مرکز فروش روشویی کابینتی در تهران

مرکز فروش روشویی کابینتی در تهران

فرقی نمی‌کند در حال بازسازی منزل خود هستید و یا قصد ساخت خانه یا محلی جدید را دارید، در هر صورت برای آماده‌سازی سرویس بهداشتی باید به دنبال کابینت روشویی باشید. تنوع محصولات در مراکز فروش و بورس روشویی کابینتی تهران بسیار زیاد است و انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند. در تمامی شهرها و استان‌ها محلی به منظور مرکز فروش روشویی کابینتی و تجهیزات سرویس بهداشتی وجود دارد، اما این بورس در تهران بسیار بزرگتر و متنوع‌تر است. در ادامه به معرفی آنها مراکز بورس کابینت روشویی در تهران پرداخته‌ایم.

اگر در شهر تهران هستید برای خرید می توانید به بورس روشویی کابینتی در تهران مراجعه کنید و اگر در تهران زندگی نمی‌کنید، می‌توانید به بزرگترین مرکز فروش شهر خود مراجعه کنید و یا با سفری چند روز به تهران تنوع بیشتری را ببینید؛ اما با توجه به وجود فروشگاه های آنلاین معتبری مانند وب سایت عمرانیاز، می توانید بورس کابینت روشویی را به خانه ی خودتان بیاورید و از میان انواع آنها، بهترین انتخاب را داشته باشید.

مرکز فروش روشویی کابینتی در تهران

بورس روشویی کابینتی در تهران کجاست؟

در تهران چند مرکز فروش کابینت دستشویی در مناطق مختلف، از شرق تا جنوب، وجود دارد. تنوع مدل‌ها در این مراکز تفاوت اندکی دارد و شما می‌توانید بسته به فاصله خود تا این مراکز، از هر یک از آنها دیدن و خرید کنید.

خیابان بنی هاشم بزرگترین مرکز فروش روشویی کابینتی

خیابان بنی هاشم بزرگترین مرکز فروش روشویی کابینتی

خیابان بنی هاشم یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مراکز فروش مصالح ساختمانی و تجهیزات سرویس بهداشتی است. زمانی که وارد خیابان بنی هاشم می‌شوید با حجم گسترده‌ای از فروشگاه‌های بزرگ و کوچک روبرو می‌شوید. در هر دو سمت خیابان نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های متعددی قرار گرفته است، و محصولاتی مانند کاشی و سرامیک، روشویی کابینتی پایه دار و روشویی کابینتی بدون پایه، شیرآلات و دیگر اکسسوری‌های حمام و سرویس بهداشتی را به فروش می‌رساند. تعداد اندکی از فروشگاه‌های این مرکز تنها به صورت عمده خرید و فروش می‌کنند و برخی دیگر محصولات را به هر تعداد که بخواهید در اختیار شما قرار می‌دهند.

تنوع مدل در این خیابان بسیار زیاد است و همین امر آن را به یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز فروش روشویی کابینتی تبدیل کرده است. خیابان بنی هاشم در شرق تهران قرار گرفته و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن خواجه عبدالله انصاری است. فروشگاه‌های خیابان بنی هاشم همه روزه باز هستند و شما می‌توانید در روزهای تعطیل نیز از آنها دیدن کنید.

خیابان شیراز مرکز فروش کابینت دستشویی

خیابان شیراز مرکز فروش کابینت دستشویی

یکی دیگر از مرکز فروش کابینت دستشویی در تهران خیابان شیراز است. خیابان شیراز هم مانند خیابان بنی هاشم تنوع بسیار بالایی دارد. پیدا کردن محصولات خاص و لاکچری در خیابان شیراز راحت‌تر از دیگر مرکز فروش کابینت روشویی است. در این خیابان شما می‌توانید نمایندگی‌های برندهای معروف ایرانی و خارجی را مشاهده کنید.

خیابان شیراز در نزدیکی خیابان ملاصدرا و میدان ونک است و دسترسی خوبی دارد. شما به راحتی می‌توانید از حمل و نقل عمومی برای رفتن به این مکان استفاده کنید. تعداد مغازه‌ها و تنوع محصولات بالا است بنابراین حتماً زمان کافی برای گشتن در خیابان شیراز را در نظر بگیرید.

