گاز صفحه ای ارزان قیمت ۱۴۰۰

گاز صفحه ای ارزان قیمت ۱۴۰۰

اجاق گاز یکی از لوازم پرکاربرد آشپزخانه هست و هر فرد برای آشپزی کردن به آن نیاز دارد. برندهای ایرانی و خارجی بسیاری به تولید گاز رومیزی پرداخته‌اند و تنوع مدل گاز رومیزی نیز بسیار بالاست. اما شما دنبال چه اجاق گازی هستید؟اگر به دنبال یک گاز ارزان قیمت و با کیفیت رومیزی هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. در این مقاله ۸ مدل از ارزانترین گاز رومیزی را معرفی میکنیم.

گازهای رومیزی با تعداد شعله‌های مختلفی از یک شعله تا ۵ شعله تولید میشوند، در بین آنها گازهای ۵ شعله پرفروشتر هستند و فضای بیشتری را در اختیار کاربر میگذارند. در ادامه گازهای یک تا ۵ شعله ارزان را معرفی کرده ایم.

گاز صفحه‌ای کن مدل CG9571

گاز صفحه‌ای کن مدل CG9571 یک گاز ۵ شعله شیشه ای دور تراش خورده هست و شبکه چدنی آن به شکل زیبایی طراحی شده است. این گاز دارای سیستم ایمنی ترموکوبل فوق سریع و فندک اتومات میباشد. گاز صفحه‌ای کن مدل CG9571 دارای ۲۴ ماه ضمانت نیز میباشد. برای مشاهده قیمت آن میتوانید در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه ای اخوان مدل GI-104

یکی دیگر از اجاق گازهای ارزان قیمت، گاز اخوان مدل GI-104 میباشد. این گاز نیز دارای ۵ شعله و نمایی استیل ضد خش می‌باشد و ولوم‌ها در لبه پایینی آن جای گرفته اند. این گاز استیل ۵ شعله اخوان دارای ۱۸ ماه گارانتی اخوان میباشد. برای مشاهده قیمت در اینجا کلیک کنید.

گاز رومیزی بیتا مدل G510

گاز رومیزی بیتا مدل G510 دارای ۵ شعله با شعله پلوپز در سمت راست، دارای نمای شیشه ای بوده و مجهز به فندک اتومات نیز میباشد. رده انرژی این گاز رده انرژی A بوده و دو سال توسط شرکت ضمانت میشود. برای مشاهده قیمت و اطلاعات بیشتر در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه ای اخوان مدلGI-6  

اجاق گاز ارزان قیمت اخوان مدل GI 6 در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متری تولید شده و دارای نمای شیشه ای مشکی و با ۴ شعله است. شعله پلوپز در این گاز ۴ شعله در سمت چپ قرار گرفته است. گاز صفحه ای اخوان مدلGI-6   به ترموکوبل و فندک اتومات نیز مجهز میباشد. برای مشاهده قیمت به روز این محصول و مقایسه آن می‌توانید در اینجا کلیک کنید.

گاز رومیزی استیل البرز مدل G 4651i

گاز استیل البرز مدل G 4651i یکی از گازهای ارزان قیمت استیل رومیزی می‌باشد و دارای ابعاد ۶۴ در ۵۲ سانتی متری است. این گاز ۴ شعله فاقد شعله پلوپز میباشد. برای مشاهده قیمت گاز ارزان رومیزی استیل البرز مدل G 4651i در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه ای اخوان مدل GI 97

در بین اجاق گاز ارزان قیمت، گازهای سه، دو و یک شعله قیمت بسیار پایین تری دارند. گاز صفحه ای اخوان مدل GI 97 یکی از گازهای سه شعله ارزان قیمت می‌باشد. این گاز دارای ابعاد 73 در 43 سانتی متری است و دارای شعله پلوپز، ترموکوبل و فندک اتومات میباشد. تمامی قطعات این گاز ایرانی بوده و دارای سطح مصرف انرژی B میباشد و شرکت اخوان به مدت ۱۸ ماه این گاز را گارانتی میکند. برای مشاهده قیمت به روز این گاز ارزان سه شعله در اینجا کلیک کنید.

گاز استیل البرز مدل G-3551i

گاز استیل البرز مدل G-3551i نیز یک گاز سه شعله شیشه‌ای مشکی است و در گروه ارزانترین اجاق گازها قرار میگیرد. این گاز ۶۴ در ۵۲ سانتی متری کاملا ایرانی است و تمام قطعات آن ساخت ایران است. گاز استیل البرز مدل G-3551i دارای سیستم ایمنی ترموکوبل، شبکه چدنی جدا شونده و فاقد شعله پلوپز میباشد. برای مشاهده قیمت این گاز ارزان و زیبای سه شعله در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه ای درخشان مدل G301

گاز صفحه ای درخشان مدل G301  یک گاز سه شعله شیشه‌ای مشکی است و شیشه آن در برابر حرارت و ضربه مقاوم است. دارای یک شعله پلوپز در سمت راست، فندک الکتریکی و ترموکوبل می‌باشد. گاز ارزان صفحه ای درخشان مدل G301 دارای گارانتی ۲۴ ماهه نیز می‌باشد. برای مشاهده قیمت به روز این محصول در اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)