پرفروش ترین مدل هود کن

پرفروش ترین مدل هود کن

برند کن یک برند شناخته شده و معتبر ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۲ آغاز کرده و اولین تولید کننده هود در ایران می‌باشد و از سال ۱۳۸۷ با عنوان تولید کننده لوازم خانگی شروع به فعالیت کرد. محصولات برند کن دارای استاندارد ایران و اروپا ، ایزو ۹۰۰۱ و برنده مسابقات ملی طراحی صنعتی در دو گروه هود و گاز بوده و محصولات آن کیفیت مطلوبی دارند. کن هود‌های مختلفی و متنوعی را طراحی و تولید کرده و از بین تمامی این مدل‌ها، چند مدل، پرفروش‌ترین مدل‌های هود کن هستند و در بین خریداران محبوبیت بیشتری دارند. در اینجا پرفروش‌ ترین ودل‌های هود کن را معرفی و مقایسه میکنیم تا انتخاب آسانتری داشته باشید.

هود کن مدل پاردیک مشکی

هود کن مدل پاردیک مشکی یکی از پرفروش ترین مدل‌های هود کن هست. این هود دارای عرض ۹۰ بوده و طراحی زیبا و شیکی دارد و از نظر طراحی و کیفیت نظر مشتریان را به خود جلب میکند. هود کن مدل پاردیک دارای موتور و پروانه پلاستیکی با قدرت مکش ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت می‌باشد و صدایی حدود ۶۳ دسی بل تولید میکند. صفحه کنترل لمسی، صفحه نمایش LCD و تایمر از دیگر ویژگی‌های این هود می‌باشد. برای مشاهده قیمت این هود در اینجا کلیک کنید.

هود کن مدل کارینا

هود کن مدل کارینا دارای عرض ۹۰ و نمای شیشه‌ای مشکی با لبه‌ای استیل می‌باشد و در گروه هودهای مورب جای می‌گیرد. مدل کارینا دارای ریموت کنترل و صفحه کلید لمسی می‌باشد. موتور و پروانه این مدل پلاستیکی بوده و صدایی بین ۵۸ تا ۶۳ دسیبل تولید میکند. هود کارینا دارای دودکش مکعبی با قدرت مکش ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت می‌باشد. برای بررسی بیشتر این هود و مشاهده قیمت در اینجا کلیک کنید.

هود کن مدل onyx

هود کن مدل onyx یک هود مورب مشکی با نمای شیشه‌ای منحنی یک تکه می‌باشد و موتور آن نیز موتور توربو ایتالیایی است. قدرت مکش این هود بسیار بالاست و در بیشترین حالت صدایی معادل ۶۳ دسی بل تولید میکند. از دیگر ویژگی‌های این هود میتوان به صفحه کلید لمسی، تایمر و سیستم روشنایی SMD کم مصرف با نور زیاد اشاره کرد. قیمت این هود را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید.

هود کن مدل اطلس

هود کن مدل اطلس یک هود مورب با طراحی شومینه‌ای هست و دارای نمایی شیشه‌ مشکی با گوشه‌هایی منحنی می‌باشد که ظاهر هود را از خشکی درآورده است. موتور هود کن مدل اطلس پلاستیکی بوده و بیشترین صدای تولیدی آن ۶۳ دسی بل می‌باشد و قدرت مکش آن ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت است. امکان نصب فیلتر ذغالی برای این مدل وجود ندارد. برای مشاهده قیمت در اینجا کلیک کنید.

هود کن مدل پارمیس

هود کن مدل پارمیس دارای موتور توربو و سوییچ لمسی است. نمای این هود مورب مشکی با لبه‌های استیل است و ظاهری زیبا و شیک دارد. روشنایی این هود را لامپ‌های SMD کم مصرف و پر نور ایجاد میکنند. به علت مواد استفاده شده در جنس این هود، پاک شوندگی و نظافت آن بسیار آسان هست. برای مشاهده قیمت و مشخصات بیشتر مدل پارمیس در اینجا کلیک کنید.

هود کن مدل ۱۵۲۰

هود کن مدل ۱۵۲۰ نیز از پرفروش ترین مدل هود کن می‌باشد و دارای موتور توربوی ایتالیایی، صفحه کلید لمسی، ریموت، فیلتر آلومینیومی و سنسور دود و دما می‌باشد. این هود دارای سه دور موتور با قدرت مکش ۷۰۰ متر مکعب برساعت بوده و بیشترین صدای تولیدی آن نیز ۶۳ دسیبل می‌باشد. برای مشاهده قیمت در اینجا کلیک کنید.

هود مخفی کن مدل آرتیما۴

اگر بدنبال هود مخفی هستید، هود آرتیما۴ کن را مورد بررسی بیشتری قرار دهید. این هود از جمله پرفروشترین هودهای مخفی است. عرق آرتیما۴ برابر ۷۰ سانتی متر بوده و با موتور ۳ دور خود هوا را با قدرت ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت خارج میکند و صدایی برابر ۵۸ تا ۶۳ دسیبل تولید میکند. صفحه کلید فشاری، لامپ SMD و فیلتر آلومینیومی قابل شستشو از دیگر ویژگی‌های این هود می‌باشد. در اینجا میتوانید قیمت به روز هود مخفی آرتیما ۴ را مشاهده نمایید.

جهت بررسی و خرید سایر مدلهای هود کن اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)