پرفروش ترین هود بیمکث

پرفروش ترین هود بیمکث

اگر به دنبال خرید یک هود ایرانی خوب هستید، در بین برندهای مطرح، حتما نام بیمکث هم به گوش شما رسیده است. بیمکث یکی از پیشگامان تولید هود آشپزخانه می‌باشد و محصولات خود را با تنوع بالایی تولید میکند. به دلیل کیفیت بالا و نوآوری در تولید محصولات، بیمکث موفق به اخذ گواهینامه‌های بسیاری از جمله CE،QS و ISO10002 شده و در سال ۱۳۹۹ نیز موفق به دریافت گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است. در اینجا مدل‌های پر فروش هود بیمکث را معرفی میکنیم و شما میتوانید آنها را از نظر ظاهر، عملکرد و قیمت با هم بررسی کنید.

هود مورب بیمکث مدل B2064U سفید

هود مورب بیمکث مدل ۲۰۶۴ دارای نمای شیشه ای با ترکیب استیل می‌باشد و ظاهری زیبا و مدرن دارد و برای آشپزخانه هایی با تجهیزات سفید مناسب میباشد. مدل ۲۰۶۴ دارای دو موتور چهار دور بوده و قدرت مکش آن نیز برابر ۶۰۰ متر مکعب بر ساعت میباشد. به دلیل امکان استفاده از فیلتر ذغالی از هود مورب بیمکث مدل B2064U میتوان در منازلی بدون خروجی هوا نیز استفاده شود. قیمت این هود مورب را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید.

هود مورب بیمکث مدل 2044

جنس بدنه هود مورب بیمکث مدل 2044 از فولاد رنگ شده و نمای آن شیشه سکوریت مشکی و یا سفید میباشد. مهمترین مشخصه و ویژگی هود مورب بیمکث مدل ۲۰۴۴ موتور چهار دور توربوT20 آن می‌باشد و با قدرت ۶۰۰ متر مکعب بر ساعت هوا را خارج میکند. از دیگر ویژگی‌های آن میتوان به سنسور دود گاز و حرارت، تایمر هود، قابلیت نصب فیلتر ذغالی اشاره کرد. برای مشاهده قیمت هود بیمکث مدل ۲۰۴۴ در اینجا کلیک کنید.

هود مورب بیمکث مدل 2032 پلاس

یکی از ویژگی‌های اصلی هود مورب بیمکث مدل ۲۰۳۲ موتور چهار دور توربو T20 آن می‌باشد. همچنین این مدل به سنسور دود، گاز و حرارت مجهز هست و به محض پخش شدن بوی غذا مکش خود را فعال میکند و با قدرت مکش ۶۰۰ متر مکعب بر ساعت خود هوا را تهویه میکند. هود مورب بیمکث مدل 2032 پلاس مجهز به ریموت کنترل می‌باشد. برای مشاهده قیمت و بررسی بیشتر در اینجا کلیک کنید.

هود مورب بیمکث مدل ۲۰۶۳

هود بیمکث مدل ۲۰۶۳ از جمله هودهای مورب ۹۰ سانتی می‌باشد و با نمای شیشه سکوریت مشکی ظاهری شیک و مدرن دارد. قدرت مکش این مدل برابر ۷۰۰ متر مکعب برساعت هست و موتور چهار دور توربو TS30 و قرار گرفتن در سطح مصرف انرژی A آن را به یک هود پرقدرت و کم مصرف تبدیل کرده است. برای مشاهده قیمت و بررسی بیشتر در اینجا کلیک کنید.

هود شومینه‌ای بیمکث مدل ۲۰۱۰

اگر به دنبال هودهای شومینه ای هستید، نگاهی به هود بیمکث مدل ۲۰۱۰ نیز بیندازید. نمای ظاهری این هود ترکیبی از شیشه و استیل هست و در سه سایز ۶۰، ۸۰ و ۹۰ سانتی متری و در دو رنگ سفید و مشکی تولید می‌شود. دو موتور چهار دور با پروانه‌های پلاستیکی قدرت مکش ۶۰۰ متر مکعب بر ساعت را ایجاد نموده و نهایت صدای تولیدی آنها نیز ۶۸ دسی بل می‌باشد. شما میتوانید با صفحه کلید لمسی و یا ریموت کنترل این هود را کنترل کنید. سنسور دود، گاز، حرارت، تایمر، قابلیت نصب فیلتر ذغالی و آلومینومی از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌باشد. قیمت  هود شومینه‌ای بیمکث مدل ۲۰۱۰ را در اینجا مشاهده نمایید.

هود شومینه‌ای بیمکث مدل ۷۰۰۲

از جمله هودهای شومینه‌ای پرفروش بیمکث میتوان به مدل ۷۰۰۲ اشاره کرد. هود شومینه‌ای بیمکث مدل ۷۰۰۲ از جنس استیل ضد زنگ میباشد و در سه سایز ۶۰،۸۰ و ۹۰ سانتی متری تولید می‌شود. فیلترهای این مدل شامل ۳ فیلتر آلومینیومی قابل شستشومیباشد و امکان نصب فیلتر ذغالی نیز وجود دارد. برای مشاهده قیمت هود مدل ۷۰۰۲ بیمکث در اینجا کلیک کنید.

هود مخفی بیمکث مدل ۲۰۳۰

از جمله هودهای پرفروش مخفی بیمکث میتوان به مدل ۲۰۳۰ اشاره کرد. هود مخفی بیمکث مدل ۲۰۳۰ دارای نمای ظاهری استیل و عرض ۷۰ سانت می‌باشد. دو موتور چهار دور آن قدرت مکشی معادل ۶۰۰ متر مکعب بر ساعت با صدایی حدود ۶۵ دسی بل را تولید میکنند. قیمت این مدل را می‌توانید در اینجا مشاهده نمایید.

هود مخفی بیمکث مدل ۲۰۶۸

اگر به دنبال هود مخفی میگردید، در بین گزینه‌های خود هود مخفی بیمکث مدل ۲۰۶۸ را نیز جای دهید. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده این مدل موتور چهار دور توربو فلزی TS30 آن می‌باشد که با قدرت مکش بالای خود، ۷۰۰ متر مکعب برساعت، صدایی بین ۵۲ تا ۶۸ دسی بل را تولید میکند. قیمت این مدل را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)