پرفروش ترین مدل سینک ظرفشویی گرانیتی

پرفروش ترین مدل سینک ظرفشویی گرانیتی

اگه به دنبال خرید سینک ظرفشویی هستید، حتما سینک‌های گرانیتی نظر شما را به خود جلب کرده است. سینک‌ گرانتی از جمله جدیدترین مدل سینک‌هست و ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد. زیبایی و لاکچری بودن این سینک ظرفشویی موجب شده تا بسیاری از افراد ترجیح دهند سینک آشپزخانه خود را گرانیتی انتخاب کنند. سینک‌های گرانتی در رنگ مشکی و سفید بسیار پرطرفدار بوده و زیبایی خاصی به آشپزخانه می‌دهد. هرچند برخی معتقداند نگهداری از سینک گرانیتی سخت هست و نحوه تمیز کردن آن نیز مشکل میباشد یا بعد از مدتی کدر میشود، و به همین از انتخاب آن اجتناب میکنند. اما اینگونه نیست و شما به راحتی با رعایت چند نکته میتوانید سینک گرانیتی خود را به خوبی نگهداری کنید و همواره از زیبایی و درخشش آن لذت ببرید. برای آشنایی با نحوه تمیز کردن و نگهداری از سینک گرانیتی میتوانید مقاله ای در این رابطه را مطالعه کنید. در ادامه شما را با بهترین برندهای سینک گرانیتی ایرانی و پرفروش ترین مدلهای آن آشنا میکنیم.

سینک گرانیتی بیمکث مدل ۰۰۱

برند بیمکث یک برند ایرانی و شناخته شده در زمینه تولیدات تجهیزات و وسایل آشپزخانه هست و همراستا با تولیدات روز اقدام به تولید سینک گرانیتی کرده و جز برندهای محبوب سینک گرانیتی قرار گرفته است. سینک گرانیتی بیمکث مدل ۰۰۱ در رنگ کرم، نقره‌ای، خاکستری، سفید و مشکی تولید می‌شود. این سینک ظرفشویی دارای ابعاد ۵۰ در ۱۱۶ سانتی متر و عمق ۲۰ سانتی با دو لگن میباشد و به صورت توکار نصب می‌شود. برای مشاهده قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی بیمکث مدل ۰۰۱ در اینجا کلیک کنید.

سینک ظرفشویی گرانیتی بیمکث مدل ۰۰۳

یکی دیگر از مدلهای پرفروش سینک گرانیتی ایرانی بیمکث، مدل ۰۰۳ هست. این سینک گرانیتی در رنگ‌های خاکستری، سفید و مشکی تولید می‌شود و دارای ابعاد ۵۱ در ۱۱۶ در ۲۲ سانت، دارای دو لگن و یک سینی میباشد.   این محصول دارای ۱۲ ماه گارانتی شرکت بیمکث نیز هست. برای مشاهده قیمت سینک گرانیتی بیمکث مدل ۰۰۳ در اینجا کلیک کنید.

سینک گرانیتی بیمکث مدل ۰۰۴

سینک گرانیتی بیمکث مدل ۰۰۴  یک سینک گرانیتی سفید دو لگنه، یک لگن بزرگ و یکی کوچکتر، با عمق ۱۹ سانتی متری است. این مدل سینک به صورت توکار نصب می‌شود و دارای نوار آبندی نیز میباشد. سینک گرانیتی بیمکث دارای ۱۲ ماه گارانتی شرکتی بوده و از کیفیت بالایی برخودار است. برای مشاهده قیمت به روز این سینک ظرفشویی گرانیتی در اینجا کلیک کنید.

سینک ظرفشویی گرانیتی گوفر مدل راین

سینک ظرفشویی گرانیتی گوفر مدل راین از جمله سینک‌های گرانیتی زیبا و محبوب میباشد و در رنگ‌های کرم، سفید و مشکی تولید می‌شود. این مدل سینک دارای دو لگن به عمق ۲۰ سانت بوده و یک سینی نیز دارد. این سینک از ۸۰ درصد گرانیت و ۲۰ درصد رنگ و رزین ساخته شده است و دارای ابعاد ۱۶۰ در ۵۰ در ۲۱ سانتی میباشد. سینک ظرفشویی گرانیتی گوفر مدل راین دارای ۹۰ ماه گارانتی نیز هست. برای مشاهده قیمت به روز سینک گرانیتی گوفر در اینجا کلیک کنید.

سینک گوفر گرانیتی مدل لنا

سینک گرانیتی گوفر مدل لنا در دو رنگ سفید و مشکی و کرم، به صورت دو لگنه و در ابعاد  ۱۱۶ در ۵۰ در ۲۱ سانتی متر تولید می‌شود. جنس این سینک ترکیبی از گرانیت و رنگ و رزین می‌باشد و ۹۰ ماه گارانتی شرکتی دارد. برای مشاهده قیمت به روز این محصول در اینجا کلیک کنید.

سینک گرانیتی کن مدل آلدورا

سینک گرانیتی کن مدل aldora 2B از ۸۰ درصد گرانیت و ۲۰ درصد رنگ و رزین ساخته شده و دارای ابعاد ۱۱۶ در ۵۰ و عمق ۱۸ سانتی میباشد. این سینک گرانیتی زیبا و لوکس دارای دو لگن بزرگ بوده و به صورت توکار نصب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن میتوان به آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد. برای مشاهده قیمت سینک گرانیتی کن در اینجا کلیک کنید.

سینک گرانیتی کن مدل new ascend

اگر به دنبال سینکی با طراحی خاص و منحصر به فرد هستید نگاهی به سینک گرانیتی کن مدل new ascend بیندازید. این سینک دارای ابعاد ۸۶ در ۵۰ سانت بوده و دو لگن آن یکی کوچک با عمق ۱۵ سانتی متری و دیگری بزرگ با عمق ۲۵ سانتی متری است. این سینک از ۸۰ درصد گرانیت و ۲۰ درصد رنگ و رزین ساخته شده و آنتی باکتریال نیز هست. توان حرارتی سینک ظرفشویی گرانتی کن ۲۸۰ درجه سانتی گراد می‌باشد. برای مشاهده قیمت این سینک در اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)