21 مدل روشویی روکابینتی سایز کوچک

21 مدل روشویی روکابینتی سایز کوچک

امروزه متراژ خانه‌ها کوچکتر از قبل شده و به تناسب آن متراژی که به سرویس بهداشتی تعلق میگیرد بسیار کم شده و با سرویس بهداشتی کوچک و جمع جوری روبرو می‌شویم. شاید دیدن یک سرویس بهداشتی کوچک شما را نگران کند که فضای کافی و لازم وجود نداشته باشد، اما با انتخاب تجهیزات کمجا و جمع و جور میتوانید یک سرویس بهداشتی کوچک و راحت داشته باشید. بهترین انتخاب برای تکمیل سرویس بهداشتی کوچک انتخاب، زیر دوشی کوچک، سرویس بهداشتی کوچک و روشویی کوچک هست. قبل از آنکه به معرفی روشویی کوچک بپردازیم، اشاره به نحوه چیدمان میکنیم.

چیدمان سرویس بهداشتی کوچک

یکی از نکات مهمی که لازم است در چیدمان سرویس بهداشتی کوچک به آن توجه شود، استفاده بهینه از فضاست. به این منظور می توانید از گوشه‌های سرویس بهداشتی استفاده کنید. به عنوان از زیر دوشی سه گوش که در گوشه حمام نصب می‌شود و یا از روشویی سه کنج کوچک که فضای کمتری را اشغال میکند و اندازه آن نیز مناسب و کافی است. البته این امر به طرح سرویس بهداشتی شما نیز مرتبط می‌شود. در مورد انتخاب روشویی کوچک میتوانید روشویی متصل به دیوار که فضای پایین آن خالی است را انتخاب کنید تا فضای آزاد بیشتری داشته باشید.

معرفی کاسه روشویی کوچک

در اینجا 20 مدل از روشویی روکابینتی سایز کوچک را معرفی میکنیم و با کلیک بر روی هر یک میتوانید قیمت روشویی را نیز مشاهده کنید.

روشویی روکابینتی پرشیا سرامیک مدل مرلین 45

روشویی مرلین یک روشویی ساده کوچک سرامیکی است که به شکل دایره و قطر ۴۵ سانتی متری طراحی شده است. رنگ این محصول سفید هست و براق بودن لعاب آن بر زیبایی قدرت تمیز شوندگی آن افزوده است. کاسه روشویی ساده و کوچک و ارزان مرلین در سه درجه کیفی تولید می‌شود و با مراجعه به صفحه ی روشویی روکابینتی پرشیا سرامیک مدل مرلین 45 میتوانید از قیمت آن مطلع شوید.

روشویی روکابینی پرشیا مدل آوا

یکی دیگر از کاسه روشویی‌های کوچک پرشیا، مدل آوا می‌باشد. مدل آوا نیز به شکل دایره با ابعاد ۴۲ در ۴۲ در ۱۶ سانتی طراحی و تولید شده و برای فضاهای کوچک مناسب می‌باشد. رنگ سفید این روشویی، آن را با هر سبک و رنگ دکوراسیونی هماهنگ میکند. برای مشاهده قیمت آن از صفحه ی روشویی روکابینتی پرشیا سرامیک مدل آوا مراجعه کنید.

روشویی روکابینی پرشیا مدل آبتین

یکی دیگر از روشویی‌های مربعی و کوچک، روشویی پرشیا سرامیک مدل آبتین هست که در سه درجه کیفی تولید می‌شود. ابعاد این روشویی مربعی برابر ۴۱ در ۴۱ در ۱۰ سانتی متر می‌باشد. با مراجعه به صفحه ی روشویی روکابینتی پرشیا سرامیک مدل آبتین می توانید قیمت و اطلاعات کامل مدل آبتین را مشاهده نمایید.

روشویی روکابینتی آرمیتاژ‌ مدل نیلوفر

روشویی کابینتی آرمیتاژ مدل نیلوفر در سه درجه کیفی و سه سایز مختلف تولید می‌شود و در گروه روشویی‌ کوچک ارزان قیمت جای میگیرد. کوچکترین سایز روشویی نیلوفر برابر ۴۰ سانتی متر میباشد و دو سایز دیگر آن برابر ۵۵ و ۶۳ سانتی متر هستند. در صفحه ی روشویی روکابینتی آرمیتاژ مدل نیلوفر می توانید قیمت مدل نیلوفر در هر سه سایز و درجه کیفی را مشاهده نمایید.

روشویی کابینتی آرمیتاژ مدل نسترن

مدل نسترن یک روشویی کابینتی کوچک مستطیلی با لبه بیضی شکل هست که در سه درجه کیفی و دو سایز ۵۵ و ۶۳ تولید می‌شود. این روشویی کوچک ارزان سفید رنگ ۱۲ کیلوگرم وزن دارد. برای مشاهده قیمت روشویی نسترن می توانید به صفحه ی روشویی روکابینتی آرمیتاژ مدل نسترن مراجعه کنید.

