مزایای خرید وان جکوزی

مزایای خرید وان جکوزی

اگر به دنبال خرید تجهیزات و وسایل حمام باشید، ممکن است بین انتخاب وان و یا جکوزی بمانید و به این فکر کنید که وان بهتره یا جکوزی؟ و کدام را برای خرید انتخاب کنیم. امکانات و فواد جکوزی بسیار بیشتر از وان هست و از همین جهت ترازوی خرید جکوزی سنگین‌تر می‌شود. برای برای داشتن انتخابی بهتر و آسانتر و مطمئن در اینجا به بررسی مزایای خرید وان جکوزی پرداخته شده تا شما بتوانید با خیال راحت و مطمئن خرید خود را کامل کنید.

تفاوت وان و جکوزی

اگر این سوال شما که آیا وان بهتره یا جکوزی، بهتر هست که نگاهی به تفاوت این دو بیندازیم.

وان یک حوضچه کوچک و بسته‌ای است که میتواند آب را در خود نگه دارد. شما میتوانید وان را پر کنید و در داخل آن ریلکس و استراحت کنید. در وان چرخش آب وجود ندارد و آب ساکن و ثابت باقی می‌ماند و به مرور زمان حرارت خود را از دست می‌دهد. وان جکوزی نیز یک حوضچه کوچک بسته است که دارای پمپ‌های یآب در اطراف خود است. آب با حرارت و فشار مشخص شده از پمپ‌های آب وارد جکوزی می‌شود و از قسمت خروجی خارج شده و مجدد وارد می‌شود. در واقع آب از طریق پمپ‌های موجود در گردش هست.

مزایای وان جکوزی

خرید وان جکوزی مزایایی هم دارد که همین امر باعث شده در چند سال اخیر مردم به سمت خرید جکوزی بیایند. یکی از مزایای خرید جکوزی، داشتن یک جکوزی شخصی و امکان ریلکس کردن در آن و رفع درد‌های عضلانی و خستگی است. جکوزی دارای پمپ‌هایی است و به دلیل داشتن همین پمپ‌ها و چرخش آب، یک ماساژ نیز به بدن می‌دهد و دارای خاصیت آب درمانی است. علاوه براین خرید جکوزی مزایای دیگری نیز دارد که در زیر آمده است.

افزایش آرامش

آب خاصیت‌های زیادی دارد و یکی از آنها آرامش بخشی است. همه افراد آب تنی کردن را تجربه کردن و از آن لذت برده‌اند. آب میتواند خستگی بدن و استرس و اضطراب را کاهش دهد. خرید جکوزی یک راه آسان و دردسترس برای افرادی است که مشاغل پراسترس دارند و یا دچار اختلالات اضطرابی هستند. این افراد میتوانند بعد از یک روز کاری سخت و تحمل فشار روحی زیاد، در جکوزی دراز بکشند و ماساژ اب را تجربه کنند و به یک موسیقی آرام گوش دهند تا آرامش در آنها افزایش یاید و استرس را از خود دور کنند. این ویژگی یکی از محاسن بزرگ در دنیای پر از استرس امروزه است.

این حس آرامش در روند خواب نیز تاثیرگذار هست و باعث رفع مشکلات بی خوابی و کم خوابی می‌شود و باعث می‌شود خوابی راحتتر و عمیقتر داشته باشید.

رفع گرفتگی عضلات

اگر دچار گرفتگی عضلات و اسپاسم هستید، مشکلاتی مانند دیسک کمر و آرتروز دارید و یا به دلیل ورزش‌های سنگین و یا بلند کردن اجسام بدن درد دارید، گوش آب گرم و قرار گرفتن در آب گرم به شما توصیه می‌شود. وان جکوزی این امکان را در اختیار شما می‌گذارد که از آب گرم و ماساژ‌آب استفاده کنید تا عضلات به حالت طبیعی و سرحال خود بازگردند.

ترشح انسولین

مطالعات جدید در خصوص افراد مبتلا به دیابت نشان می‌دهد استفاده مرتب از جکوزی میتواند موجب تحریک ترشح انسولین در بدن شود و به تنظیم و کنترل قند خون کمک کند.

معایب جکوزی خانگی

در کنار تمامی مزایای خرید وان جکوزی، معایبی هم وجود دارد که به آنها اشاره می‌کنیم تا بتوانید خرید جکوزی را از هر نظر بررسی و ارزیابی کنید.

قیمت و هزینه بالا

خرید وان جکوزی هزینه‌ای بالاتر از وان معمولی دارد و این هزینه هم خرید، نصب و نگهداری را شامل می‌شود. البته قیمت وان جکوزی در مدل‌ها و برندهای مختلف متفاوت هست و شما میتوانید متناسب با بودجه خود برای خرید وان جکوزی اقدام کنید.

نگهداری و نظافت

برای جلوگیری از بیماری‌های باکتریایی لازم است بعد از هر بار استفاده جکوزی را تمیز کنید و بدنه و جت‌ها را بشورید. هنگام خرید نیز به آنتی باکتری بودن جنس بدنه جکوزی توجه کنید.

ممنوعیت برای زنان باردار

خانم‌های باردار نباید از جکوزی استفاده کنند، زیرا دمای بالای آب و ماندن در آن موجب افزایش گردش خون مادر و افزایش ضربان قلب مادر و جنین می‌شود و از این رو به هر دو آسیب وادر می‌کند. خانم‌های باردار نباید از جکوزی استفاده کنند.

اگر قصد خرید جکوزی خانگی دارید، در اینجا کلیک کنید تا مدل‌های مختلف جکوزی را مشاهده نمایید.

 

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)