معرفی پرفروش ترین مدل فر توکار برقی داتیس

معرفی پرفروش ترین مدل فر توکار برقی داتیس

شرکت صنعتی داتیس از سال ۱۳۸۵ شروع بکار کرده و محصولاتی با کیفیت بالا را تولید میکند. فر توکار داتیس یکی از محصولات این مجموعه میباشد که به صورت فر برقی و فر برقی و گازی تولید می‌شود. برند داتیس اولین شرکتی است که اقدام به تولید فر برقی با گنجایش بیش از ۷۰ لیتر، معادل ۷۸ لیتر، نموده است. در اینجا به چندی از سوالات پر تکرار خریداران پاسخ داده‌ایم و در ادامه پرفروش ترین مدل فر توکار برقی داتیس را معرفی کرده‌ایم. امکان مشاهده قیمت خرید و ثبت خرید به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

فر داتیس خوب هست؟

آیا فر داتیس کیفیت مناسبی دارد؟‌ این سوال بسیای از خریداران فر توکار میباشد. در پاسخ باید بگوییم شرکت داتیس در جهت تولید محصولات با کیفیت بالا تمام تلاش خود را کرده و محصولات این شرکت دربین بهترین های ایرانی قرار داد. این مجموعه توانسته گواهینامه استاندارد رضایت مندی مشتری TUVایتالیا را کسب کند.

فر داتیس با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

یکی از سوالات پر تکرار درباره خرید فر داتیس، تهیه فر با قیمت مناسب است. فروشگاه‌های بسیاری در سراسر ایران فر داتیس را به فروش میرسانند و که شما میتوانید به صورت حضوری و یا آنلاین از آنها خرید کنید. با توجه به هزینه‌های رفت و آمد و ترافیک، خرید اینترنتی راهی مطمئن و مقرون به صرفه تر است. در بین فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاه عمرانیاز تخفیفات خوبی را برروی محصولات خود و از جمله فر برقی داتیس ارائه میدهد و شما میتوانید از تخفیفات این فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

گارانتی فر توکار داتیس

یکی از مسایل مهم هنگام خرید که حتما باید به آن توجه شود، گارانتی محصول است. محصولاتی که دارای گارانتی و به خصوص گارانتی شرکتی هستند اطمینان خرید بسیار بالاتری دارند. محصولات داتیس و از جمله تمامی فرهای داتیس دارای ۱۸ ماه گارانتی محصول میباشند و این ۱۸ ماه از زمان نصب محصول آغاز می‌شود. به شما پیشنهاد میکنیم هنگام خرید شرایط گارانتی را با دقت مطالعه نمایید تا با یک اشتباه کوچک گارانتی شما باطل نشود و البته از تمامی شرایط آن نیز مطلع باشید.

بهترین مدل فر توکار داتیس

در بین مدل‌های مختلف فر توکار داتیس چندی از مدل‌ها محبوبیت بیشتری دارند که در اینجا آنها را معرفی و بررسی میکنیم.

فر توکار داتیس مدل DF670

فر داتیس مدل DF670 یک فر برقی و گازی است و همزمان به هر دو منبع متصل می‌شود. سیستم گرمایش پایین گازی و سیستم گرمایش فوقانی برقی است.  این فر دارای طراحی کلاسیک است و اگر به دنبال یک فر کلاسیک هستید، مدل DF670 یک مدل فوق‌العاده است. نمای ظاهری فر توکار داتیس مدل DF670 از شیشه مشکی است و دستگیره و ولوم‌های آن طلایی است و نمای کلاسیک این مدل را تکمیل میکند. این فر کلاسیک دارای ابعاد ۵۹ در۵۹ در ۵۷ سانتی متر است و دارای گنجایش ۷۸ لیتری است. از ویژگی‌ها و امکانات فر توکار داتیس مدل  DF670میتوان به ترموکوبل فوق سریع، برنامه پخت تمام اتوماتیک، موتور جوجه گردان، قابلیت بریان کردن، قابلیات پخت معمولی و کباب کردن،فن داکتی، المنت و تایمر دیجیتالی اشاره کرد. این مدل از فر توکار داتیس فاقد قابلیت یخ زدایی و تنظیم صداست. برای مشاهده قیمت فر داتیس مدل DF670 در اینجا کلیک کنید.

فر برقی داتیس مدل DF655

یکی دیگر از مدل‌های پرفروش فر برقی داتیس مدل DF655 است. این مدل نیز دارای طراحی کلاسیک میباشد. نمای ظاهری شیشه مشکی سکوریت با ساعت آنالوگ و ولوم‌های طلایی طراحی کلاسیک این فر برقی توکار داتیس را کامل کرده است. از امکانات و ویژگی‌های این فر میتوان به موتور جوجه گردان،ترموستات فرق سریع، تایمر دیجیتالی، فن داکتی، ۲ سینی لعابی و ریل تلسکوپی اشاره کرد. این فر دارای قابلیت یخ زدایی و تنظیم صدا و برنامه ریزی نیز میباشد و در مجموع ویژگی‌ها و امکانات کاملی را در اختیار شما قرار میدهد. برای مشاهده قیمت فر داتیس مدل df655 در اینجا کلیک کنید. علاوه بر مشاهده قیمت میتوانید از تخفیفات موجود نیز مطلع شوید و خرید خود را به ثبت برسانید.

فر برقی داتیس مدل DF655Ultra

فر برقی داتیس مدل DF655Ultra کاملا مشابه مدل بالاست و تنها تفاوت در رنگ آنهاست. این فر کلاسیک داتیس دارای شیشه الترا کلیر سفید رنگ میباشد که در کنار دستگیره و ولوم طلایی و ساعت آنالوگ ظاهری کلاسیک و شیک را به نمایش می‌گذارد. موتور جوجه گردان، ریل تلسکوپی آلمانی و تمامی امکاناتی که برای مدل df655 گفته شد از امکانات این فر برقی سفید است. برای مشاهده قیمت فر داتیس سفید کلاسیک در اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)