شیرآلات لوکس کلاسیک

شیرآلات لوکس کلاسیک

شیرآلات نقش بسیار مهم و تکمیل کننده‌ای در دکوراسیون و طراحی داخلی سرویس‌بهداشتی و حمام دارند. شاید در ابتدا فکر کنید نقش و مدل شیرآلات انتخابی تاثیر بسیاری در زیبایی و طراحی کل فضای شما ندارد، اما اینطور نیست و نقش مکمل را دارد و در صورتی در انتخاب شیرآلات دقت نکنید و مدلی را انتخاب کنید که هماهنگ با سبک دکوراسیون شما نباشد، کل زحمت دکوراسیون و طراحی داخلی نابود می‌شود. اگر به دنبال داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس هستید، با ید به سراغ شیرآلات لوکس نیز بروید. امروزه واژه لوکس در دو سبک دکوراسیونی مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرد و در این محتوا نگاهی به شیرآلات لوکس و کلاسیک می‌اندازیم.

شیرآلات کلاسیک

شیرآلات کلاسیک چه نوع شیرآلاتی هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟

شیرآلات کلاسیک به شیرآلاتی گفته می‌شود که به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند. سبک کلاسیک یکی از سبک‌های دکوراسیون است که از گذشته تا به امروز قدمت و حضور پر رنگی داشته است. سبک کلاسیک، سبکی پر از زرق و برق و تجملات است. طراحی‌های شلوغ و لوکس، استفاده از رنگ‌های طلایی، استفاده از اکسسوری‌های مختلف و هماهنگ و فضایی با رنگ‌های گرم و ترجیحا چند رنگ از ویژگی‌های سبک کلاسیک است. شیرآلات کلاسیک نیز با همین ویژگی‌ها طراحی شده‌اند. شیرآلات کلاسیک را میتوان با عنوان شیرآلات لوکس کلاسیک نیز معرفی کرد و اکثرا در رنگ رز گلد و طلایی و طلا مات طراحی می‌شوند. در ادامه به معرفی چندی از برترین و محبوب ترین مدل شیرآلات کلاسیک لوکس می‌پردازیم.

شیرآلات شودر

شیرآلات شودر یکی از برندهای ایرانی تولید کننده شیرآلات کلاسیک است و سبک کلاسیک را در اکثر مدل‌های این برند میتوان دید. شیرآلات شودر، یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین تولید کنندگان شیرآلات ایرانی است که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را تولید میکند و تمامی محصولات آن دارای ۶ سال گارانتی نیز میباشند.

شیرآلات شودر مدل لوکا

یکی از مدل شیرآلات لوکسی که میتوان معرفی کرد و در گروه پرطرفدارترین‌ها قرارش داد، مدل لوکاست. لوکا یکی از مدل شیرلات کلاسیک اهرمی است که در رنگ‌های طلا، طلا مات، مشکی، مشکی طلا، شیری طلا و کروم تولید می‌شود. این مدل شیرآلات کلاسیک از آلیاژ برنج ساخته شده و دارای آبکاری بالاتر از حد استاندارد می‌باشد و در برابر دما و فشار مقاوم است.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4 تکه شیرآلات شودر مدل لوکا طلا

شیرآلات شودر مدل بیزانس

مدل بیزانس نیز یکی دیگر از مدل شیرآلات کلاسیک و لوکس میباشد که مجموعه شودر آن را در رنگ کروم و طلایی طراحی وتولید کرده است. مدل بیزانس از جمله شیرآلات لوکس و چشم نواز است و در گروه شیرآلات اهرمی جای میگیرد. مدل بیزانس تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن هست و کاملا مناسب سبک دکوراسیون کلاسیک میباشد. آلیاژ برنجی، کارتریج سرامیکی، آبکاری بالاتر از حد استاندارد، پرلاتور کاهنده مصرف آب، ساختار ارگونومیک و تمیز شوندگی آسان از دیگر ویژگی‌های این شیرآلات لوکس میباشد.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4 تکه شیرآلات شودر مدل بیزانس طلا

شیرآلات لوکس کرومات

شیرآلات کرومات، یکی دیگر از برندهای شناخته شده شیرآلات لوکس ایرانی است که از سال ۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده و اقدام به تولید محصولات با کیفیت کرده است. سبک طراحی شیرآلات کرومات بر پایه طراحی روز ایتالیا است و در کنار کیفیت بالا شاهد طراحی فو‌ق‌العاده نیز هستیم.

