بهترین مارک توالت فرنگی خارجی

بهترین مارک توالت فرنگی خارجی

وقتی برای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی از جمله توالت فرنگی روانه بازار می‌شوید، با برندهای مختلفی روبرو خواهید شد هر کدام از برندها ویژگی‌ها و وجه تمایزی دارند؛ تفاوت‌ها به سطح کیفیتی، عملکرد، طراحی و قیمت آنها برمی گردد. برای راحت تر شدن انتخاب و صرفه جویی در زمان، باید بدانید به دنبال چه هستید؟ با عمرانیاز همراه شوید تا در ادامه این مطلب بهترین مارک توالت فرنگی خارجی را معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی بهترین توالت فرنگی را انتخاب کنید.

بهترین توالت فرنگی خارجی

وقتی صحبت از بهترین‌ها می شود، نمی توان از بهترین‌های دنیا چشم پوشی کرد. به حتم بهترین‌های دنیا تمام تلاش خود را کرده‌اند تا در رقابتی بزرگ و جهانی به رتبه‌های برتر دست یابند. کیفیت، طراحی و ساختار بهترین توالت فرنگی خارجی فوق‌العاده است و نمیتوان ایرادی بر آنها گرفت.

یکی دیگر از مواردی که قبل از معرفی بهترین مارک توالت فرنگی خارجی باید به آن اشاره کرد، انواع توالت فرنگی است. امروزه توالت فرنگی را میتوان به دو دسته کلی توالت فرنگی و توالت فرنگی دیواری تقسیم کرد. توالت فرنگی دیواری نسل جدید و مدرن و به روز توالت فرنگی است که ظاهری زیبا و شکیل دارد و فضای کمتری را نیز اشغال میکند.

ما در مقالات دیگر، به معرفی بهترین مارک توالت فرنگی و بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی پرداخته ایم.

توالت فرنگی دوراویت

دوراویت یک شرکت آلمانی معروف در سطح جهانی است که به تولید چینی آلات بهداشتی میپردازد. طراحان برجسته‌ای در شرکت دوراویت مشغول به فعالیت هستند و حضور این طراحان برجسته در کنار تکنولوژی روز و دانش مهندسی موجب معروفیت و محبوبیت این برند شده و توجه همگان را به خود جلب کرده‌است. برند دوراویت یکی از بهترین مارک‌های توالت فرنگی است که هم توالت فرنگی و هم توالت وال هنگ یا فرنگی دیواری تولید میکند. برای اطلاع از قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی دوراویت

توالت فرنگی لافن سوئیس

برند لافن سوئیس (Laufen) یک برند باسابقه سوئیسی می باشد و از سال ۱۸۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و از سال ۱۹۹۰ شروع به تولید چینی بهداشتی کرده است. شرکت لافن به گفته خود سعی دارد تا در سه سال آينده جز یکی از ۳ کارخانه برتر جهان قرار گیرد. کیفیت، طراحی و عملکرد فوق‌العاده این مجموعه آن را شایسته قرارگیری در بین بهترین‌های جهان کرده است. در طراحی و ساخت توالت فرنگی‌های لافن سوئیس حفظ منابع طبیعی و سازگاری با محیط زیست نیز مورد توجه قرار میگیرد. برای اطلاع از قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی لافن

توالت فرنگی آرماندو ویکاریو

برند آرماندو ویکاریو یک برند ایتالیایی و مطرح اروپایی با حدود ۵۰ سال تجربه است و توانسته سهم بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. آرماندو ویکاریو یکی از بهترین برندهای تولید کننده توالت فرنگی دیواری یا همان وال هنگ میباشد و محصولاتی لوکس و شیک و عالی را تولید میکند. بیشتر مدل‌های توالت فرنگی آرماندو ویکاریو در رنگ‌های سفید، طوسی و مشکی تولید می‌شوند و امکان خرید وال هنگ رنگی از این برند نیز وجود دارد. برای اطلاع از قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی آرماندو ویکاریو

توالت فرنگی بوچی

برند بوچی که امروزه با توالت فرنگی وال هنگ بوچی بیشتر شناخته است نیز یکی از بهترین مارک توالت فرنگی‌است. Bocchi ساخت کشور ترکیه است دارای طراحی بسیار خاص و شیکی میباشد و مطابق الگوهای اروپایی تولید شده و میتوان آن را همتراز با توالت فرنگی‌های اروپایی دانست. یکی از ویژگی‌های جذاب این برند، طراحی و تولید توالت فرنگی وال هنگ رنگی است. با استفاده از وال هنگ رنگی میتوان با دکوراسیونی خاص برای سرویس بهداشتی در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی دیواری بوچی

توالت فرنگی Gea

شرکت Gea یکی از شرکت‌های معتبر اروپایی است که به تولید چینی آلات بهداشتی میپردازد و محصولات خود را به بسیاری از کشورهای دنیا صادر میکند. این شرکت اسپانیایی با همراهی کارکنان مجرب و متخصص خود و تولید محصولات به روز و مدرن با طراحی خاص و کیفیت بالا توانسته یکی از بهترین‌های این صنعت باشد. امروزه محصولات Gea در داخل کشور منتاژ‌می‌شوند و نام Gea بروی تمامی محصولات و کارتن آنها حک شده است. برای اطلاع از قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی Gea

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)