خیابان فرجام کوچک اما کامل

به حتم نام خیابان فرجام کمتر به عنوان بورس لوازم ساختمانی شنیده شده است، اما این خیابان که در شرق تهران قرار گرفته از جمله مرکز فروش کابینت دستشویی در تهران است. اگر قصد خرید روشویی کابینتی و آینه سرویس بهداشتی را دارید، این خیابان می‌تواند مرکز مناسبی برای شما باشد. خیابان فرجام به عنوان بورس روشویی کابینتی در تهران شناخته می‌شود و تنوع بالایی دارد. هنگامی که پا به خیابان فرجام بگذارید تنوع بالایی از محصولات را مشاهده می‌کنید. خیابان فرجام در نزدیکی اتوبان باقری و خیابان سراج قرار گرفته و برای رفتن به آن می‌توانید از مترو باقری استفاده کنید.

خیابان آیت الله کاشانی در غرب تهران

یکی دیگر از مرکز فروش کابینت دستشویی خیابان کاشانی است؛ خیابان کاشانی در غرب تهران قرار دارد و برای افرادی که در غرب، جنوب غرب و محدوده کرج زندگی می‌کنند مناسب است. در خیابان آیت الله کاشانی فروشگاه‌های متعددی با تنوع بالا وجود دارد. البته لازم به ذکر است که تعداد فروشگاه‌های خیابان آیت الله کاشانی از دو بورس اصلی بنی هاشم و شیراز کمتر است. با این حال خیابان آیت الله کاشانی همچنان یکی از بورس‌های اصلی تجهیزات ساختمانی و کابینت روشویی است. تنوع بالای محصولات در این مرکز نیز زبان زده است.

بورس کابینت روشویی در جنوب تهران

بورس کابینت روشویی در جنوب تهران

افرادی که در جنوب تهران زندگی می‌کنند برای رفتن به خیابان بنی هاشم و شیراز باید زمان زیادی را در نظر بگیرند‌؛ به جای آن می‌توانند از بورس کابینت روشویی جنوب تهران دیدن کنند. خیابان زمزم می‌تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد. خیابان زمزم به عنوان مرکز فروش روشویی کابینتی در جنوب تهران شناخته می‌شود و محصولات موجود در فروشگاه‌های مرکز فروش کابینت دستشویی خیابان زمزم، با توجه به سلیقه و محدوده قیمتی مناسب برای مردم آن منطقه در نظر گرفته شده است. همچنین خیابان زمزم بورس اصلی آینه دستشویی است و در این خیابان می‌توانید تنوع بالایی از آینه را مشاهده کنید.

خیابان سعدی برای ساکنین مرکز تهران

یک مرکز فروش روشویی کابینتی در تهران برای ساکنین مرکز تهران در نظر گرفته شده است و آن خیابان سعدی است. خیابان سعدی در مرکز تهران قرار گرفته و از جمله خیابان‌های شلوغ و پرتردد است. در این خیابان بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های تجهیزات و لوازم ساختمانی و کابینت روشویی را مشاهده می‌کنید. دسترسی به خیابان سعدی بسیار آسان است شما می‌توانید از حمل و نقل عمومی برای رفتن به آن استفاده کنید.

بورس روشویی کابینتی در تهران

فروشگاه‌های آنلاین مرکز فروش کابینت دستشویی

آنلاین شاپ‌ها را هم می‌توان به عنوان مرکز فروش کابینت دستشویی معرفی کرد. دسترسی به آنلاین شاپ‌ها بسیار آسان است و فقط نیاز به اینترنت دارد. به طور معمول تنوع محصولات و مدل‌ها در فروشگاه‌های آنلاین بالا است و شما می‌توانید براساس بودجه خود مدل ها را مشاهده و انتخاب کنید. امکان مقایسه و بررسی قیمت، استفاده از تخفیف ها، گارانتی و بسیاری دیگر از این امکانات در فروشگاه های آنلاین وجود دارد. همچنین افرادی که در تهران زندگی نمی‌کنند، می‌توانند به راحتی در فروشگاه های آنلاین تنوع بالایی از محصولات و جدیدترین مدل کابینت روشویی را مشاهده کنند. یکی از فروشگاه های مناسب فروشگاه عمرانیاز است که تنوع بالایی از کابینت روشویی را دارا است‌.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)