پرفروش‌ترن مدل‌های فر توکار برقی اخوان

پرفروش‌ترن مدل‌های فر توکار برقی اخوان

اگر به دنبال فر توکار و فر برقی هستید، حتما نام برند اخوان را شنیده‌اید. به طور کلی محصولات اخوان از کیفیت بالا و طراحی زیبایی برخوردار هستند و همین امر موجب شده تا محصولات اخوان از جمله فر اخوان مورد توجه بسیاری از افراد و خریداران این حوزه قرار بگیرید. فرهای اخوان دارای تنوع بالایی هستند که از نظر قیمت، ظاهر، کیفیت و امکانات با هم متفاوت هستند، در بین این تنوع برخی از مدل‌های فر اخوان، دارای محبوبیت و فروش بیشتری هستند. در اینجا مدل‌های پرفروش و محبوب فر توکار اخوان را معرفی میکنیم. لازم به ذکر است تمامی مدل‌های معرفی شده دارای ۲۰ ماه گارانتی از تاریخ نصب میباشد و البته لازم است که نصب توسط تکنسین‌های این شرکت انجام شود.

فر توکار اخوان مدل F16

فر توکار برقی و گازی اخوان مدل f16 از جمله پرفروشترین مدل‌های فر توکار اخوان است. این فر توکار هم به برق و هم به گاز متصل می‌شود. این فر دارای نمای شیشه‌ای مشکی است و یک دستگیره مشکی آنادایزینگ در بالای شیشه قرار گرفته است. صفحه کنترل این فر تاچ اسکرین و ولومی هست و ظاهر زیبا و بروزی دارد.  گنجایش این فر ۷۰ لیتر است و دارای ابعاد ۶۰ در ۶۰ در ۵۵ سانتی متری است. از دیگر مشخصات آن میتوان به ۵ طبقه ریلی، گریل، جوجه گردان، شعله پخش کن گازی و برنامه پخت اشاره کرد. برای مشاهده قیمت این فر توکار اخوان در اینجا کلیک کنید.

فر توکار اخوان مدل F17

مدل f17 نیز به مانند مدل قبلی هم به گاز و هم به برق متصل می‌شود و لازم است همزمان به هردو متصل باشد. رده مصرف انرژی این فر A میباشد و میزان مصرف برق و گاز آن بسیار پایین است. طراحی ظاهری این فر ترکیبی از شیشه و استیل است. این فر توکار اخوان مجهز به برنامه پخت، گریل برقی، شعله پخش کن، قفل کودک، جوجه گردان و المنت میباشد. همچنین شما میتوانید برنامه پخت دیگری را نیز برای فر تعریف کنید. گنجایش این فر اخوان برابر ۷۰ لیتر است و امکان گرم کردن غذا را ندارد. برای مشاهده قیمت فر اخوان مدل f17 در اینجا کلیک کنید.

فر اخوان مدل F5

این مدل از محصولات اخوان نیز از جمله پرفروشترین و مقرون به صرفه ترین مدل فر توکار اخوان است و دارای نمایی شیشه‌ای مشکی است. فر اخوان مدل F5 دارای رتبه مصرف انرژی A است و جز محصولات برقی کم مصرف است. صفحه کنترل این فر لمسی و مکانیکی یا همان ولومی است. این فر توکار اخوان قابلیت یخ زدایی، حس گر پخت، قابلیت برنامه ریزی و ریل تلسکوپی نمیباشد. برای مشاهده قیمت و مشخصات در اینجا کلیک کنید. همچنین در صورت تمایل به خرید اینترنتی محصولات اخوان میتوانید از طریق سایت عمرانیاز خرید خود را به ثبت برسانید.

 

فر اخوان مدل F 21 برق و گاز

یکی دیگر از مدل‌های محبوب و پرفروش فر اخوان توکار مدل f21 هست که هم به برق و هم به گاز به طور همزمان متصل می‌شود. این فر نیز به مانند بیشتر مدل‌های محبوب موجود، دارای نمایی مشکی است و از شیشه سکوریت مشکی مقاوم به حرارت و نشکن ساخته شده‌است. فر توکار اخوان دارای ابعاد ۶۰ در ۶۰ در ۵۵ بوده و ۷۰ لیتر گنجایش دارد. از مشخصات و ویژگی‌های دیگر این فر برقی و گازی میتوان به ترموکوبل دو زمانه، فن داکتی، ریل تلسکوپی،تایمر، برنامه ریزی، صفحه کلید لمسی و ولوم و سطح مصرف انرژی A اشاره کرد. اگر تمایل به خرید اینترنتی محصولات اخوان و فر توکار مدل f21 اخوان دارید، در اینجا کلیک کنید و بعد از مشاهده مشخصات و گارانتی و قیمت درخواست خرید خود را ثبت کنید.

