معرفی توالت فرنگی سایز بزرگ

معرفی توالت فرنگی سایز بزرگ

امروزه توالت فرنگی یکی از اجزای اصلی هر مکانی به شمار می‌رود و در بسیاری از خانه‌ها، شرکت‌ها و اماکن عمومی از توالت فرنگی استفاده می‌شود. خرید توالت فرنگی به دلیل راحتی و حفظ سلامت بدن و نرساندن آسیب به زانو و کمر رواج یافته است. توالت فرنگی در مدل‌ها و سایزهای مختلفی تولید می‌شود که بسته به فضا و سلیقه و راحتی افراد انتخاب سایزها متفاوت است. اگر فضای سرویس بهداشتی شما بزرگ است و به دنبال توالت فرنگی سایز بزرگ هستید، با ما همراه شوید. در این مقاله مدل‌های محبوب و باکیفیت توالت فرنگی سایز بزرگ را معرفی کرده‌ایم.

نکاتی که هنگام خرید توالت فرنگی باید به آن توجه کنید!

هنگام خرید هر یک از انواع توالت فرنگی به موارد زیر باید توجه کنید:

  1. اندازه آکس:‌ حتما اندازه آکس سرویس بهداشتی را محاسبه کنید تا با مشکل مواجه نشوید. اندازه آکس سرویس بهداشتی و آکس توالت خریداری شده باید یکسان و یا کمی تفاوت داشته باشند که به راحتی نصب انجام شود.
  2. ابعاد توالت فرنگی: برای آنکه توالت در سرویس بهداشتی شما جای گیرد و فضای شما را بیش از حد تنگ نکند، ابعاد توالت فرنگی را در نظر بگیرید. اگر فضای شما آزاد و بزرگ است می‌توانید از توالت فرنگی سایز بزرگ استفاده کنید.
  3. کیفیت توالت فرنگی:‌ اگر دنبال یک محصول با طول عمر بالا هستید، به کیفیت محصول هنگام خرید دقت کنید. محصولات مجموعه‌های معتبر و شناخته شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از جمله توالت فرنگی‌های باکیفیت و درجه یک ایرانی می‌توان به برندهای مروارید، گلسار و چینی کرد اشاره کرد.
  4. حالت درب توالت فرنگی: انتخاب مدل‌هایی که درب آرام بند دارند بهتر است.
  5. نوع فلاش تانک:‌ در حال حاضر بیشتر مدل‌ها دارای سیسستم تخلیه و سیفون سوپر جت هستند. مدل‌های سیستم تخلیه متفاوتی وجود دارد.

ما در مقاله ی راهنمای خرید توالت فرنگی به صورت کامل و جامع این مورد را توضیح داده ایم.

توالت فرنگ مروارید سایز بزرگ

توالت فرنگی مروارید یکی از بهترین تولیدکنندگان چینی بهداشتی است و کیفیت بسیار بالایی دارد. توالت فرنگی مروارید انواع مختلفی دارد و در سایزهای مختلفی با دو درجه کیفی تولید می‌شود. در اینجا به معرفی بزرگترین سایز توالت فرنگی مروارید می‌پردازیم:

توالت فرنگی مروارید مدل مگا ۷۰

توالت فرنگی مروارید مدل مگا ۷۰ یکی از انواع توالت فرنگی زیبا و با خطوط زاویه دار و لبه‌های صیقلی است که از مدل‌های جدید محسوب می‌شود. درب این مدل نشیمنگاه را کاملا پنهان می‌کند و ظاهری یکدست و زیبا دارد. ابعاد توالت فرنگی مروارید مدل مگا ۷۰ برابر ۷۰ در ۶۹ در ۳۷.۵ سانتی متر است و وزنی برابر ۴۸ کیلوگرم دارد.لعاب کاری این مدل به صورت آنتی باکتریال و سفید رنگ است و کیفیت بالایی دارد. اندازه آکس توالت فرنگی مروارید مدل مگا ۷۰ برابر ۲۴.۵ سانتی متر است. سیستم تخلیه دو زمانه آن به صورت حجم ۳ و ۶ لیتری طراحی شده و سرعت تخلیه آن برابر ۵ ثانیه است.