شیرآلات کرومات مدل کلاسیکال رزگلد

مدل کلاسیکال، در سبک شیرآلات کلاسیک و لوکس طراحی شده و از فرهنگ قدیمی غربی الهام گرفته شده است. کلاسیکال با رنگ گرم و طبیعی و سر پیچی، انسان را از فضای مدرن امروزی دور میکند و به عصر سنتی گذشته میبرد. این مدل از شیرآلات کلاسیک از آلیاژ‌برنج ساخته شده و آبکاری بالاتر از حد استاندارد دارد و همچنین به قطعه کنترل و تنظیم فشار آب مجهز است.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4تیکه شیرالات کرومات مدل کلاسیکال رزگلد

شیرآلات کرومات مدل لاکچری طلایی

همان طور که از نام این مدل شیرآلات کرومات مشخص است، لاکچری طلایی، این مدل از مدل‌های لوکس و کلاسیک بحساب می‌آید. مدل لاکچری کرومات یکی از مدل شیرآلات لوکس ایرانی با طراحی منحصر به فرد است و در آن در کنار رنگ طلایی از رنگ مشکی نیز استفاده شده است. کیفیت بالا، درخشندگی و نمایی متفاوت این شیر را در گروه یکی از برترین و محبوب‌ترین شیرآلات لوکس ایرانی قرار داده است.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4 تکه شیرآلات کرومات مدل لاکچری طلایی

شیرآلات قهرمان

قهرمان نیز نامی آشنا در شیرآلات لوکس ایرانی است که در مجموعه شیرالات لوکس آن شاهد شیرآلات کلاسیک نیز هستیم. شیرالات قهرمان دارای ۵ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

شیرآلات قهرمان مدل آنتیک

مدل آنتیک یکی از مدل‌های محبوب شیرآلات کلاسیک و لوکس ایرانی قهرمان است. مدل آنتیک تنوع رنگی بالایی دارد و در رنگ‌های کروم، کروم مات، طلا و طلا مات تولید می‌شود. با نگاه به مدل آنتیک شاهد تلفیقی از طراحی سنتی و تکنولوژی روز هستیم و در نتیجه یکی از شیرآلات لوکس کلاسیک ایرانی را خواهیم دید.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4 تکه شیرالات قهرمان مدل آنتیک

شیرآلات راسان مدل الیزه

مدل الیزه از جمله مدل‌های کلاسیک و لوکس هست که در کنار سبک و چیدمان کلاسیک، زیبایی و لوکس بودن فضا را دوچندان می‌کند. مدل الیزه از مدل‌های اصیل و آنتیک راسان به شمار میرود و تنها در آبکاری طلا مات، کروم مات و رزگلد تولید می‌شود. اگر سبک دکوراسیون شما کلاسیک هست و به دنبال ست شیرآلات کلاسیک لوکس و فارق از تجملات اضافی هستید، مدل الیزه را انتخاب کنید.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4 تکه شیرآلات راسان مدل الیزه کروم مات

شیرآلات درخشان مدل آنتیک

یکی دیگر از مدل‌های جدید شیرآلات کلاسیک، مدل آنتیک درخشان است. در طراحی این مدل به سادگی، سنتی و کلاسیک، جلوه گری و ترکیب رنگی توجه شده است در نهایت شاهد یک طراحی کلاسیک خاص و کم‌نظیر هستیم. مدل آنتیک درخشان دارای دسته فلکه‌ای است که انسان را به گذشته وصل میکند.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست چهار تکه شیرآلات درخشان مدل آنتیک

شیرآلات کسری مدل ناپل

مدل ناپل نیز یکی دیگر از مدل‌های شیرآلات کلاسیک است. در طراحی کلاسیک این مدل تلاش شده سادگی نیز حفظ شود و با دسته اهرمی همانگ باشد. دسته اهرمی مدل ناپل کارکردن با شیر آب را آسان میکند. این مدل در رنگ‌های کروم و طلایی تولید می‌شود که میتوانید متناسب با رنگ دکوراسیون فضای خود آن را انتخاب کنید.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4تیکه شیرالات کسری مدل ناپل

مرجان خزر مدل امپراطور

یکی از مدل‌های لوکس شیرآلات مرجان خزر، مدل امپراطور است که رنگ رزگلد آن نمایی فوق‌العاده دارد. طراحی این مد به سبک کلاسیک و آنتیک هست در گروه شیرآلات اهرمی جای میگیرد. در طراحی کلاسیک، انتخاب شیرآلات طلایی و رزگلد نما و جلوه بیشتری به فضا می‌دهد و رنگ رزگلد جدیدتر، لاکچری و چشم نوازتر از رنگ طلایی است. البته باید توجه کرد که انتخاب رنگ شیرآلات کاملا به رنگ دکوراسیون فضا مرتبط است و باید هماهنگی کاملی با آن داشته باشد. کیفیت بالا، رنگی زیبا و طراحی خاص مدل امپراطور را در بین محصولات لوکس جای داده است.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4تیکه شیرالات مرجان خزر مدل امپراطور رزگلد

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)