معرفی و مقایسه قیمتی بهترین مدل هود اخوان

معرفی و مقایسه قیمتی بهترین مدل هود اخوان

انتخاب هود آشپزخانه به مانند سایر وسایل اصلی آشپزخانه، اهمیت ویژه ای دارد. کیفیت، صدای کم و زیبایی هود از یک طرف و هماهنگی آن با وسایل آشپزخانه و قیمت آن از طرف دیگر عواملی هستند که هنگام انتخاب و خرید هود آشپزخانه باید به آنها توجه کرد. امروزه در بازار شاهد حضور پررنگ برندهای ایرانی و خارجی تولید کننده هود هستیم که با هم به رقابت نیز میپردازند. یکی از برندهای ایرانی با کیفیت تولید کننده هود، برند اخوان هست و توجه بسیاری را به خود جلب میکند. در اینجا قصد داریم مدلهای پرفروش هود اخوان که جز بهترین هود نیز هستند را معرفی کنیم.

هود اخوان مدل H63-MF

یکی از بهترین هودهای اخوان مدل H63-MF هست و جز هودهای مورب قرار میگیرد. هود H63-MF دارای موتور حلزونی و پروانه فلزی است و در گروه هودهای کم صدا جای میگیرد و صدایی حدود ۵۶ دسیبل تولید میکند. قدرت مکش این هود اخوان برابر ۸۰۰ متر مکعب میباشد و دارای فیلتر آلومینیومی چند لایه است. این هود مورب با نمای شیشه‌ای مشکی و سفید تولید شده و با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ میشود. از دیگر ویژگیهای آن میتوان به صفحه نمایش لمسی و سیستم کنترل از راه دور اشاره کرد. برای مشاهده قیمت این هود آشپزخانه کم صدای اخوان در اینجا کلیک کنید.

هود مورب اخوان مدل H66-MF

اگر به دنبال هود بی صدای اخوان هستید، نگاهی به مدل  H66-MF نیز بیندازید. این هود مورب اخوان صدایی حدود ۵۶ دسیبل تولید میکند و در گروه هودهای کم صدا و بیصدا جای میگیرد. این هود مورب شیشه‌ای مشکی اخوان دارای نمای زیبا و لوکسی میباشد و وجود صفحه کلید لمسی و ریموت کنترل از راه دور و سنسور دود و حرارت و لامپ های SMD استفاده از آن را آسانتر نیز کرده است. مدل H66-MF دارای ابعاد ۵۰ در ۹۰ سانتی متری است و با یک موتور توربو چهار دور فلزی قدرت مکشی معادل ۸۰۰ متر مکعب ایجاد میکند. برای مشاهده قیمت هود مورب اخوان مدل H66-MF میتوانید در اینجا کلیک کنید و این هود را بیشتر بررسی کنید.

هود شومینه ای اخوان مدل H27-4s

اگر هودهای شومینه ای هماهنگی بیشتری به سبک دکوراسیون خانه شما دارند، جای نگرانی نیست، زیرا شما میتوانید بهترین هود شومینه ای اخوان را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. هود شومینه ای اخوان مدل H27-4s یکی از بهترین ها و پرفروش ترین هودهای اخوان هست. نمای ظاهری این هود شومینه ای ترکیبی از شیشه مشکی و استیل میباشد. صدای کم، مکش قوی، سنسور دود، سیستم کنترل از راه دور، دودکش بلند و قابل تنظیم و لامپ SMDو روشنایی مناسب از دیگر ویژگی‌های این هود شومینه ای اخوان می‌باشد. برای اطلاع از قیمت به روز هود شومینه ای اخوان مدل H27-4s در اینجا کلیک کنید.

هود شومینه ای اخوان مدل H4

یکی دیگر از بهترین هود اخوان شومینه ای که در گروه پرفروش های اخوان نیز جای میگیرد، مدل H4 است. این هود شومینه ای دارای ظاهری ساده با نمای استیل میباشد. وجود یک موتور سه دور، قدرت مکشی بالا و صدایی کم را ایجاد میکند. در هود شومینه ای اخوان مدل H4 شما میتوانید علاوه بر فیلتر آلومینیومی چند لایه از فیلتر ذغالی نیز استفاده کنید. فیلتر ذغالی برای نصب هودهایی بدون دودکش مناسب است. قیمت این مل هود شومینه ای اخوان در اینجا آمده است.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)