معرفی بیش از ۱۰ مدل روشویی کوچک پایه دار

معرفی بیش از ۱۰ مدل روشویی کوچک پایه دار

در طراحی و دکوراسیون خانه‌ و سرویس بهداشتی یکی مواردی که به شما آزادی عمل می‌دهد و نقش بسیار مهمی در سبک انتخابی شما دارد، متراژ خانه می‌باشد. اندازه و فضای سرویس بهداشتی نیز در تعیین و انتخاب تجهیزات آن اهمیت بالایی دارد. به حتم شما نمیتوانید در یک سرویس کوچک از توالت فرنگی و روشویی بزرگ و مجلل استفاده کنید، زیرا تمام فضای شما را خواهد گرفت و به عبارتی غیر قابل استفاده می‌شود. از این رو انتخاب تجهیزات سرویس بهداشتی در اندازه مناسب و کوچک اهمیت بالایی پیدا میکند. امروزه به دلیل نیاز و خواسته افراد تمامی تجهیزات سرویس بهداشتی در سایزهای کوچک نیز تولید و عرضه می‌شود و میتوانید از آنها در فضاهای کوچک استفاده کنید.

انتخاب روشویی مناسب در ظاهر سرویس بهداشتی شما تاثیرگذار هست و امروز روشویی کوچک پایه دار، روشویی کوچک کابینتی و سنگی نیز در بازار موجود میباشد که میتوانید براساس نیاز، سلیقه و هزینه خود یکی را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب نیز بیش از ده مدل روشویی کوچک پایه دار را معرفی کرده‌ایم و امکان مشاهده و بررسی قیمت به روز هر کدام نیز وجود دارد. برای آشنایی با مدل های روشویی کوچک روکابینتی نیز میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه کنید. در صفحه ی کوچک ترین سایز آکس توالت فرنگی می توانید با توالت فرنگی کوچک برندهای مختلف آشنا شوید.

روشویی پایه دار مروارید مدل دیانا

برند مروارید یکی از برندهای باکیفیت و شناخته شده ایرانی است و محصولاتی با کیفیت ارایه میدهد. روشویی کوچک پایه دار مدل دیانا یکی از روشویی‌های چینی بهداشتی مروارید هست و سایز آن نیز ۴۷ میباشد. این روشویی کوچک پایه دار در دو درجه کیفی ساخته شده و قیمت درجه دوی آن نیز پایینتر از درجه یک می‌باشد. برای مشاهده قیمت روشویی دیانا در اینجا کلیک کنید.

روشویی پایه دار چيني کرد مدل کاملیا

روشویی پایه دار چيني کرد مدل کاملیا در دو درجه کیفی و دو سایز ۴۵ و ۵۵ تولید می‌شود و بسته به فضای خود میتوانید یکی از سایزهای آن را انتخاب کنید. این روشویی پایه دار کوچک دارای شکلی بیضی و رنگی سفید می‌باشد و وزن کلی آن حدود ۲۴ کیلوگرم هست. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت روشویی و ثبت سفارش در اینجا کلیک کنید.

روشویی پایه دار چيني کرد مدل ژاسمین

یکی دیگر از مدل‌های روشویی کوچک پایه دار چینی کرد، مدل ژاسمین هست. روشویی ساده کوچک ژاسمین در دو سایز ۴۵ و ۵۴ تولید و عرضه می‌شود. در این مدل شاهد یک چینی سفید براق و با کیفیت هستیم که ارتفاعی برابر ۸۹ سانتی متر از سطح زمین را داراست. با کلیک در اینجا میتوانید قیمت روشویی پایه دار ژاسمین را مشاهده کنید.

روشویی پایه دار آرمیتاژ مدل آمیکا

روشویی پایه دار آرمیتاژ مدل آمیکا در چهار سایز مختلف ۴۰- ۵۰ - ۵۵- ۶۰ سانتی متر تولید شده و میتوانید بسته به فضای سرویس بهداشتی خود سایز آن را انتخاب کنید. مدل آمیکا دارای ظاهری ساده و زیبا و دایره ای شکل میباشد. جنس بدنه روشویی کوچک پایه دار مدل آمیکا سرامیکی است و جز روشویی های ارزان قیمت به حساب می‌آيد. برای مشاهده قیمت روشویی آمیکا در اینجا کلیک کنید.

