لذت دوش گرفتن در حمامی هوشمند

لذت دوش گرفتن در حمامی هوشمند

در طول تاریخ، بشر تمام تلاش خود را به کار گرفته تا رفاه بیشتری را وارد زندگی خود کند. در چند دهه اخیر ایده حمام هوشمند شکل گرفته و طی سالها با رشد تکنولوژی و پیشرفت حاصله شکل امروزی خود را پیدا کرده و احتمال میرود تا سال ۲۰۲۵ وجود حمام هوشمند در خانه به یک خواسته اصلی تبدیل شود و افراد تمایل پیدا کنند در خانه‌ای با حمام هوشمند ساکن شوند.

حمام هوشمند چیست؟

در گذشته‌ای نه چندان دور، یک حمام ایده‌آل حمامی با فشار آب قوی، آب گرم، فضایی دلباز و تمیز بوده است، اما امروزه انتظارات تغییر کرده و ویژگی‌های یک حمام ایده‌آل تغییر کرده است. وقتی صحبت از یک حمام ایده‌آل میشود، فضای تمیز و دلباز، دکوراسیونی شیک، حمام لوکس با نور عالی در ذهن تداعی می‌شود و انتظار میرود با گجت‌ها و تکنولوژی روز نیز همراه شده باشد.

در یک حمام هوشمند میتوانید یک دوش فوق العاده بگیرید، دمای آب را تنظیم کند تا در ابتدا با آب سرد مواجه نشوید، موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید، فشار آب را تنظیم و نور را برای یک دوش عالی تنظیم کنید. حمام هوشمند و دوش هوشمند این امکان را به شما میدهد تا تمام این تنظیمات را برای هر فرد خانواده بسته به سلیقه و خواسته او مشخص کنید و تنها با زدن یک دکمه حمام ایده‌آل و رویایی برای هر یک از اعضای خانواده خود بسازید.

مزیت دوش هوشمند

هر تکنولوژی روزی گران به نظر میرسد و اگر بخواهیم درستتر نگاه کنیم، باید بگوییم استفاده از تکنولوژی روز هزینه بیشتری نسبت به مدل‌های قدیمی دارد. اما در کنار این قیمت به نسبت بالاتر، دارای مزیت‌هایی است که در نهایت ما را قانع میکند تا آن را انتخاب کنیم.

بزرگترین و مهم ترین مزیت دوش هوشمند که در ابتدای امر به چشم میخورد، ظاهر فوق‌العاده لوکس و زیبای آن است که به موجب آن حمام لوکسی را خواهیم داشت. تمامی مدل‌های دوش هوشمند به صورت توکار نصب می‌شود و فضای کمتری را اشغال میکنند و ظاهر زیباتری دارند. در کنار این ظاهر زیبا، عملکردی فوق العاده نیز قرار گرفته است.

حمام هوشمند مزیت‌های عملکردی فوق العاده ای دارد، مهمترین آن، داشتن یک حمام راحت، دنج، آرام، زیبا و خاص هست که در هر بار استفاده روح شما را نوازش میدهد واز آن لذت خواهید برد. اما چگونه؟

جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی

دوش هوشمند مصرف آب کمتری دارد، این امر به دلیل پیشرفته بودن تکنولوژی سردوش، ایجاد فشار مشخص و تنظیم دمای آب میباشد. دیگر نیازی نیست صبر کنید تا آب گرم شود و یا با باز و بسته کردن شیر آب سرد و گرم دمای مطلوب را ایجاد کنید. دمای آب مورد نظر و فشار را مشخص کنید و از ابتدا همان را تجربه کنید. همچنین دیگر از کم و زیاد شدن فشار آب هم خبری نیست.

پخش موسیقی

یکی از کارهای لذت بخش هنگام دوش گرفتن، گوش دادن به موسیقی است و بسیاری از مواقع شاهد آواز خواندن افراد زیر دوش هستیم. با دوش هوشمند، گوش دادن به موسیقی در حمام یک آرزو نیست بلکه یک تجربه است. در حمام هوشمند پخش موسیقی بلوتوثی وجود دارد و شما میتوانید از طریق بلوتوث و یا کنترل از راه دور موسیقی مورد نظر خود را مشخص و با ولوم مناسب و مطلوب پخش کنید و در زیر دوش آن را گوش دهید.

نور مطلوب و مناسب

در اکثر حمام‌های هوشمند شاهد روشنایی هوشمند و قابل کنترل نیز هستیم. شما میتوانید نور را در رنگ‌های مختلف و با میزان روشنایی متفاوت تنظیم کنید و حمام لوکس خود را به حمام ایده‌آل خود تبدیل کنید. در برخی از مدل‌های دوش هوشمند، نور دوش براساس میزان دمای آب تغییر میکند.

وجود نمایشگر

در وان جکوزی خود ریلکس کنید و بازی فوتبال یا فیلم مورد علاقه‌تان را ببینید. امروزه نمایشگرهای هوشمند ضد آب تولید شده که میتوانید از آنها در حمام هوشمند خود استفاده کنید. با این نمایشگر هوشمند، ایمیلتان را چک کنید، خبر بخوانید و یا فیلم ببنید. هر آنچه میخواهید فراهم است.

برای تمام اعضای خانواده

امکانات فوق را میتوانید برای هر یک از اعضای خانواده خود شخصی سازی کنید و با تعریف فرد و مشخصات و خواسته‌های او، حمام هوشمند فضا را برای دوش گرفتن هر یک از اعضای خانواده فراهم میکند. حتی میتوانید برای ساعت‌های مختلف نیز دماهای مختلفی تعریف کنید. مثلا برای دوش صبحگاهی و بعد از ورزش آب سرد و یک موسیقی شاد و پر انرژی را در نظر بگیرید و برای شب، دو آب گرم و موسیقی آرامش بخش را تعریف کنید.

آیینه هوشمند

اصلی ترین عنصر حمام هوشمند، دوش هوشمند است اما به همین جا ختم نمیشود. در کنار دوش هوشمند، میتوانید سایر تجهیزات حمام را هوشمند کنید. مانند نور که در بالا به آن اشاره شد و آیینه!

آیینه هوشمند یکی دیگر از تکنولوژی‌های امروزی است که در حمام‌های هوشمند به چشم می‌خورد. این آیینه هوشمند هرگز بخار نمیکند. البته آیینه هوشمند پا را فراتر از بخار نکردن گذاشته است. این آیینه‌ها مجهز به مادون قرمز و روشنایی خودکارنیز هستند. در برخی از مدل‌ها حتی میتوانید وضعیت آب و هوا را نیز از آیینه هوشمندتان بپرسید، و یا در حال آماده شدن و رسیدگی به پوست و موی خود، شبکه‌های اجتماعی را چک کنید و ایمیل‌هایتان را بررسی کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)