توالت فرنگی مروارید مدل کاتیا ۷۱

توالت فرنگی مروارید مدل کاتیا ۷۱ یک توالت مستطیلی با لبه‌های گرد شده است و به صورت یک تکه بر روی زمین نصب می‌شود. لعاب داخلی این مدل نیز از بهترین لعاب و به صورت درجه یک می‌باشد و کیفیت بالایی دارد. درب آرام بند، سیستم تخلیه سوپرجت، مصرف آب کم، نازل تخلیه دکمه‌ای و فلاش دو زمانه از ویژگی‌های این مدل می‌باشد. برای مشاهده قیمت به صفحه ی توالت فرنگی مروارید مدل کاتیا ۷۱ مراجعه کنید.

توالت فرنگی مروارید مدل پارمیدا ۷۲

توالت فرنگی مروارید مدل پارمیدا ۷۲ نیز یکی دیگر از مدل‌های بزرگترین سایز توالت فرنگی درجه یک است. ابعاد توالت فرنگی پارمیدا برابر ۷۱.۲ در ۷۰.۸ در ۴۰.۳ سانتی متر است و وزنی برابر ۳۷ کیلوگرم دارد. طراحی پارمیدا به صورت بیضی شکل است و دارای زاویه‌های گرد شده است. سیستم تخلیه این مدل از نوع توربوجت هست و دارای فلاش دو زمانه نیز می‌باشد. لعاب کاری درجه یک، طراحی بیضی شکل و زیبا، نازل تخلیه دکمه‌ای، درب آرام بند، مصرف بهینه آب و گارانتی شرکت مروارید از امکانات این مدل می‌باشد. برای مشاهده قیمت به صفحه ی توالت فرنگی مروارید مدل پارمیدا ۷۲ مراجعه کنید.

توالت فرنگی مروارید مدل کرون

ابعاد توالت فرنگی مروارید مدل کرون برابر ۶۸.۶ در ۳۷.۵ در ۷۰.۲ سانتی متر با وزن حدودی ۴۷ کیلوگرم می‌باشد. این مدل دارای سیستم تخلیه پنتاجت و آکس ۲۵ سانتی متری است. سیستم تخلیه مدل کرون نیز مجهز به سیستم دو زمانه است. سرعت تخلیه برابر ۵ ثانیه و حجم آب مصرفی برابر ۷ لیتر می‌باشد. برای مشاهده قیمت به صفحه ی توالت فرنگی مروارید مدل کرون مراجعه کنید.

برای مشاهده محصولات توالت فرنگی مروارید سایز بزرگ به صفحه ی آن مراجعه کنید.

توالت فرنگی گلسار

توالت فرنگی گلسار یکی از برندهای شناخته شده و درجه یک ایرانی است و توالت‌های خود را در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید می‌کند. بزرگترین سایز توالت فرنگی گلسار به عبارت زیر است.

توالت فرنگی گلسار مدل یونیک ۷۱

ابعاد توالت فرنگی یونیک برابر ۷۰ در ۶۹ در ۳۶ سانتی متر است و جز مدل‌های سایز بزرگ محسوب می‌شود. خروجی این مدل برابر ۱۰ سانتی متر است و جز خروجی‌های بزرگ است. این مدل مجهز به سیستم تخلیه واش دان و فلاش دو زمانه است و سرعت تخلیه آب آن برابر ۵ ثانیه است. اندازه آکس این مدل برابر ۱۹ سانتی متر است.

توالت فرنگی گلسار مدل مارانتا

توالت فرنگی گلسار مدل مارانتا نیز از مدل‌های سایز بزرگ است که در دو درجه کیفی یک و دو تولید می‌شود. ابعاد توالت فرنگی مارانتا برابر ۶۱ در ۳۹ در ۶۸ سانتی متر است و اندازه آکس آن نیز برابر ۲۲ سانتی متر می‌باشد. سیستم تخلیه این مدل واترجت است و به سیستم فلاش دو زمانه مجهز است. حجم آب مصرفی در هر بار سیفون برابر ۶ تا ۸ لیتر می‌باشد. این مدل دارای سیستم بیده نیز می‌باشد و د صورت تمایل می‌توانید توالت فرنگی بیده دار یا خودشور دار را انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت به صفحه ی توالت فرنگی گلسار مدل مارانتا مراجعه کنید.

