معرفی بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی

معرفی بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی

انتخاب سینک ظرفشویی کاری دشوار و سخت نیست اما از آنجایی که سینک ظرفشویی هم در زیبایی آشپزخانه تاثیر گذار هست و هم جزء تجهیزات پرکاربرد به حساب میاد، لازم هست سینکی با کیفیت و زیبا را انتخاب کنیم. در اولین قدم بین بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی و خارجی یکی را انتخاب کنید.

برخی بر این باوراند که سینک‌های ایرانی فاقد کیفیت مناسب هست، ما اینگونه نیست و در چند دهه اخیر تولیدکنندگان داخلی ما پیشرفت بسیاری داشته اند و کیفیت و زیبایی محصولات آنها به حد چشم گیری افزایش یافته است. بسیاری از برندهای تولید کننده سینک ظرفشویی، محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر میکنند و تواسنته اند گواهی نامه‌های متعددی را به دست آورند. در ادامه شما را با چهار تا از بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی آشنا میکنیم.

سینک ظرفشویی اخوان

اخوان یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در این زمینه هست و سینک‌های آن از نظر ظاهری و کیفیت فوق العاده اند. اخوان از سال ۱۳۴۸ کارخانه صنعتی خود را تاسیس کرده و اقدام به تولید سینک‌های توکار و روکار کرده و در هر گروه مدل های متعددی را با طراحی های زیبا و منحصر به فرد جای داده است. شرکت اخوان توانسته گواهینامه و استانداردهای زیر ا کسب کند.

استاندارد اروپا و ایران

گواهینامه رعایت مصرف کنندگان در سال ۹۲

برنده تندیس کیفیت از سویس و آلمان

برگزیده زرین کنگره ملی حماسه اقتصادی  در سال ۹۲

از مزایای سینک ظرفشویی اخوان میتوان به تنوع در طراحی، ۱۰ سال گارانتی محصول، کیفیت بالا و قیمت مناسب اشاره کرد. فرقی نمیکند سینک روکار یا توکار با دو یا یک لگن میخواهید، زیرا میتوانید از بین بیش از ۷۰۰ مدل سینک ظرفشویی اخوان مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مشاهده جدیدترین مدل سینک ظرفشویی اخوان در اینجا کلیک کنید.

سینک ظرفشویی استیل البرز

در بین بهترین مارک سینک ظرفشویی نام استیل البرز میدرخشد و یکی از پیشتازان این صنعت به حساب می‌آید. استیل البرز نیز موفق به کسب چواهینامه استاندارد ISO 9001  و ISO2000شده است و کیفیت محصولات آن بالاست. سینک ظرفشویی استیل البرز تنوع بالایی دارد و از نظر کیفیت نیز مقاومت و دوام بالایی دارد و دارای ۲۴ ماه گارانتی نیز هست. شما میتوانید متناسب با سبک دکوراسیون آشپزخانه خود، از بین سینک‌های ظرفشویی استیل البرز مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. به دنبال چه مدلی هستید؟ توکار، روکار و یا زیر کابینتی؟ برای مشاهده انواع مدلهای سینک ظرفشویی استیل البرز در اینجا کلیک کنید.

سینک ظرفشویی ایلیا استیل

ایلیا استیل با نام شرکت فردوس کاران امید از سال ۸۵ شروع به کار کرده و با واردات ورق استنلس استیل کارخانه را احداث و محصولات خود را تولید و عرضه کرده و تمام تلاش خود را کرده تا پابه پای رقبای خود بالا بیاید و نام خود را در بین بهترین برند سینک ظرفشویی ایرانی جای دهد. ایلیا استیل همچنین توانسته گواهینامه‌های زیر را کسب کند.

استاندارد CE اروپا

گواهینامه استاندارد ISO17025

ISO45001

ISO14001

ISO10004

ISO9001

یکی از ویژگی‌های مثبت سینک ایلیا عمق نسبتا زیاد لکن هست و همین امر موجب میشود کارکرد آسان و راحتی داشته باشید. طراحی مدرن، بست های فلزی ایتالیایی و ضد خش بودن آن از دیگر مزایای سینک ایلیا استیل به حساب می‌آید. برای مشاهده مدل‌های به روز و جدید سینک ایلیا استیل و مشاهده قیمت آنها در اینجا کلیک کنید.

سینک ظرفشویی کن

شرکت لوازم خانگی کن سابقه کمتری نسبت به سایر برندها دارد و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و توانسته در زمان کوتاهی با کسب افتخارات و گواهینامه‌های زیر، جایگاه مناسبی را در بین برندها پیدا کند.

استاندارد بین المللی FCC در تجهیزات آشپزخانه و صنایع وابسته از سوی اتحادیه اروپا

برگزیده اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان، حمل و نقل و راه و شهرسازی

برنده مسابقات ملی طراحی محصول منتخب آیدایران

برنده جایزه بزرگترین مسابقه طراحی صنعتی دنیا از کشور ایتالیا

دریافت نشان زرین تضمین کیفیت و مرغوبیت محصول

برای مشاهده انواع مدل‌های سینک ظرفشویی کن و بررسی و مقایسه قیمتی میتوانید در اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)