روشویی سنگی آرمیتاژ مدل اریکا

روشویی سنگی اریکا یکی از مدل‌های روشویی گرد کوچک هست و ظاهری مدور و مدرن دارد. قطر روشویی گرد اریکا ۴۱ سانتی متر و عمق آن ۱۱ میباشد. برای مشاهده قیمت آن می توانید به صفحه ی روشویی روسنگی آرمیتاژ مدل اریکا مراجعه کنید.

روشویی آرمیتاژ‌ مدل النا

مدل النا یک روشویی گرد با ظاهری مدرن و زیباست و میتوان آن را یک روشویی ارزان قیمت نیز معرفی کرد. روشویی سنگی النا در سه درجه کیفی تولید شده و قیمت آنها با هم متفاوت می‌باشد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت روشویی النا می توانید به صفحه ی روشویی روسنگی آرمیتاژ مدل النا مراجعه کنید.

کاسه روشویی سنگی مروارید مدل آلفا

برند مروارید که یک برند مطرح و شناخته شده در صنعت چینی بهداشتی است نیز اقدام به تولید روشویی کوچک کرده است. روشویی رو سنگی مروارید مدل آلفا دارای ابعاد ۴۰ در ۴۰ در ۱۱ سانتی متری و وزن ۹ کیلوگرم میباشد. جنس محصول سرامیکی است و روی روشویی سنگی نصب می‌گردد. برای مشاهده قیمت این روشویی و اطلاعات بیشتر به صفحه ی کاسه روشویی روسنگی مروارید مدل آلفا مراجعه کنید.

 

روشویی رو کابینتی مروارید مدل یاریس

روشویی مدل یاریس از جمله روشویی‌ کابینتی است که میتوانید آن را روی کابینت قرار دهید. این مدل دارای ابعاد ۴۵ در ۳۸ در ۱۹ سانتی متری است و وزن آن برابر ۱۰ کیلوگرم می‌باشد. این روشویی کوچک در دو درجه کیفی ساخته شده و قیمت آن در صفحه روشویی رو کابینتی مروارید مدل یاریس آمده است.

روکابینتی گلسار مدل جی ال 8

روکابینتی گلسار مدل جی ال 8 یکی از محصولات آنتیک شرگت گلسار هست و در دورجه کیفی عرضه می‌شود. این محصول دارای ابعاد ۴۲ در ۱۶ سانتی متر هست و میتوان آن را با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ کرد. قیمت به روز روکابینتی گلسار مدل جی ال 8 در صفحه ی روشویی روکابینتی گلسار مدل جی ال 8 آمده است.

روشویی روکابینتی گلسار فارس مدل تولیپ

یکی دیگر از روشویی‌های پرطرفدار و کوچک گلسار، مدل تولیپ هست که دارای ابعاد ۴۵ در ۳۵ در ۱۸ میباشد. لبه این کاسه روشویی کوچک، بیضی شکل هست و همین امر باعث می‌شود که راحتتر بتوانید از کنار آن رد شوید و با گوشه تیز برخورد نکنید. مدل تولیپ دارای یک کابیت کوچک دیواری نیز هست و فضای کافی برای گذاشتن وسایل را برای شما فراهم کرده است. قیمت روشویی روکابینتی تولیپ در صفحه ی روشویی روکابینتی گلسار فارس مدل تولیپ آمده است.

روکابینتی گلسار مدل وینر

یکی از مدل‌های به روز و شیک روشویی خیلی کوچک، مدل‌های گرد و بیضی هستند که به علت نداشتن زاویه و متفاوت بودن آنها زیباتر به نظر میرسند و از طرفی هنگام عبور کردن از کنار آنها امکان برخورد با لبه وجود ندارد و برای فضاهای کوچک ایمنی بیشتری دارند. روشویی خیلی کوچک و بیضی وینر نیز در این گروه جای میگرد. روشویی وینر از یکی از روکابینتی های برند گلسار هست و در ابعاد 14.5*36.5*45 تولید میشود. برای مشاهده قیمت و اطلاعات بیشتر به صفححه روشویی روکابینتی گلسار مدل وینر 45 بیضی مراجعه کنید.

روشویی روکابینتی گلسار مدل رومکس

مدل رومکس یکی از مدل‌های آنتیک چینی بهداشتی گلسار هست و زیبایی چشم نوازی دارد. مدل رومکس دارای ابعاد ۴۵ در ۱۵ و سفید رنگ میباشد و در دو درجه کیفی تولید میشود. برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت به صفحه ی روشویی روکابینتی گلسار مدل رومکس مراجعه کنید.

روشویی عرض ۲۵ تانیا پارس سرام

در بسیاری از موارد اندازه عرض روشویی اهمیت بالایی دارد و افراد به دنبال روشیی عرض ۲۵ هستند. یکی از مدل‌های روشویی کوچک مدل تانیا پارس سرام هست که یک روشویی با عرض ۲۵ سانتی است. این محصول در سه درجه کیفی تولید می‌شود. با مراجعه به صفحه ی روشویی روکابینتی پارس سرام مدل تانیا میتوانید قیمت محصول را مشاهده نمایید.