توالت فرنگی گلسار مدل وینر

مدل وینر نیز از جمله مدل‌هایی با طراحی بیضی و لبه‌های کاملا گرد شده است و در سه درجه کیفیت مختلف تولید می‌شود. سیستم تخلیه این مدل نیز واش دان بوده و دارای فلاش دو زمانه می‌باشد. ابعاد این توالت فرنگی سایز بزرگ برابر ۷۵.۵ در ۷۴.۵ در ۳۵.۵ سانتی متر و آکس تخلیه ۲۲ سانتی متر است. درب آرام بند، لعاب کاری با کیفیت و طراحی زیبا از مشخات این مدل می‌باشد. برای مشاهده قیمت به صفحه ی توالت فرنگی گلسار مدل وینر مراجعه کنید.

توالت فرنگی گلسار مدل پلاتوس

توالت فرنگی گلسار مدل پلاتوس از مدل‌های لوکس و زیبا است و دارای طراحی منحصر به فردی است. لبه‌های گرد در کنار خطوط و اشکال زاویه ساز بر زیبایی این مدل افزوده است. ابعاد توالت فرنگی پلاتوس برابر ۷۵.۵ در ۷۲.۵ در ۴۱.۵ سانتی متر و آکس آن نیز برابر ۲۰ سانتی متر است. سیستم تخلیه واش دان، فلاش دو زمانه و درب آرام بند از ویژگی‌ها و مشخصات این مدل است. برای مشاهده قیمت به صفحه ی توالت فرنگی گلسار مدل پلاتوس مراجعه کنید.

 

توالت فرنگی چینی کرد

چینی کرد نیز یکی از برندهای شناخته شده و معتبر ایرانی است و با هدف رضایت کامل مشتریان در دهه ۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

توالت فرنگی چینی کرد مدل آدنیس

توالت فرنگی چینی کرد مدل ادنیس دارای ابعاد ۷۱.۵ در ۳۷ در ۶۴.۵ سانتی متر و آکس ۲۲ سانتی متری است. این توالت فرنگی سایز بزرگ مجهز به فلاش دو زمانه، سرعت تخلیه ۷ ثانیه و سیستم تخلیه توربوجت است. برای مشاهده قیمت به صفحه ی توالت فرنگی چینی کرد مدل آدنیس مراجعه کنید.

توالت فرنگی چینی کرد مدل آوینا

توالت فرنگی چینی کرد مدل آوینا یکی دیگر از مدل‌های سایز بزرگ چینی کرد است که دارای طراحی بیضی است و قسمت مخزن آب سیفون یک مکعب مستطیل است. این مدل دارای ظاهری زیبا و مدرن و ساده می‌باشد.درب آرام بند، سیستم تخلیه توربوجت، سیستم فلاش دو زمانه از مشخصات بارز این مدل است. ابعاد توالت فرنگی آوینا برابر 69*40*75 سانتی متر و با آکس ۲۲ سانتی متری است. برای مشاهده قیمت به صفحه ی توالت فرنگی چینی کرد مدل آوینا مراجعه کنید.

توالت فرنگی چینی کرد مدل والریا

ابعاد توالت فرنگی والریا برابر 75*39*74 سانتی متر و اندازه آکس آن برابر ۲۲ سانتی متر است. این توالت فرنگی در دو نوع ساده و دارای بیده یا خودشور تولید می‌ود و بسته به سلیقه و احتیاج می‌توانید مدل آن را انتخا کنید. این مدل دارای مکانیزم تخلیه ریزشی، درب آرام بند و فلاش دو زمانه است. برای مشاهده قیمت به صفحه ی توالت فرنگی چینی کرد مدل والریا مراجعه کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)