پرفروش‌ ترین فر توکار بیمکث

پرفروش‌ ترین فر توکار بیمکث

برند بیمکث نام تجاری شرکت ستاره طلایی است که از سال ۱۳۶۰ شروع بکار کرده و فعالیت خود را با تولید و عرضه هود آشپزخانه آغاز کرده و رفته رفته بر محصولات خود افزوده و امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات و تجهیزات آشپزخانه میباشد. بیمکث توانسته در طی سالیان با رعایت نوآوری، کیفیت بالا و عملکرد عالی گواهینامه‌های مختلفی را به مانند CE و QS  به دست آورد و در سالیان متعدد به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور انتخاب شود. یکی از محصولات بیمکث، فر توکار میباشد که از کیفیت و طراحی در سطح بالایی برخوردار است. فر‌های توکار بیمکث از ۲۵ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند که نشان از کیفیت بالای محصولات این مجموعه است.

اگر به دنبال خرید فر توکار بیمکث هستید و از بین مدل های متنوع موجود مدل مشخصی را انتخاب نکرده‌اید، نگاهی به پرفروش ترین مدل‌های فر توکار برقی بیمکث بیندازید. مدل‌های پرفروش از نظر کیفیت، طراحی، عملکرد و قیمت توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده‌اند و این امر میتواند انتخاب را برای شما آسانتر کند.

فر توکار بیمکث مدل F021

فر بیمکث مدل f021 از پرفروشترین مدل‌های فر توکار بیمکث است. این فر توکار دارای ظاهری سفید است که از جنس شیشه سکوریت مقاوم به حرارت و شوک دمایی سه جداره ساخته شده است. دستگیره فلزی در کنار صفحه کنترل تمام لمسی این فر سفید ظاهری مدرن و زیبا را نمایان میکند. ابعاد فر توکار بیمکث مدل f021 معادل ۵۵.۶*۵۹.۴*۵۹ سانتی متر است و گنجایشی برابر ۷۰ لیتر را در اختیار شما میگذارد. از این فر سفید توکار برقی شما میتوانید برای بریان کردن، پخت معمولی و کباب کردن استفاده کنید.  فر توکار بیمکث مدل F021 فاقد قابلیت یخ زدایی است. برای مشاهده قیمت فر بیمکث مدل F021 میتوانید در اینجا کلیک کنید.

فر توکار بیمکث مدل F020

فر بیمکث مدل f020 نیز از جمله پر فروش ترین مدل‌های فر بیمکث است که مورد توجه خریداران فر توکار بیمکث قرار گرفته است. در این مدل، شاهد یک فر توکار شیک و جذاب مشکی هستیم که از شیشه سکوریت مقاوم به حرارت سه جداره ساخته شده است. دستگیره فلزی و صفحه کنترل تمام لمسی این فر ظاهر فر را مدرن و شیک کرده و میتوانید آن را با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ کنید. این فر توکار بیمکث دارای ۵ طبقه و سینی لعابی است. اگر به دنبال فر توکاری هستید که قفل کودک و یا قابلیت یخ زدایی داشته باشد، این مدل برای شما مناسب نیست، زیرا فاقد این دو ویژگی است. با کلیک در اینجا میتوانید قیمت به روز فر توکار بیمکث را مشاهده نمایید.

فر توکار بیمکث مدل ۰۰۴۵

اگر به دنبال یک فر توکار برقی و گازی هستید، مدل f0045 بیمکث انتخابی خوب و مناسب برای شماست. ظاهر این فر بیمکث شیشه‌ای مشکی است که از شیشه سکوریت سه جداره مشکی ساخته شده است. این فر توکار بیمکث دارای ظرفیت ۷۰ لیتری با ۶ طبقه میباشد. توان این فر توکار برقی گازی برابر ۲۸۰۰ وات و توان گرمایش کانوکشن آن ۸۰۰ دور است. فر توکار بیمکث مدل ۰۰۴۵ از کاملترین مدل فر‌های توکار بیمکث است و مجهز به تایمر فر، فن خنک کننده، قابلیت یخ زدایی، ریل تلسکوپی، جوجه گردان، گریل و سوپر گریل، شلف استیک پز، سیستم روشنایی و صفحه کلید ولومی است. برای مشاهده قیمت فر توکار بیمکث مدل ۰۰۴۵ میتوانید در اینجا کلیک کنید و در صورت تمایل بعد از بررسی نهایی خرید خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)