معرفی و مقایسه پرفروشترین فر برقی و توکار کن

معرفی و مقایسه پرفروشترین فر برقی و توکار کن

اگر قصد خرید فر توکار برقی را داشته باشید احتمالا با مدل‌ها و برندهای مختلفی روبرو شده‌اید که هر کدام ویژگی و ظاهری مشابه و در عین حال متفاوت دارند. البته ویژگی‌های تخصصی هر مدل متفاوت است و مدل‌های برتر مزایای بیشتری دارند و استفاده از آنها آسانتر و طول عمر آنها بیشتر است. اگر در مقایسه بین برندهای مختلف فر کن را انتخاب کرده‌اید و بین مدل ‌های مختلف آن مانده‌اید، با ما همراه شوید. در اینجا مدل‌های پرفروش فر توکار کن یا همان فر برقی کن را معرفی میکنیم و میتوانید آنها را از نظر ویژگی با هم مقایسه کنید. تمامی مدل‌های معرفی شده و فرهای کن دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش میباشند.

فر توکار کن مدل EB6500

فر توکار کن مدل EB6500 از جمله فرهای توکاری است که هم به برق و هم به گاز وصل می‌شود. این فر کن دارای نمای شیشه سکوریت مقاوم، صفحه کلید لمسی تاچ اسکرین و ولوم، تایمر دیجیتال و قابلیت برنامه ریزی است. فر کن مدل ۶۵۰۰ دارای گنجایش ۵۹ لیتری است و حجم خوب و کاربردی‌ای دارد. این فر توکار کن میتواند دمای معادل ۲۵۰درجه سانتیگراد را تولید کند. در کنار ویژگی‌ها و امکانات این فر توکار برقی گازی پرفروش، لازم به ذکر است که این فر توکار کن قابلیت یخ زدایی و گرم کردن غذا را ندارد.

فر توکار کن 6500 EEW برقی

این مدل از فر توکار کن، دارای نمایی سفید رنگ با شیشه سکوریت سفید مقاوم به حرارت میباشد و برای دکوراسیون‌های سفید و روشن مناسب است. در فر توکار کن مدل EEW6500 دارای موتور جوجه گردان و فن خنک کننده اتوماتیک میباشد. از دیگر مشخصات و ویژگی‌های آن میتوان به صفحه نمایش تمام لمسی، ۶ برنامه پخت، سیستم پخت سریع، قابلیت یخ زدایی، ریل تلسکوپی، فن کانوکشن، سیستم قفل کودک، سیستم ایمنی خودکار و تایمردیجیتال اشاره کرد.

فر توکار کن مدل E6501

فر توکار برقی کن مدل ۶۵۰۱ یکی از مدل‌های پرفروش فر کن میباشد و در دو رنگ سفید و مشکی تولید و عرضه می‌شود و هر دو رنگ آن محبوبیت بالایی دارد.این فر توکار کن دارای طراحی و ظاهری بسیار زیباست و میتوان آن را با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ کرد. از امکانات این فر توکار میتوان به المنت و گرید و پنل تنظیمات یا صفحه کلید لمسی آن اشاره کرد. فر توکار کن مدل E6501 دارای پوشش کریستال کلین، ریل تلسکوپی وسینی لعابی و مجهز به موتور جوجه گردان، بیش از ۱۰ برنامه پخت، حسگر پخت، قفل کودک، سیستم یخ زدایی، فن گرمایش سه بعدی و سیستم ایمنی خودکار میباشد. این فر توکار کن دارای گنجایش ۶۸لیتری است و ظرفیت حجمی بالایی دارد.

فر توکار برقی و گازی کن مدل TC360B

این مدل از فر توکار کن نیز به برق و به گاز متصل می‌شود. نمای مشکی با شیشه دو جداره مشکی سکوریت آن نما و ظاهری زیبا و شیک را برای این مدل ایجاد میکند. از ویژگی‌های برجسته این مدل فر توکار کن میتوان به زمان بندی پخت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک آن اشاره کرد. همچنین فر توکار کن مدل TC360B دارای فن کانوکشن، گرمایش سریع، جوجه گردان،سینی عمیق و کم عمق، صفحه نمایشگر دیجیتالی، فن خنک کننده اتومات و برنامه پخت اتومات میباشد. سطح داخلی فر کن با کریستال کلین لعاب کاری شده و به واسطه آن تمیز کردن فر بسیار آسان و راحت می‌شود. این فر دارای ظرفیت گنجایش ۷۰ لیتری است و برای پخت غذا در حجم بال مناسب است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)