پرفروش ترین شیرالات لوکس و مدرن سال 99

پرفروش ترین شیرالات لوکس و مدرن سال 99

برخی از افراد بر این باور هستند که ظاهر شیرآلات اهمیت کمی دارد و نمیتواند در دکوراسیون کلی خانه تاثیر گذار باشد. اما باید بگوییم اینگونه نیست و از نظر متخصصین این حوزه زیبایی و طراحی شیرالات نقش مهمی در زیبایی خانه دارد و میتوان آن را آخرین تکه پازل دانست که کار را بی نقص تمام می‌کند. به همین دلیل، روند طراحی شیرآلات در طی گذر زمان متوقف نشده و امروزه شاهد شیرآلاتی مدرن و لوکس هستیم که جای شیرهای قدیمی را گرفته اند. اگر شما هم به دنبال پرفروش ترین شیرالات لوکس و مدرن میگردید تا زیبایی خانه خود را تکمیل کنید، نگاهی به شیرهای مدرن و لوکسی که معرفی کرده‌ایم بندازید.

پرفروش‌ترین شیرآلات لاکچری مدرن

شاید در نگاه اول شیرالات ایرانی در نظر شما جایی برای قرار گرفتن در بین لوکس‌ترین‌ها را نداشته باشند. اما اشتباه میکنید. امروزه صنعت شیرالات ایران توانسته جایگاه خود را در بین تولیدکنندگان جهانی پیدا کند. این امر هم شامل طراحی زیبا و منحصر به فرد آن هست و هم کیفیت بالای آن را نشان میدهد.

شیرآلات لوکس و مدرن

در بین شیرآلات لوکس و مدرن ایرانی برندهای کی دبیلوسی، شودر، کرومات، راسان، کلار، درخشان و کسری جزء پرفروشترین‌ها قرار دارند. ما در اینجا ۱۴ مدل از شیرالات لوکس و مدرن را که در سال گذشته در گروه پرفروش‌ترین‌ها نیز جای گرفته اند، معرفی کرده‌ایم.

شیر KWC مدل ورونا

شیر KWC مدل ورونا دارای طراحی لوکس و مدرن بوده و در رنگ‌های سفید، مشکی و کروم مات در بازار موجود می‌باشد. کاتریج استفاده شده در مدل ورونا ساخت کشور سوئیس بوده و آبکاری کروم آن نیز با کیفیت بالا انجام شده است. برای اطلاع از آخرین قیمت شیر KWC مدل ورونا اینجا کلیک کنید.

شیر KWC مدل متیس

شیر KWC مدل متیس نیز دارای کیفیت و طراحی فوق‌العاده‌ای میباشد و در رنگ‌های کروم، بنفش، زرد، مشکی و سفید موجود است. این شیر دارای آبفشان Neoperl بوده و میزان خروجی آب آن ۱۲ لیتر در دقیقه می‌باشد. برای اطلاع از جدیدترین قیمت شیر KWC مدل متیس در اینجا کلیک کنید.

شیر شودر مدل تیفانی

شیر شودر مدل تیفانی یکی از شیرالات لاکچری ایرانی است و طراحی مدرن و بسیار زیبایی دارد. طراحی رنگی آن شامل شیری طلایی، مشکی طلایی و مشکی کروم می‌باشد. برای اطلاع از قیمت شیر شودر مدل تیفانی در اینجا کلیک کنید.

شیر شودر مدل دانته

یکی دیگر از شیرآلات لوکس و مدرن شیر شودر مدل دانته می‌باشد. مدل دانته دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است و در رنگ های سفید طلایی، کروم و طلایی تولید می‌شود. این شیر دارای پرلاتور کاهنده مصرف آب بوده و در برابر دما و فشار مقاوم می باشد. برای اطلاع از قیمت شیر شودر مدل دانته اینجا کلیک کنید.

شیرالات کرومات مدل پریما

شیرالات کرومات مدل پریما در رنگ طلایی و کروم طراحی شده و ظاهری مدرن و شیک دارد. این محصول به مدت ۵ سال توسط شرکت کرومات گارانتی می‌شود. برای طلاع از قیمت جدید شیرالات کرومات مدل پریما اینجا کلیک کنید.

