معرفی پیشتازان صنعت شیرآلات ساختمانی

معرفی پیشتازان صنعت شیرآلات ساختمانی

ارتباط عمیق و پیچیده‌ای بین عملکرد و ظاهر شیرآلات وجود دارد و نمی‌توان اهمیت انتخاب شیرآلات در دکوراسیون و تاثیر آنها در زیبایی فضا را نادیده گرفت. امروزه سبک های مختلفی برای دکوراسیون و طراحی داخلی خانه ها وجود دارد و لازم است تا متناسب با سبک دکوراسیون انتخابی خود، شیرآلاتی مناسب را انتخاب کرد. خوشبختانه متخصصین این حوزه، در طراحی شیرآب بسیار خلاقانه عمل کرده‌اند و گاهی با دید یک شیر، تنها به یک قطعه نگاه نمی‌کنیم، بلکه نظارگر یک اثر هنری هستیم. در اینجا نگاهی به رهبران صنعت شیرآلات می‌اندازیم.

شیرآلات GRAFF

کمپانی بزرگ GRAFF از سال ۱۹۲۲ شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر یک برند مطرح در اروپا و امریکاست. شیرآلات گراف دارای تنوع گسترده‌ای هستند و این مجموعه سعی کرده در طراحی پیشتاز باشد و همراه با روی کار امدن سبک‌ها و سلیقه‌های مختلف با آنها همراه شود و طراحی نو و جدیدی را در شیرآلات آشپزخانه و روشویی به نمایش بگذارد. گراف دارای گواهینامه‌های مختلفی به مانند IOS 9001 و ISO 14001  می‌باشد و شیرالات آن نیز از کیفیت بالایی برخوردارند.

شیرالات Kohler

جان مایکل کوهلر آلمانی که آمریکا مهاجرت کرده بود در سال ۱۸۸۳ اولین وان فلزی خود را در کارگاه کوچکش طراحی و تولید کرد و امروزه به یکی از بزرگترین و مشهورترین تولیدکنندگان شیرآلات و لوازم بهداشتی ساختمانی تبدیل شده است. از نظر طراحان مجموعه کوهلر، طراحی و کیفیت دو جز جداناپذیر هستند. مجموعه کوهلر علاوه بر ساخت و تولید شیر آب، سینک، روشویی و وسایل حمام ، به مانند دوش، وان و جکوزی، همچنان یک خط تولید خود را برای تولید وان‌های سنتی آهنی اختصاص داده‌است. همچنین این مجموعه به ساخت سینک و روشویی دست ساز با طراحی هنری خاص و به صورت سفارشی نیز می‌پردازد.

شیرآلات Delta

Delta (دلتا) نیز یکی از رهبران صنعت شیرآلات هست و تلاش می‌کند تا با استفاده از فناوری و نوآوری، محصولاتی جدید طراحی و عرضه کند و بتواند مشکلات موجود را برطرف کند. به عنوان مثال دلتا تلاش کرده تا با استفاده از فناوری اسپری کردن آب، شیر ظرف شویی‌ای طراحی کند که آب کمتری را به اطراف میپاشاند. با این تکنولوژی لباس شما کمتر خیس می‌شود و نیازی به تعویض لباس بعد از شستن ظرف و میوه‌ها نیست.

شیر آلات Franke

Franke (فرانکه)یک برند سوئیسی و تولید کننده تجهیزات و ملزومات آشپزخانه است. این برند در تمامی جهان شناخته شده و تلاش می‌کند با تولید محصولاتی هوشمند، آشپزخانه‌ای هوشمند را ارائه دهد. فرانکه علاوه بر شیرآلات، اجق گاز، فر، هود و سینک ظرفشویی نیز طراحی و تولید میکند.

شیرآلات فرانکه از قابلیت‌هایی مثل چرخش ۳۶۰ درجه، جریان آب به صورت سوزنی یا اسپری و ویژگی‌هایی دیگر برخوردارند. همچنین این مجموعه در تلاش است تا با طراحی و فناوری خود بتواند محصولاتی سازگار با محیط زیست تولید کند و در راستای حفظ محیط زیست قدمی بردارد. به عنوان مثال طراحان شیرآلات فرانکه تلاش کرده‌اند تا میزان مصرف آب را، بدون کم شدن فشار آب و با استفاده از پرلاتور کاهنده آب، کاهش دهند.

شیرآلات Elkey

در شیرآلات Elkey شاهد ترکیبی از رنگ‌های تیره و فلزی هستیم. این برند که یکی از شیرآلات خارجی محبوب هست دارای کیفیتی عالی و ضد زنگ بوده و عملکرد مناسبی نیز دارد. کمپانی شیرآلات Elkey تلاش میکند تا با طراحی و کیفیت مناسب بتواند جایگاه خود را برای تمام سبک‌های دکوراسیون حفظ کند.

شیرآلات Rohl

شیرآلات Rohl نیز پیشتازان این صنعت به شمار می‌روند و به ساخت شیرالات روشویی، وسایل حمام، سینک ظرفشویی و شیرالات آشپزخانه می‌پردازد. در طراحی شیرآلات Rohl بیشتر شاهد رنگ‌های تیره هستیم و در سال‌های اخیر نیز توجه افراد به شیرآلاتی با رنگ‌های تیره و فلزی مات رفته و مجموعه Rohl نیز تلاس میکند تا بتواند متناسب با نیاز و خواسته مشتری، محصولاتی با طراحی خاص و زیبا تولید کند.

شیرآلات KWC

کی دبیلوسی یک برند معروف و مطرح ایرانی که تحت لیسانس سوئیس است و محصولات مختلفی به مانند شیرهای آشپزخانه، شیر‌ حمام و دستشویی، شیر هوشمند، شیر توکار، شیر رنگی و شیرالات سرویس بهداشتی را تولید و عرضه می‌کند. شیرالات KWC دارای طراحی مدرن و زیبایی هستند و از کیفیت بالایی نیز برخوردارند.

شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان، یکی از پیشتازان این صنعت در ایران است و در استان اردبیل قرار دارد. قهرمان به عنوان برند برتر سال ۱۳۹۸ در کیفیت و تنوع شیرآلات ساختمانی معرفی شده و تجهیزات حمام و شیرآلاتی با کیفیت عالی را عرضه می‌کند.

شیر آلات شودر

شودر نیز یکی از بهترین‌های ایرانی است و از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرده و با تلفیق هنر طراحی و دانش مهندسی،‌ شیرالاتی با طراحی زیبا و لوکس را تولید می‌کند. کیفیت شیرالات شودر، به دلیل استفاده از آلیاژ برنج در بدنه و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، بالاست و محصولی مرغوب، مقاوم به ضربه، ضد زنگ و آنتی باکتریال را در اختیار مشتری قرار میدهد. همچنین شیرآلات شودر مجهز به پرلاتور کاهنده آب هستند و در مصرف آب نیز صرفه جویی می‌کنند. طراحی شیرآلات شودر به سبک کلاسیک و مدرن در رنگبندی متونع با کیفیت بالا است.

شیرآلات کلار

کارخانه کلار به تولید شیرآلات سرویس بهداشتی نظیر شیر توالت، شیر دوش، شیر سینک، شیر روشویی، شیرآلات توکار، فلاش تانک و ست وان می‌پردازد. شرکت کلار اولین تولیدکننده شیرآلات توکار در ایران با کیفیت و استانداردهای اروپایی است.محصولات شرکت کلار پویا از بهترین مواد اولیه (شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان) ساخته می‌شود. کلار موفق به اخذ گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان در سال 96 و IOS 9001 شده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)