پرفروش ترین هود داتیس

پرفروش ترین هود داتیس

اگر به دنبال خرید هود هستید، آن هم یک هود ایرانی و با کیفیت حتما نام برند داتیس را شنیده‌اید. داتیس فعالیت خودش را در دهه ۸۰آغاز کرده و در این مدت با کیفیت مطلوب و رضایت مشتری توانسته گواهینامه و استانداردهای مختلفی را کسب کند. در بین انواع مدل‌های هود، هود مورب و مخفی پرطرفدار‌تر هست و ظاهری شیک و مدرن به خانه می‌دهد از این رو در اینجا چند مدل پرفروش هود مورب و مخفی داتیس را معرفی کرده‌ایم تا شما بتوانید با صرف زمانی کوتاه از بین مدل‌های پرفروش و برتر هود مناسب خود را پیدا کنید و از نظر امکانات و قیمت نیز آنها را با هم مقایسه کنید.

پرفروش ترین هود مخفی داتیس

هودهای مخفی در زیر کابینت و درست بالای گاز قرار میگیرند و ظاهر آنها در دید کلی آشپزخانه مشخص نیست. در ادامه به معرفی پرفروشترین مدل هود مخفی داتیس پرداخته‌ایم.

هود مخفی داتیس مدل گلوریا

هود داتیس مدل گلوریا مشکی از جمله پرفروش ترین هودهای داتیس می‌باشد. هود داتیس مدل گلوریا با ابعاد ۸۰ سانتی متری دارای ظاهری فلزی و مشکی است. قدرت مکش این هود بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت می‌باشد که قدرت مکش بالایی به حساب می‌آید و با موتور ۶ دور آن می‌توانید سرعت مکش را تنظیم کنید. صدای موتور این مدل حدود ۶۰ دسی بل می‌باشد و قابلیت کنترل از طریق ریموت را نیز داراست. قیمت هود گلوریا را می‌توانید در اینجا مشاهده نمایید.

هود توکار داتیس مدل گلوریا کلاسیک

اگر آشپزخانه‌ای کلاسیک دارید و به دنبال هود توکار کلاسیک هستید، نگاهی به این مدل بیندازید. مدل گلوریا کلاسیک در ابعاد ۳۰ در ۸۰ سانتی متری طراحی و تولید شده و دارای برد کنترلی لمسی است و می‌توانید آن را با اشاره دست روشن و خاموش کنید. موتور ۶ دور و پر قدرت گلوریا کلاسیک هوا را با قدرت تهویه میکند و صدایی کمتر از ۶۰ دسی بل ایجاد میکند. در اینجا میتوانید مشخصات و قیمت هود داتیس مدل گلوریا کلاسیک را مشاهده کنید.

هود مخفی داتیس مدل ناوارو

هود داتیس مدل ناوارو دارای ظاهری فلزی با ترکیب شیشه، دارای موتور ۶ دور با قدرت مکش ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب برساعت و مجهز به سنسور بو، دود و گاز می‌باشد. ویژگی جذاب و متمایز کننده این مدل امکان روشن کردن و خاموش کردن هود با اشاره دست و بدون نیاز به لمس، می‌باشد. بنابراین دیگر نگران روشن کردن هود با دست کثیف نباشید. قیمت هود توکار داتیس مدل ناوارو را در اینجا مشاهده نمایید.

پرفروش ترین هود مورب داتیس

هودهای مورب امروزه جایگاه ویژه را پیدا کردهاند و طرفداران بسیاری دارند. این هود ها به آشپزخانه نمایی مدرن می‌دهند. در ادامه پرفروش ترین مدل هود مورب داتیس را آورده‌ایم. اگر به دنبال هود مورب هستید نگاهی به آنها بیندازید.

هود داتیس مدل ماتینا الترا

اگر آشپزخانه‌ای با تجهیرات سفید دارید، حتما هود داتیس مدل ماتینا الترا را بررسی کنید. این مدل از پرفروش ترین هود های مورب سفید رنگ با نمای شیشه سکوریت و کاور آهنی می‌باشد. موتور ۶ دور این مدل مکشی بالایی را با صدایی استاندارد ایجاد میکند و هوای آشپزخانه شما را تهویه می‌کند. هود ماتینا الترا مجهز به سنسور تشخیص بو، دود و گاز می‌باشد. برای مشاهده قیمت این مدل در اینجا کلیک کنید.

هود مورب داتیس مدل آدمیرال

مدل آدمیرال یکی از مدل‌های جدید هود داتیس می‌باشد و دارای عرض ۹۰ سانتی متری است. این هود مورب دارای نمای شیشه‌ای مشکی با زه استیل در وسط می‌باشد و ظاهری شیک و لوکس دارد. هود داتیس مدل آدمیرال دارای موتور فلزی است و قدرت مکش ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب برساعت داشته وصدای کمتر از ۶۰ دسیبل تولید میکند. مدل آدمیرال جدید مجهز به سیستم عملکرد خودکار و جک مکانیکی پنوماتیک نیز میباشد. قیمت این محصول را در اینجا میتوانید مشاهده نمایید.

هود داتیس مدل لاویدا

مدل لاویدا نیز یکی از هودهای مورب پرفروش داتیس هست و دارای نمای شیشه‌ای با لبه‌های گرد نشده و ساده می‌باشد. هود داتیس مدل لاویدا مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی ترموگارد بوده و همچنین دارای سنسور تشخیص بو، دود و گاز نیزمیباشد. از دیگر ویژگی‌های آن میتوان به سیستم عملکرد خودکار و تمیز شوندگی آسان اشاره کرد. برای مشاهده قیمت و بررسی بیشتر هود داتیس مدل لاویدا در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)