بهترین مارک وان جکوزی

بهترین مارک وان جکوزی

در هنگام خرید وان جکوزی خانگی سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید، این است که در بین مارک‌های مختلف بهترین برند وان جکوزی کدام است؟ برای انتخاب بهترین برند وان جکوزی باید کیفیت بدنه، امکانات، گارانتی محصول، زیبایی و قیمت را مورد بررسی قرار داد. تنوع بالای مدل‌ها و برندهای مختلف پاسخ به این سوال را سخت‌تر کرده است و از اینرو در این مقاله به معرفی بهترین برند وان جکوزی می‌پردازیم تا شما را در انتخاب این محصول یاری کنیم. مارک جکوزی خانگی معرفی شده در این مطلب براساس الویت بندی و ترتیب خاصی نیست و تمامی این موارد از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در گروه بهترین‌ها قرار میگیرند.

جکوزی پرشین استاندارد

پرشین استاندار از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان وان، جکوزی، کابین سونا، پانل دوش، زیر دوشی و پارتیشن می‌باشد و جزء برترین‌های ایرانی است. جکوزی پرشین استاندار براساس آخرین تکنولوژی روز اروپا ساخته شده و دارای استاندارد ملی ایران و CE اروپا نیز هست. این مجموعه شبکه توزیع و خدمات پس‌از فروش گسترده‌ای دارد و از اینرو بعد از خرید نیز میتوانید به راحتی از خدمات پس از فروش این برند استفاده کنید. جکوزی پرشین استاندارد دارای تنوع مدل و انازه بسیار بالایی است و میتوانید انواع مدل‌های جکوزی این برند را به همراه قیمت در اینجا مشاهده کنید.

جکوزی ویستا

مجموعه ویستا بانام شرکت آبشنگ در سال ۱۳۸۰ در البرز تاسیس و بهره‌برداری شده و به تولید محصولاتی باکیفیت و استاندارد پرداخته است. تولید محصولاتی این چنین با کیفیت موجب شده این برند در بین بهترین مارک جکوزی خانگی ایرانی جای گیرد. جکوزی ویستا دارای گارانتی ۱۰ ساله بدنه، ۲ ساله چراغ و سیستم- حباب ساز و سیستم هیدرواماساژ نیز هست که خود نشان از کیفیت بالای محصول است. جکوزی ویستا نیز انواع مختلفی دارد که در امکانات، سایز و قیمت با هم متفاوت هستند. در اینجا شما میتوانید انواع مدل‌ها و قیمت جکوزی ویستا را مشاهده نمایید.

جکوزی باداب

کارخانه باداب در سال ۱۳۷۲ در صفادشت کرج تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید ورق و قطعات بدنه وان جکوزی آغاز کرد و امروزه با نزدیک به ۳۰ سال سابقه یکی از بزرگترین تولید کنندگان وان جکوزی یک نفره، دونفره و چند نفره است. این مجموعه دارای بروزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز است و در تولید محصولات خود توجه ویژه‌ای به طراحی ظاهر زیبا و شکیل و ایمنی محصول می‌کند. تمامی جکوزی‌‌های باداب دارای سیستم حفاظ جان هستند و در صورت بروز اتصال جریان برق را قطع می‌کند تا آسیبی به فرد وارد نشود. همچنین ورق‌های بکار رفته در وان جکوزی باداب ضد باکتری و قارچ هستند. تمامی مدل‌های جکوزی باداب را میتوانید به همراه قیمت جکوزی در اینجا مشاهده نمایید.

جکوزی ریتون

یکی دیگر از بهترین برندهای وان جکوزی ایرانی، برند ریتون است. ریتون فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با تولید وان، جکوزی و کابین دوش آغاز کرده و با تولید محصولات باکیفیت، استاندارد و با طراحی روز اروپا توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. جکوزی ریتون در انواع مدل‌های یک نفره و دو نفره توید می‌شود و طراحی آن براساس هیدوتراپی است. در ساخت جکوزی ریتون از ورق‌های سه لایه Acrylic / ABS / Acrylic و ورق کست آکریلیک آلمانی ۵ لایه آنتی باکتریال استفاده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های جکوزی ریتون می‌توان به ایمنی بالا، کم صدا، کم مصرف و بدون لرزش بودن آن اشاره کرد. جکوزی ریتون در سایزها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که در اینجا میتوانید انواع مدل‌ها را به همراه قیمت جکوزی ریتون مشاهده نمایید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)