فر توکار برقی اخوان مدل F25

در مدل F25 نیز با نمای شیشه‌ای دودی و لبه‌های تراش خورده آیینه‌ای مواجه هستیم که ظاهر و طراحی بسیار زیبا و شیکی دارد و میتوان آن را با بیشتر سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ کرد. فر اخوان مدل F25 تماما برقی است و میتوان آن را به عنوان یکی از پرفروشترین فر برقی اخوان معرفی کرد. در این مدل امکان برنامه ریزی پخت وجود دارد و ۸ برنامه پخت آماده نیز در آن ثبت شده است. گریل برقی، ۴ المنت، موتور جوجه گردان،فن کانوکشن، حسگر پخت،شلف، تایمر و صفحه کنترل تاچ اسکرین و قابلیت یخ زدایی از ویژگی‌های این فر توکار برقی است. در اینجا قیمت فر توکار اخوان مدل F25 قابل مشاهده است.

فر توکار برقی اخوان مدل F31

فر برقی اخوان مدل F31 یکی از فرهای مجهز و پرفروش این برند می‌باشد. در نمای ظاهری این فر از شیشه سکوریت مشکی مقاوم به حرارت و ضربه با لبه‌های تراش خورده استفاده شده و ظاهر فر را شیک و زیبا کرده است. شیشه استفاده شده در این مدل یک شیشه ایتالیایی است و کیفیت بالایی دارد. در ین مدل خبری از ولوم کنترل نیست و صفحه کنترل آن تماما لمسی است. در داخل فر برقی اخوان مدل f31 از لعاب آسان پاک شو استفاده شده و چربی و ذات به راحتی از داخل آن پاک می‌شود. این فر برقی اخوان مجهز به موتور جوجه گردان، سینی، توری، سیخ جوجه گردان، ۳ المنت جداری، یک گریل برقی، نیت پراب، ریل تلسکوبی، فن کانوکشن، شلف و ریل تلسکوپی است. یکی از ویژگی‌های متمایزکننده این مدل فر توکار قابلیت یخ زدایی و گرم کردن غذا است که در مدل‌های بالا وجود ندارد.

فر توکار برقی اخوان مدل F35

فر توکار اخوان مدل F35 نیز از جمله مدل‌های برقی است و تنها به برق وصل می‌شود و رده مصرف انرژی آن Aبوده از جمله لوازم کم مصرف به شمار می‌رود. این فر از جمله فرهای توکار حرفه‌ای است و کیفیت و امکانات کاملی دارد. این فر دارای نمای شیشه‌ای رفلکتیو و جیوه‌ای با ترکیب استیل است. موتور جوجه گردان، ۴ المنت، تایمر و صفحه کنترل لمسی، دارای ۵ طبقه ریل دار، دارای لعاب داخلی پاک کنندگی آسان، تولید حداکثر ۲۵۰ درجه سانتی گراد، دارای برنامه پخت خودکار، قفل کودک، امکان گرم کردن غذا و قابلیت یخ زدایی، قابلیت اندازه گیری درجه حرارت داخل گوشت و مرغ یا همان میت پراب از امکانات و ویژگی‌های این فر توکار برقی اخوان میباشد.

فر توکار برقی اخوان مدل F36

مدل F36 نیز از جمله فرهای مجهز و حرفه‌ای اخوان به حساب می‌آید و دارای نمای شیشه ای مشکی ایتالیایی و درب از کنار باز شو است. درب این فر میتواند به صورت برقی و دستی باز شود. این فر تمام برقی اخوان دارای ابعاد ۶۰ در ۶۰ در ۵۵ سانتی متری است و دارای ۱۲ برنامه پخت خودکار و قابلیت اضافه کردن برنامه پخت را دارد. گریل برقی، ۴ المنت، جوجه گردان، صفحه کنترل لمسی، شلف، ترموکوبل دو زمانه و حسگر پخت میباشد. در اینجا مشخصات بیشترو قیمت این محصول اخوان آمده است.

 

فر توکار برقی اخوان مدل F42

در طراحی فر توکار اخوان مدل F42 شاهد ترکیب شیشه مشکی و استیل و دستگیره نقره‌ای آنادایزینگ هستیم. این فر بسیار شبیه به مدل f20 که در بالا معرفی شده است میباشد و تنها تفاوت آن در نمای ظاهری آن است. از قابلیت‌ها و امکانات این فر توکار برقی اخوان میتوان به لعاب داخلی easy clean، قابلیت یخ زدایی و گرم کردن غذا، صفحه کلید تمام لمسی، ۵ طبقه ریلی، ۴ عدد المنت برقی، موتور جوجه گردان و قابلیت میت پراب اشاره کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)