استفاده کنید. برای مشاهده قیمت سینک توکار اخوان در اینجا کلیک کنید.

سینک اخوان مدل ۳۰۴

یکی دیگر از سینک‌های توکار پرفروش اخوان، مدل ۳۰۴ هست. این سینک دو لگنه دارای یک لگن کوچک و یک لگن بزرگ با عمق ۲۰ سانت بوده و انجام کارهای روزمره آشپزخانه را آسان میکند. جنس این سینک اخوان از استیل مرغوب بوده و کیفیت بالایی دارد، همچنین سینک اخوان مدل ۳۰۴ دارای سیفون و زیر آب نیز می‌باشد. برای مشاهده قیمت سینک ظرفشویی اخوان مدل ۳۰۴ در اینجا کلیک کنید.

سینک ظرفشویی اخوان مدل ۳۶۰

سینک اخوان مدل ۳۶۰ از جمله محصولات باکس این مجموعه می‌باشد و دارای لوازم جانبی مانند جامایع، تخته گوشت شیشه‌ای، تخته و سبد پلاستی مبباشد. ابعاد این سینک زیبا و شیک ۵۲ در ۱۲۰ سانت بوده و دارای دو لگن به عمق ۲۰ سانتی میباشد. از دیگر امکانات این محصول میتوان به سیفون و زیر آب اشاره کرد. این محصول از ورق استیل با ضخامت ۱ میلیمتری ساخته شده است. برای مشاهده قیمت سینک توکار اخوان مدل ۳۶۰ در اینجا کلیک کنید.

سینک ظرفشویی اخوان مدل ۱۴۸

سینک اخوان مدل ۱۴۸ از جمله سینک‌های روکار میباشد. اگر به دنبال سینکی روکار هستید، نگاهی به این مدل بیندازید. این سینک از ورق استیل ضد زنگ ۰.۸ میلی متری ساخته شده و کیفیت بالایی دارد. طراحی لگن‌ها و شکل سینی ظاهر زیبایی به سینک داده و آن را چشم نواز کرده است. سینک مدل ۱۴۸ اخوان دارای دو لگن هم سایز با عمق ۲۰ سانتی متری هست و به صورت راست لگن و چپ لگن عرضه می‌شود. برای مشاهده قیمت این سینک در اینجا کلیک کنید.

سینک اخوان مدل ۱۴۷

یکی دیگر از پرفروش ترین سینک‌های اخوان، مدل ۱۴۷ میباشد. این سینک از خانواده محصولات فانتزی است و ظاهری زیبا و شیک دارد و به صورت توکار نصب می‌شود. سینک اخوان مدل ۱۴۷ دارای سیفون و زیر آب نیزهست که کارایی و عملکرد سینک را بیشتر میکند. سینی سینک اخوان مدل ۱۴۷ دارای شیب و شیارهایی است که هم ظاهر زیبا و شیک را به همراه میآورد و هم در جهت حرکت سریع تر آب تاثیر گذار هست و به موجب آن خبری از تجمع آب و بوی بد نیست. برای مشاهده قیمت این سینک لوکس و زیبای اخوان در اینجا کلیک کنید.

سینک ظرفشویی اخوان مدل ۱۴۷ new

سینک اخوان در مدل ۱۴۷ دارای مدلی مشابه دیگری به نام new147 نیز هست که از ورق استیل معمولی ساخته شده است. نحوه نصب این مدل نیز به صورت توکار می‌باشد و داخل کابینت جای میگیرد. سینک ظرفشویی توکار اخوان مدل ۱۴۷ new دارای ابعاد ۵۰ در ۱۲۰ بوده و دو لگن به عمق ۲۰ سانتی و یک سینی دارد. از دیگر امکانات آن میتوان به نوار آبندی، سیفون و زیرآب اشاره کرد. این سینک در دو حالت لگن راست و چپ تولید شده و میتوانید بسته به راحتی و طراحی خود جهت آن را انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت سینک ظرفشویی اخوان مدل ۱۴۷ new د اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)