معرفی مرکز خرید و بورس شیرآلات ساختمانی در تهران

معرفی مرکز خرید و بورس شیرآلات ساختمانی در تهران

اگر قصد خرید شیرآلات ساختمانی و سرویس بهداشتی را داشته باشید، حتما این سوال برایتان پیش آمده که به کجا باید رفت؟ بورس خرید شیرالات در تهران کجاست؟ در این مقاله چند مرکز شیرآلات تهران را معرفی می کنیم.

امکانی که مراجعه به مرکز خرید و بورس شیرآلات فراهم میکند، تنوع بالا مدل و برند در یک نگاه است. شما میتوانید به جای گشتن در شهر در کنار ترافیک و شلوغی، با صرف زمان کوتاهی و در فروشگاه‌هایی کنار هم، شاهد تنوع بالای شیرالات در مدل و برندهای مختلف و در رنگ‌های مختلف باشید.

بورس شیرآلات تهران کجاست؟

در تهران در هر سمت، شمال، جنوب، شرق و غرب یک مرکز خرید و بورس شیرآلات ساختمانی قرار دارد و شما میتوانید بسته به منطقه خود و آنچه میخواهید به یکی از مراکز بازار شیرآلات تهران سر بزنید.

بهترین های بازار شیرآلات تهران عبارتند از:

  • بورس شیرآلات شیراز
  • بورس شیرآلات غرب تهران
  • بورس شیرآلات شرق تهران
  • بورس شیرآلات جنوب تهران
  • بازار بزرگ تهران

در ادامه هر بازار رو با ذکر آدرس آن توضیح می دهیم.

بورس شیرآلات شیراز

خیابان شیراز جنوبی واقع در ملاصدا، یکی از بورس‌های خرید شیرالات محسوب می‌شود و در سمت شمال تهران قرار دارد. خیابان شیراز را میتوان به عنوان یکی از معروفترین خیابان‌های تهران جهت خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی و بهداشتی معرفی کرد. در خیابان شیراز فروشگاه‌های متعددی با محصولات مختلف در برندهای مختلف و با سازنده‌هایی از کشورهای مختلف به چشم می‌خورد. نمایندگی و فروشگاه‌های شیرالات ایرانی، چینی، ایتالیایی، ترکیه و سایر کشورهای نامدار در این صنعت در این خیابان جای گرفته‌اند. اگر به دنبال شیرآلاتی خاص، لوکس، مدرن و البته به نسبت گران قیمت هستید، به خیابان ملاصدرا، شیراز جنوبی سری بزنید.

بورس شیرآلات غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید، بورس شیرآلات غرب تهران نزدیکترین مرکز خرید شیرالات به شماست. در خیابان آیت‌الله کاشانی نیز شاهد نمایندگی‌های شیرآلات ایرانی و خارجی هستیم. اکثر مدل‌ها و برندها‌ی موجود در بورس شیرآلات غرب تهران دارای قیمت مناسب و کیفیت مناسب و ظاهری زیبا و شیک میباشند. اگر به دنبال شیرالاتی زیبا، با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، سری به بورس شیرآلات غرب تهران واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی بزنید.

بورس شیرآلات شرق تهران

در شرق تهران اما شاهد یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین بازارهای لوازم ساختمانی و بهداشتی هستیم. بورس شیرآلات شرق تهران، در خیابان بنی هاشم قرار گرفته و یکی از معروفترین خیابان‌های تهران برای تهیه لوازم و تجهیزات ساختمانی است. در خیابان بنی هاشم به راحتی میتوانید به مشاهده و مقایسه شیرالات متنوع از نظر طراحی، کیفیت و قیمت بپردازید. در این بورس شیرآلات تهران شیرالاتی لوکس و درجه یک تا شیرالاتی با کیفیت و قیمت متوسط وجود دارد و انتخاب را برای تمام افراد و اقشار جامعه آسان کرده است.

بورس شیرآلات جنوب تهران

در جنوب تهران نیز شاهد یک مرکز خرید و بورس شیرالات هستیم. بورس شیرآلات جنوب تهران در منطقه ۱۸ و خیابان شادآباد قرار گرفته است. شاد آباد منطقه‌ای با ماهیت صنعتی است و یکی از بزرگترین بازارهای فروش مصالح و لوازم ساختمانی است. شاید نام شادآباد را بیشتر به عنوان بورس فروش آهن آلات شنیده باشید، کاملا درست است. شادآباد به دو بخش تقسیم می‌شود، بخشی که معروفیت بیشتری نیز دارد، بورس بازار آهن است و بخش دیگر بورس شیرآلات، لوازم بهداشتی و لوازم برقی خانگی است. محور اصلی مدل‌ها و برندهای شیرآلات موجود در شاد آباد، قیمت میباشد و به راحتی میتوانید شیرآلاتی با قیمت ارزان پیدا کنید.

بازار بزرگ تهران

علاوه بر چهار بورس شیرآلات تهران، بازار بزرگ تهران واقع در خیابان ۱۵ خرداد نیز یکی از بورس‌ها و مراکز خرید اصلی شیرآلات محسوب می‌شود. خرید و فروش شیرآلات ساختمانی در بازار بزرگ به صورت عمده انجام می‌شود و در اکثر مواقع امکان خرید به صورت یکی وجود ندارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)