پرفروشترین فرهای توکار استیل البرز

پرفروشترین فرهای توکار استیل البرز

استیل البرز یکی از بهترین برندهای تولیدکننده محصولات خانگی در ایران می‌باشد و فرهای توکار یکی از محصولات استیل البرز میباشد. این شرکت دارای شرکای اروپایی است و قطعات اصلی استفاده شده در محصولات استیل البرز اروپایی و با کیفیت بسیار بالایی هستند. در بین مدل‌های مختلف فر برقی استیل البرز، چندی از مدل‌ها به دلیل کیفیت، امکانات و ظاهر در بین خریداران از محبوبیت بالاتری برخوردارند که در اینجا به معرفی این مدل‌های پرفروش فر توکار به همراه قیمت آنها پرداخته‌ایم. در بین محصولات استیل البرز تمامی مدل‌های فر توکار استیل البرز دارای ۱۸ ماه گارانتی شرکتی میباشند. اگر قصد خرید فر توکار برقی استیل البرز را دارید این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

فر توکار استیل البرز مدل fe4

فر برقی استیل البرز مدل fe4 یکی از پرفروش‌ترین فر توکار استیل البرز هست که در بین خریداران این برند، محبوبیت و رضایت از خرید بالایی دارد. در این مدل فر توکار شاهد ظاهر شیشه‌ای مشکی دو جداره هستیم که در بالای آن یک دستگیره استیل قرار گرفته است. در طراحی این مدل فر توکار صفحه کنترل تمام لمسی بکار رفته و ظاهر فر را بسیار شیک و مدرن کرده و کار با آن را آسانتر کرده است. فر استیل البرز fe4 دارای ابعاد ۶۰ در ۶۰ در ۵۴ میباشد و گنجایش آن برابر ۶۰ لیتر میباشد. این فر دارای ۱۴ برنامه پخت خودکار، فن کانوکشن جهت یکنواختی هوا، فن تهویه و خنک کننده،گریل برقی، شلف و ریل تلسکوپی، تایمر، سیستم یخ زدایی، قابلیت تنظیم صدا و برنامه ریزی میباشد. برای مشاهده قیمت فر استیل البرز و همچنین خرید اینترنتی از فروشگاه معتبر آنلاین در اینجا کلیک کنید.

فر برقی استیل البرز مدل fe5w

اگر به دنبال یک فر برقی سفید رنگ هستید، نگاهی به فر استیل البرز fe5w بیندازید. این فر سفید محبوبترین و پرفروشترین فر سفید استیل البرز میباشد. نمای این فر با شیشه سفید دوجداره طراحی شده و صفحه کنترل تاچ اسکرین آن نیز نمای این فر برقی را مدرن و زیبا کرده است. امکانات و تجهیزات این فر بسیار شبیه به مدل fe4است و تفاوت‌های کمی با هم دارند. در این مدل فر توکار استیل البرز شاهد ۲ سینی، شلف و ریل تلسکوپی، فن خنک کننده، فن کانوکشن، برنامه پخت خودکار، قابلیت ثبت برنامه پخت،ترموستات، تایمر، گریل، سیستم یخ زدایی و موتور جوجه گردان هستیم. برای اطلاع از قیمت فر توکار استیل البرز مدل fe5w در اینجا کلیک کنید. در صورت تمایل بعد از بررسی و مشاهده قیمت میتوانید خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

فر برقی استیل البرز مدل fe5

فر برقی استیل البرز مدل fe5 مشکی دقیقا مشابه مدل قبلی است و تنها فرق آن تفاوت رنگی است. در واقع فر استیل البرز fe5 در دو رنگ سفید و مشکی ارایه می‌شود. در نمای ظاهری این فر توکار مشکی، از یک شیشه دو جداره مشکی استفاده شده و صفحه کنترل آن نیز تاچ اسکرین با حساسیت بالا میباشد. ابعاد این فر برابر ۶۰ در ۶۰ در ۵۴ میباشد و گنجایش فر ۶۰ لیتر است. فن خنک کننده، فن کانوکشن، المنت و گریل، ریل تلسکوپی، یخ زدایی، برنامه پخت خودکار و تایمر نیز از امکانات این فر مشکی استیل البرز میباشد. برای مشاهده قیمت فر استیل البرز مدل fe5 مشکی و خرید آنلاین این فر از آنلاین شاپ معتبر در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)