کوچک‌ترین سایز آکس توالت فرنگی

کوچک‌ترین سایز آکس توالت فرنگی

این روزها به دلیل کوچک شدن متراژ خانه ها، فضای حمام و سرویس بهداشتی نیز کوچک شده و لازم است با تهیه توالت فرنگی کوچک و روشویی کوچیک از فضا بیشترین استفاده را برد. در مورد توالت فرنگی علاوه بر سایز توالت، سایز آکس آن نیز اهمیت بالایی دارد و لازم است قبل از خرید توالت فرنگی به سایز آکس آن توجه کرد. در اینجا چند مدل توالت فرنگی با آکس کم را معرفی کرده‌ایم تا بتوانید به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

قبل از معرفی توالت فرنگی کوچک و کوچکترین سایز آکس توالت فرنگی، به معرفی آکس توالت فرنگی و نحوه محاسبه آن میپردازیم.

اگر قصد خرید توالت فرنگی دیواری را دارید، به صفحه ی آن مراجعه کنید.

آکس توالت فرنگی چیست؟

اگر قصد خرید توالت فرنگی را داشته‌اید، حتما واژه آکس را شنیده‌اید. آکس به فاصله مرکز لوله سیفون یا لوله خروجی و تخلیه توالت تا لبه پشتی توالت فرنگی گفته می‌شود و هنگام خرید حتما باید به سایز آکس دقت کنید تا با با مشکل مواجه نشوید. اما چرا باید به سایز آکس توالت فرنگی توجه شود؟

دلیل توجه به آکس توالت فرنگی و اهمیت آن، فاصله مکمل آکس هست. یعنی فاصله‌ای که بین سطح دیوار کاشی شده با مرکزلوله فاضلاب کف سرویس، که به آن آکس فضای شما می‌گویند. برای نصب راحت و درست توالت فرنگی لازم هست فاصله آکس فضای سرویس شما با آکس توالتی که تهیه میکنید یکسان و یا کمی بزرگتر باشد تا به راحتی خروجی تخلیه توالت به ورودی فاضلای سرویس وصل شود. در صورتی که آکس توالت از آکس فضا بیشتر باشد، امکان نصب توالت وجود ندارد و توالت در آن فضا جا نمیشود.

نحوه محاسبه آکس توالت فرنگی

آکس توالت فرنگی برای مدلی مشخص هست و در اطلاعات و مشخصات آن ثبت شده است. شما لازم آکس فضای خود را محاسبه کنید. برای محاسبه آکس توالت فرنگی از لبه پشتی توالت خطی قائم به پایین کشیده و مرکز لوله تخلیه را نیز در نظر گرفته می‌شود، خطی بین این دو کشیده و طول خط برابر با آکس توالت فرنگی است.

برای اندازه گیری آکس فضای سرویس بهداشتی، لازم هست به این نکته توجه کنید که حتما سرویس شما کاشی کاری شده باشد. زیرا قطر کاشی میتواند در اندازه آکس فضا تاثیر بگذارد و اگر قبل از کاشی کاری آکس را اندازه بگیرید، اندازه بیشتر از بعد از کاشی کاری دارد. حال برای محاسبه آکس فضا، مرکز لوله فاضلاب را در نظر بگیرید و خطی قائم از آن به لبه دیوار بکشید(فرض کنید) طول این خط برابر آکس فضای شماست. اگر دیوار سرویس بهداشتی کاشی کاری نشده، حتما قطر کاشی را نیز در نظر بگیرید و از اندازه به دست آمده کم کنید.

اندازه آکس تخلیه توالت فرنگی

در حال حاضر توالت فرنگی‌هایی با اندازه آکس متفاوت تولید می‌شوند. کوچکترین سایز آکس تخلیه توالت فرنگی برابر ۱۲ سانتی متر و بیشترین آن برابر ۳۰ سانتی متر می‌باشد.کوچکترین اندازه رایج آکس تخلیه توالت فرنگی ۱۴ و ۱۸ سانتی متر هست و  در ادامه چند مدل توالت فرنگی با آکس ۱۸ و توالت فرنگی با آکس ۱۴ و آکس ۱۲ را معرفی میکنیم.

برای مشاهده کوچکترین سایز توالت فرنگی مروارید به صفحه ی آن مراجعه کنید.

توالت فرنگی با آکس ۱۲

آکس ۱۲ سانتی، کوچکترین سایز آکس توالت فرنگی است و مدل‌های محدودی هم در این سایز تولید می‌شوند. یکی از مدل‌های توالت فرنگی با آکس ۱۲ که میتوان آن را یکی از کوچکترین توالت فرنگی نیز نامید، توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا است. مدل هلنا دارای سیستم تخلیه ریزشی و فلش دو زمانه می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت این مدل از صفحه توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا بازدید کنید.

توالت فرنگی با آکس ۱۴

توالت فرنگی با آکس ۱۴ متداول تر از آکس ۱۲ هست و مدل‌های متنوع تری را شامل می‌شود در اینجا ۲ مدل پرفروش و محبوب توالت فرنگی با آکس ۱۴ تا ۱۵ سانتی متری را معرفی میکنیم.

توالت فرنگی مروارید مدل دیاموند

توالت فرنگی مروارید مدل دیاموند دارای آکس ۱۴.۵ سانتی متری است و سیستم تخلیه آن از کف می‌باشد. این توالت یک تکه دارای ابعاد ۶۵.۵ در ۳۴.۵ در ۷۰.۴ سانتی متری است و سیستم تخلیه آن از نوع سوپرجت می‌باشد. در صفحه توالت فرنگی مروارید مدل دیاموند می توانید مشخصات و قیمت توالت فرنگی مروارید مدل دیاموند را مشاهده و آن را تهیه کنید.

توالت فرنگی نوین سرام مدل لوکا

آکس تخلیه توالت فرنگی نوین سرام مدل لوکا برابر ۱۵ سانت می‌باشد. مدل لوکا دارای سیستم تخلیخ فلش تانک بوده و در سه درجه کیفی تولید می‌شود. با بازدید از صفحه توالت فرنگی نوین سرام مدل لوکا می توانید قیمت و مشخصات مدل لوکا را مشاهده نمایید.

 

توالت فرنگی با آکس ۱۸

توالت فرنگی با آکس ۱۸ نیز از جمله آکس‌های سایز کوچک به حساب می‌آید و مدل‌های متنوعی دارد. در اینجا دو مدل پرطرفدار، زیبا و محبوب توالت فرنگی با آکس ۱۸ را آورده ایم.

توالت فرنگی پارس سرام مدل ارکید

آکس تخلیه توالت فرنگی پارس سرام مدل ارکید برابر ۱۸ سانت می‌باشد. در این مدل شاهد سیستم تخلیه گردابی، درب نشیمن آرام بند و فلاش تک زمانه هستیم. در صفحه توالت فرنگی پارس سرام مدل ارکید میتوانید قیمت مدل ارکید را مشاهده نمایید و در صورت تمایل آن را تهیه کنید.

توالت فرنگی گلسار مدل یونیک

مدل دیگر توالت فرنگی با آکس ۱۸ مدل یونیک برند گلسار هست. در این مدل شاهد یک نشیمن بزرگ با درب آرام بند هستیم. در توالت فرنگی گلسار مدل یونیک میتوانید مشخصات بیشتر و قیمت محصول را مشاهده نمایید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)