معرفی شرکت kwc

معرفی شرکت kwc

کمپانی kwc یکی از پیشتازان صنعت شیرآلات بهداشتی و ساختمانی است و قدمتی طولانی دارد. محصولات این مجموعه از کیفیت  بالا و طراحی فوق العاده ای برخوردار هستند و در بازار بین المللی یک برند شناخته شده می‌باشد. در اینجا نگاهی به تاریچه شکل گیری کارخانه کی دبیلو سی و تاسیس آن در ایران پرداخته‌ایم. همچنین به معرفی نمایندگی‌ها و امکانات خرید اینترنتی محصولات این برند نیز اشاره شده است.

تاریخچه تاسیس شرکت KWC

شرکت kwc در حدود ۱۵۰ سال پیش، در سال ۱۸۷۴ توسط آدولف کار، در سوئیس و در شهر اینترکولم تاسیس شد. این کارگاه کوچک با هدف ساخت جعبه موسیقی شروع به کار کرد. پس از مرگ وی کارخانه توسط وی والتر لوگینبول اداره شد و از سال ۱۹۸۶ ساخت و تولید جعبه موسیقی متوقف و تولید شیرآلات بهداشتی آغاز شد. این مجموعه در سال ۱۹۰۲ نام خود را به کارر و وبر تغییر داد و حدود ۱۸ سال بعد شرکت سهامی خانوادگی خود را با برند KWC ثبت کرد. نامگذاری برند KWC از اختصار Karrer and WeberCo. آمده است. روند رشد و پیشرفت شرکت kwc آغاز شد و در دهه ۱۹۰۰ هتل‌های مجللی در اروپا به مانند هتل ریتز پاریس و نگرسکو نیس فرانسه از شیرآلات کی دبیلو سی استفاده کردند. سپس از این مجموعه خط تولید خود را در کشور‌های آلمان، فرانسه، ایتالیا و آمریکا نیز راه‌اندازی کرد و محصولات خود را به بسیاری از کشورها ارسال کرد. این روند همچنان ادامه داشت و در سال ۲۰۱۲ شیرآلات کی دبیلوسی به بیش از ۵۰ کشور دنیا صادر شدند و این کارخانه سهم ۴۰ درصدی بازار شیرآلات را به خود اختصاص داد.

در سال ۲۰۱۳ بار دیگر تغییراتی در کارخانه kwc رخ داد، این بار یک کمپانی مشهور سوئیسی به نام Franke (فرانکه) این شرکت را خریداری کرد و برند kwc به یکی از برندهای معروف، در زیر مجموعه هلدینگ فرانکه قرار گرفت.

تاسیس شرکت KWC در ایران

در سال ۱۳۶۳ شرکت کی دبیلو سی در ایران و در شهر ساوه تاسیس شد. پس از گذشت بیش از ۱۵ سال و در سال ۱۳۸۰ این مجموعه به بهره‌برداری رسید و فعالیت خود را آغاز کرد. کی دبیلو سی ایران با نام شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران (kwc IRAN) تنها نمایندگی کمپانی kwc در خاورمیانه میباشد. همچنین این مجموعه یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان شیرآلات ساختمانی است و محصولات آن تحت لیسانس kwc سوئیس میباشد. کیفیت شیرآلات kwc بسیار بالاست و طراحی آن نیز چشم نواز است. طراحی مدرن و به روز، نوآوری و خلاقیت طراحان و مهندسین و استفاده از تکنولوژی روز جهت تولید محصولات، موجب کیفیت و زیبایی فوق‌العاده شیرآلات کی دبیلوسی گردیده است. این شرکت در حال حاضر شیرآلات متنوعی از جمله شیرآلات روکار، شیرآلات توکار، شیرآلات رنگی، شیرآلات چشمی و الکترونیکی را تولید و عرضه میکند.

شیرآلات kwc ساخت کجاست

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد هنگام خرید شیرآلات کی دبیلوسی پیش می‌آید این است که شیرالات kwc ساخت کجاست؟ شیرالات کی دبیلو سی که در داخل کشور عرضه می‌شود محصولی از کارخانه بزرگ و معتبر کی دبیلو سی ایران، واقع در شهرک صنعتی کاوه میباشد و تمامی این شیرآلات تحت لیسانس سوئیس ساخته و تولید می‌شوند. محصولات کی دبیلو سی دارای ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند که این امر خود نشان از کیفیت بالای محصول است.

خرید اینترنی شیرآلات کی دبیلوسی

کارخانه کی دبیلو سی دارای نمایندگی‌های بسیاری است و در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها و حتی منطقه‌های مختلف، نمایندگی‌ kwc وجود دارد. در کنار تمامی این نمایندگی‌ها امکان خرید اینترنتی شیرآأات کی دبیلو سی نیز وجود دارد. یکی از سایت‌های معتبر خرید اینترنتی شیرآلات kwc، سایت عمرانیاز میباشد. همچنین در این سایت میتوانید قیمت شیرالات kwc را مشاهده نمایید.

آدرس کارخانه شیرآلات کی دبیلو سی

کارخانه شیرالات کی دبیلو سی در شهر ساوه، شهرک صنعتی کاوه، بلوارآزاد واقع شده است. همچنین دفتر مرکزی این کارخانه در تهران خیابان یوسف آباد قرار دارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)