روشویی پایه دار پارس سرام مدل نسیم

روشویی ساده و کوچک پارس سرام مدل نسیم از جمله روشویی‌های قدیمی و کاربردی است که در سه درجه کیفی تولید می‌شود. ظاهر این روشویی کوچک به صورت بیضی است و در قسمت پشتی آن حالت سه گوشی پیدا کرده است. این روشویی ارزان قیمت دارای ابعاد ۳۸ در ۳۴ در ۱۳ و سفید رنگ میباشد. برای مشاهده قیمت به روز مدل نسیم در اینجا کلیک کنید.

روشویی پایه دار سینا مدل آرالیا

یکی دیگر از روشویی‌های ساده و کوچک، روشویی پایه دار سینا مدل آرالیا است. این مدل در سه سایز ۴۵ - ۶۰ - ۶۵ با دو عمق ۱۳ و ۱۷ تولید می‌شود و سایز ۴۵ آن برای سرویس‌های بهداشتی کوچک مناسب می‌باشد. برای ثبت سفارش، اطلاع از قیمت و اطلاعات بیشتر در اینجا کلیک کنید.

روشویی پایه دار سینا چینی مدل آرتمیس

روشویی پایه دار سینا چینی مدل آرتمیس در سایز کوچک و خیلی کوچک تولید شده و ابعاد آن عبارت است از ۴۷در ۱۹ - ۵۰ در ۱۴ و ۴۲ در ۱۳ که ارتفاع همگی آنها برابر ۷۰ میباشد. در روشویی کوچک آرتمیس علاوه بر وجود سایزهای مختلف شاهد درجه کیفی های مختلف نیز هستیم. قیمت این روشویی بسته به سایز و درجه کیفی متفاوت می‌باشد. برای اطلاع از قیمت روشویی آرتمیس در هر سایز و درجه کیفی در اینجا کلیک کنید.

روشویی کنجی کوچک

در سرویس های بهداشتی کوچک استفاده بهینه از فضا اهمیت بالایی دارد و لازم است به نوعی تجهیزات و وسایل را انتخاب کرد که کمترین فضای ممکن را اشغال کنند. امروزه یکی از راهکارهای استفاده بهینه از فضا استفاده از گوشه‌ها میباشد. گوشه‌های سرویس بهداشتی معمولا بلااستفاده است و میتوان در گوشه روشویی را قرار داد تا یک فضای مرده را به یک فضای کاربردی تبدیل کرد.

روشویی پایه دار پارس سرام مدل سحر

روشویی ساده و کوچک سحر یک روشویی سه کنج هست و در گوشه نصب می‌شود. این روشویی ساده و کوچک دارای ابعاد ۴۴ در ۳۸ در ۱۲ سانتی متری است و به راحتی میتوانید لوله کشی روکار را در پایه آن مخفی کنید. برای مشاهده قیمت این روشویی کنجی در اینجا کلیک کنید.

روشویی گوشه پایه دار سینا چینی مدل آبتین

یکی دیگر از مدل‌های روشویی سه کنج مدل آبتین هست که از جمله روشویی‌های برند چینی بهداشتی سینا محسوب می‌شود. این چینی لعاب دار سفید رنگ دارای ابعاد ۸۷ در ۳۷ در ۳۷ بوده و لبه خارجی آن بیضی شکل هست تا فضای بیشتری را در اختیار شما بگذارد. برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت روشویی کنجی آبتین در اینجا کلیک کنید.

روشویی گوشه پایه دار پارس سرام مدل دیاموند

یکی دیگر از روشویی‌های سه کنج و کوچک موجود در بازار که ظاهری زیبا و متفاوت دارد، مدل دیاموند می‌باشد. روشویی گوشه پایه دار پارس سرام مدل دیاموند به صورت یک پنج ضلعی طراحی شده و دو ضلع بزرگتر آن در کنار دیوار قرار گرفته و سه ضلع کوچک، نمای لبه خارجی آن را میسازند. با کلیک در اینجا میتوانید قیمت روشویی کنجی دیاموند را مشاهده کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)