شیرالات کرومات مدل آلیس

شیرالات کرومات مدل آلیس به رنگ مشکی است و دارای طراحی بسیار مدرنی می‌باشد. اگر به دنبال شیرالاتی مشکی رنگ هستید مدل آلیس را جز گزینه‌های خود قرار دهید. برای طلاع از قیمت جدید شیرالات کرومات مدل آلیس اینجا کلیک کنید.

شیرآلات راسان مدل آلیس

شیرآلات راسان مدل آلیس در رنگ طلایی و کروم تولید شده و طراحی مدرن دارد. محصولات راسان نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند و دارای ۵ سال گارانتی نیز می‌باشند. برای مشاهده جدیدترین قیمت شیرآلات راسان مدل آلیس اینجا کلیک کنید.

شیرآلات راسان مدل ویولت

شیرآلات راسان مدل ویولت دارای طراحی مدرن و منحصر به فردی است و با ترکیبی از رنگ سفید و طلایی طراحی شده است. برای مشاهده جدیدترین قیمت شیرآلات راسان مدل ویولت اینجا کلیک نمایید.

شیرآلات کلار مدل سوپر فلت

شیرآلات کلار مدل سوپر فلت در رنگ‌های سفید، طلایی و کروم تولید شده و با طراحی مدرن خود جزء شیرهای لاکچری قرار گرفته است. برای مشاهده جدیدترین قیمت شیرآلات کلار مدل سوپر فلت اینجا کلیک نمایید.

شیرآلات کلار مدل رز

شیرآلات کلار مدل رز دارای طراحی زیبا و مدرن و راحتی می‌باشد و جزء مدل شیرهایی است که هرگز قدیمی نمیشود. شیرآلات کلار مدل رز در رنگ‌ کروم طراحی و تولید شده است. برای مشاهده جدیدترین قیمت شیرآلات کلار مدل رز اینجا کلیک کنید.

شیرآلات درخشان مدل برک

شیرآلات درخشان مدل برک دارای آبکاری سفید و کروم بوده و با کیفیت بالایی آبکاری شده است. شیرآلات درخشان مدل برک از آلیاژ برنج ساخته شده و کاتریج آن سرامیکی است. برای مشاهده جدیدترین قیمت شیرآلات درخشان مدل برک اینجا کلیک نمایید.

شیرآلات درخشان مدل بیوتی

شیرآلات درخشان مدل بیوتی یکی دیگر از شیرآلات لوکس و پرفروش به حساب می‌آید و دارای کروم، مشکی طلایی و سفید طلایی می‌باشد. طراحی سفید طلایی و مشکی طلایی شیرآلات درخشان مدل بیوتی بسیار مدرن و شیک می‌باشد. اگر به دنبال شیرآلاتی در رنگ سفید و مشکی هستید این مدل را نیز بررسی کنید. برای مشاهده جدیدترین قیمت شیرآلات درخشان مدل بیوتی اینجا کلیک کنید.

شیرآلات کسری مدل امگا

شیرآلات کسری مدل امگا دارای طراحی مدرن و ساده میباشد. این مدل دارای آبکاری کروم و سفید است و دارای ۵ سال گارانتی نیز می‌باشد. برای مشاهده جدیدترین قیمت شیرآلات کسری مدل امگا اینجا کلیک کنید.

شیرآلات کسری مدل رابین

شیر کسری مدل رابین در رنگ‌های کروم، سفید طلایی و طلایی طراحی شده است. مدل رابین دارای طراحی مدرن و بر پایه طراحی کلاسیک هست و میتوانید از آن در خانه‌هایی با سبک کلاسیک تا مدرن استفاده کنید. برای مشاهده جدیدترین قیمت شیرآلات کسری مدل رابین اینجا کلیک نمایید.

شما می‌توانید تمامی مدل‌های شیرآلات به سبک مدرن از برندهای مختلف را مشاهده کرده و قیمت آنها را نیز با هم مقایسه کنید و در بین آنها هماهنگ ترین مدل با سبک دکوراسیون خود را برای منزل و محل کارتان انتخاب کنید. به این منظور در اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)