پرفروش ترین مدل توالت وال هنگ ۱۴۰۱

پرفروش ترین مدل توالت وال هنگ ۱۴۰۱

توالت وال هنگ یکی از جدیدترین مدل‌های توالت فرنگی است که به دلیل زیبایی، لوکس بودن و اشغال فضای کمتر این روزها مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. وال هنگ در لغت به معنی آویزان به دیوار است و به توالت فرنگی‌ای گفته می‌شود که فاقد پایه است و برروی دیوار نصب می‌شود.

به توالت وال هنگ، توالت دیواری یا توالت توکار نیز گفته می‌شود و همگی به این موضوع اشاره دارد که در داخل دیوار نصب شده و فاضلاب آن نیز در دیوار جای می‌گیرد. شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید وال هنگ می‌کنند و انواع و مدل‌های مختلفی هم وجود دارد و در بین آنها می‌توان به برندهای ایرانی و خارجی اشاره کرد. توالت وال هنگ خارجی به دلیل زیبایی در ساخت، کیفیت و رنگبندی مختلف بیشتر مورد توجه خریداران این مدل قرار میگیرد و تنوع بیشتری هم دارد. در اینجا پرفروش ترین مدل توالت وال هنگ ۱۴۰۱ را معرفی کرده‌ایم و شما می‌توان با مشاهده قیمت و کیفیت و ظاهر آنها یکی از آنها را انتخاب کنید.

توالت وال هنگ بوچی مدل ویتندو

برند بوچی یکی از برندهای معروف و مطرح است که در ترکیه در زمینه تولید محصولات چینی بهداشتی فعالیت می‌کند. توالت وال هنگ بوچی مدل V-Tondo یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این توالت دیواری است. این مدل در ۴ رنگ مختلف تولید می‌شود و رنگ سفید و مشکی آن محبوبتر است. آکس این مدل ۱۸ سانتیمتر بوده و دارای درب آرام بند نیز می‌باشد. نشیمن راحت و استاندارد، کاملا ارگونومیک، کیفیتی عالی و دوامی طولانی از جمله ویژگی‌های این مدل است. برای مشاهده قیمت توالت وال هنگ بوچی مدل V-Tondo در اینجا کلیک کنید.

وال هنگ ادویت مدل آلفا سفید

وال هنگ ادویت مدل آلفا سفید یکی دیگر از توالت وال هنگ پرفروش خارجی است. برند idevit نیز یک برند ترکی است و کیفیت بسیار بالایی دارد. این توالت وال هنگ خارجی نیز در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و رنگ سفید آن پرطرفدار است. لوله تخلیه این مدل ۱۰ سانتی متر قطر دارد و احتمال گرفتی توالت را به صفر می‌رساند. آکس وال هنگ ادویت مدل آلفا نیز بین ۵ تا ۳۰ سانتی متر متغیر است که در هنگام نصب متناسب با شرایط مورد توجه متخصصین نصب قرار میگیرد و فرایند نصب انجام می‌شود. مدل آلفا خود دارای دو مدل دارای بیده و فاقد بیده است و خریدار می‌تواند متناسب با سلیقه خود مدل آن را انتخاب کند. برای مشاهده قیمت توالت وال هنگ ادویت مدل آلفا در اینجا کلیک کنید.

 

وال هنگ آرماندو مدل ۵۱۷۶

برند آرماندو ویکاریو یکی از برندهای معروف اروپایی است. کارخانه آرماندو در ایتالیا قرار دارد و بیش از ۴۰ سال سابقه دارد. آرماندو توالت وال هنگ در مدل‌های مختلف را تولید می‌کند و مدل ۵۱۷۶ آن جز مدل‌های پرفروش است. دو رنگ مشکی مات و طوسی مات از رنگ‌های زیبا و پرطرفدار وال هنگ مدل ۵۱۷۶ هستند و زیبایی سرویس بهداشتی را تکمیل می‌کنند.

ابعاد این مدل برابر ۳۲*۳۶*۴۹ سانتی متر بوده و کیفیت بالایی دارد. درب آرام بند، لعاب کاری درجه یک، لعاب ضد باکتری، سیستم Rimless، سیستم تخلیه واش دان و آکس ۱۸ سانتی متری از ویژگی‌های این مدل می‌باشد. برای مشاهده قیمت توالت وال هنگ آرماندو مدل ۵۱۷۶ در اینجا کلیک کنید.

وال هنگ جاستایم  مدل A0-6371 سفید

جاستایم Justime  یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چینی بهداشتی در جهان است که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۶ در تایوان آغاز کرده است و همواره جز تولیدکنندگان برتر بوده است. طراحی مدرن و خاص و هماهنگ با اصول زیبایی شناسی فرهنگ شرق و غرب توانسته او را در رده‌های برتر نگه‌دارد. وال هنگ مدل A0-6371 سفید یکی از پرفروش ترین مدل توالت وال هنگ ۱۴۰۱ است که کیفیت بالایی هم دارد. برای مشاهده قیمت توالت وال هنگ جاستایم مدل A0-6371در اینجا کلیک کنید.

 

وال هنگ دوروایت اشتارک ۳ سفید

آخرین توالت وال هنگ خارجی که در گروه پرفروش ترین وال هنگ‌های ۱۴۰۱ قرار میگیرد، وال هنگ دوروایت اشتارک ۳ سفید است. Duravit هم از برندهای خارجی و برتر جهانی است و مدل starck 3 آن جز پرفروش ترین مدل‌هاست. این برند اروپایی در کشور آلمان تاسیس شده و محصولات آن نیز تماما ساخت کشور آلمان است و طراحی و کیفیت بالایی دارند. لعابکاری درجه یک و ضد باکتری، پوشش ضد جرم و لک و سیستم تخلیه واش دان از ویژگی‌های این مدل است. برای مشاهده قیمت توالت وال هنگ دوروایت اشتارک ۳ سفید در اینجا کلیک کنید.

 قیمت توالت وال هنگ

قیمت توالت وال هنگ بسته به مدل و برند متفاوت است. به حتم برندهای خارجی قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های ایرانی دارند و از نظر کیفیت و طراحی نیز متفاوت هستند. شما برای مشاهده قیمت سایر مدل‌های توالت فرنگی وال هنگ شما میتوانید به سایت عمرانیاز مراجعه کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)