کاسه روشویی روکابینتی نوین سرام مدل میلانو

یکی دیگر از کاسه روشویی‌های زیبا و ساده و جذاب روشویی دایره‌ای شکل نوین سرام مدل میلانو میباشد. قطر این روشویی برابر ۴۵ سانتی متر می‌باشد و به صورت تک پانچ متصل می‌شود. این روشویی دایره‌ای شکل بسیار زیا و مدرن می‌باشد و به سرویس بهداشتی کوچک شما زیبایی میبخشد. برای مشاهده قیمت روشویی میلانو به صفحه ی کاسه روشویی روکابینتی نوین سرام مدل میلانو مراجعه کنید.

کاسه روشویی کابینتی نوین سرام مدل لنو

اگر به دنبال یک کاسه روشویی کوچک، زیبا، شیک و لوکس هستید نگاهی به مدل لنو نوین سرام بیندازید. این مدل با یک رویه طلایی پوشیده شده و حس و حال یک روشویی لوکس را به همراه می‌آورد. طراحی روشویی کوچک و شیک لنو به صورت دایره ای با قطر ۴۰ هست و به صورت تک پانچ متصل می‌شود. برای ثبت سفارش و یا اطلاع از قیمت به صفحه ی کاسه روشویی کابینتی نوین سرام مدل لنو مراجعه کنید.

روشویی سینا مدل آلیبرت

روشویی های گرد و بیضی امروزه بسیار مد شده و نداشتن لبه استفاده از آن را در فضای کوچک آسانتر و زیباتر میکند. این روشویی گرد و کوچک دارای ابعاد ۴۰ در ۳۵ در ۷۰ میباشد و در رنگ سفید تولید می‌شود. برای مشاهده قیمت و سفارش این روشویی می توانید به صفحه ی روشویی روکابینتی سینا چینی مدل آلیبرت مراجعه کنید.

روشویی مربعی مدل آروشا

روشویی مربعی با لبه‌های گرد شده نیز امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و در دکوراسیون‌های امروزی بسیار به چشم می‌خورد. چینی سینا روشویی مربعی مدل آروشا خود را برای دوستداران این سبک طراحی کرده است. مدل آروشا در ابعاد ۴۰ در ۴۰ در ۱۳ طرحی و ساخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی روشویی روکابینتی سینا چینی مدل آروشا مراجعه کنید.

روشویی سینا مدل آتیلا

اگر به دنبال یک روشویی کوچک ارزان هستید، مدل آتیلا را جز گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید. روشویی کوچک آتیلا با سه درجه کیفی ساخته شده و دارای ابعاد ۴۶ در ۳۱ میباشد. لعاب براق، ضد باکتری، فاقد درز و بسیار مقاوم در برابر ضربه، آب و دما از ویژگی‌های آن هست. در صفحه ی روشویی روکابینتی سینا چینی مدل آتیلا میتوانید قیمت روشویی کوچک ارزان آتیلا را در هر سه درجه کیفی مشاهده نمایید.

روشویی روکابینتی سینا مدل آندره

یکی دیگر از روشویی‌های کوچک و ارزان و زیبا، مدل آندره می‌باشد. این مدل نیز به صورت مستطیلی طراحی شده و شیرآب آن در کنار قرار میگیرد. ابعاد این محصول برابر ۴۵ در ۲۵ در ۱۷ سانتی متر هست و ظاهری زیبا و کیفیتی مناسب دارد. قیمت و اطلاعات بیشتر مدل آندره در صفحه ی روشویی روکابینتی سینا چینی مدل آندره آمده است.

روشویی کوچک چینی کرد مدل لوئیزا

چینی کرد یکی از برندهای باکیفیت و مطرح ایرانی هست و مدل لوئیزا نیز از جمله روشویی های کوچک به حساب می‌آید. روشویی سنگی لوئیزا یک روشویی مربعی با اندازه ۴۳ و عمق ۱۴ میباشد و به صورت تک پانچ نصب می‌شود. با مراجعه به صفحه ی روشویی روکابینتی چینی کرد مدل لوئیزا قیمت محصول را مشاهده نمایید.

روشویی سه کنج کوچک و پایه دار

همان طور که در بالا گفتیم یکی از راهکارهای چیدمان سرویس بهداشتی کوچک استفاده از گوشه‌ها می‌باشد. گوشه ها فضایی غیر مفید هستند و با استفاده از تجهیزات سه گوش میتوان بهترین استفاده از فضا را داشت. برای آشنایی با روشویی‌های سه کنج و پایه دار می‌توانید مقاله معرفی چند مدل روشویی سه کنج کوچک و پایه دار را مطالعه کنید و با مدل‌های این سبک آشنا شوید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)