معرفی کفشور خطی و کاربرد آن

معرفی کفشور خطی و کاربرد آن

در هر خانه و سازه‌ای حداقل یک کفشور به کار رفته است. کفشور یک محصول پرکاربرد و مهم هست و نمیتوان اهمیت کارکرد آن را نادیده گرفت. کفشور وسیله‌ای برای جمع آوری آب کف و هدایت آن به فاضلاب است و انواع مختلفی دارد که شما میتوانید با کلیک در اینجا با انواع کفشور آشنا شوید. یکی از مدل‌هایی که امروزه بیشتر از مدل‌های دیگر مورد استقبال قرار گرفته و ظاهری شیک و زیبا دارد و برای فضاهای مدرن و لوکس مناسب است، کفشور خطی است، که خود دارای چندین مدل میباشد. دراینجا قصد داریم شما را با انواع کفشور خطی و کاربرد آنها آشنا کنیم و پاسخ این سوال که کدام کفشور برای فضای شما مناسب است را بدهیم.

کاربرد کفشور خطی

کفشور خطی به مانند کفشور مربعی و گرد، وظیفه هدایت آب کف به لوله فاضلاب را بر عهده دارد و آب جمع شده بر روی سطح را به فاضلاب منتقل میکند.

انواع کفشور خطی

کفشور خطی را از چند نظر میتوان تقسیم بندی کرد. از نظر جنس بدنه کفشور خطی استیل و کفشور پلاستیکی وجود دارد و هر کدام ویژگی‌های مخصوص خود را دارند که در ادامه توضیح داده می‌شود. از نظر شکل ظاهری کفشورهای خطی را میتوان به کفشور خطی ساده و کفشور خطی سرامیک خور، و همچنین کفشور خطی شیب دار و ساده  تقسیم بندی کرد.

کفشور خطی استیل

کفشور خطی استیل یکی از مدل‌های پرکاربرد کفشور هست و قیمت آن از مدل پلاستیکی بالاتر است. کفشور خطی استیل بسیار شیک و زیباست و در فضاهای عمومی و خانه‌های لوکس به چشم می‌خورد. این کفشور در سایزهای مختلفی تولید می‌شود که میتوان متناسب با متراژ فضا، سایز مناسب را انتخاب کرد. یکی از محدودیت‌های کفشور خطی استیل، محدودیت اندازه آن است و نمیتوان از آن برای فضاهایی که نیاز به کفشور بیشتر از طول دو متر دارند استفاده کرد. کفشور خطی استیل در طول ۳۰ تا ۱۰۰ سانتی متر و عرض ۸ تا ۱۰ سانتیمتر تولید می‌شود.

کفشور خطی استیل خود در دو مدل ساده و شیبدار تولید می‌شود و مدل شیبدار آن دارای طراحی خاص و پیچیده‌ایست و به همین دلیل  قیمت آن نیز بالاتر است. کفشور خطی ساده طرح‌های متنوعی دارد و به صورت مسطح روی محفظه خروجی آب قرار میگیرد. اما در مدل شیبدار، کفشور از هر دو طرف شیب ملایمی به سمت مرکز دارد و سرعت خروج آب را بیشتر می‌کند. شیب بندی که عامل بسیار مهم در کف سرویس بهداشتی و حمام به شمار میرود و در صورتی که به درستی اجرا نشده باشد جریان آب به سمت کفشور با مشکل مواجه می‌شود. در شیب بندی درست، کف باید از هر جهت به سمت فاضلاب شیب ملایمی داشته باشد. از اینرو استفاده از کفشور خطی شیبدار میتواند به جریان حرکتی آب کف کمک کند و سرعت حرکت را در مقایسه با کفشور ساده بیشتر کند.

کفشور خطی سرامیک خور

یکی دیگر از مدل‌های محبوب و لوکس و لاکچری کفشور که در فضاهای مدرن و خاص به چشم می‌خورد، کفشور مخفی یا کفشور سرامیک خور است. بروی این مدل کفشور سرامیکی دقیقا مشابه مدل سرامیک کف قرار میگیرد  و به اصطلاح کفشور توسط سرامیک کاور می‌شود و تنها یک فضای دور آن برای عبور آن خالی است و به همین دلیل در نگاه اول نمیتوان متوجه کفشور در کف شد و به آن کفشور مخفی نیز گفته می‌شود.

خرید کفشور خطی

برای خرید کفشور خطی شما میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه‌های رنگ و ابزار و یا مصالح ساختمانی مراجعه کنید و کفشور خطی مناسب متراژ خود را انتخاب کنید. راه دیگری که میتوانید آسانتر و سریعتر مراحل خرید کفشور خطی را به اتمام برسانید، خرید اینترنتی است. در خرید اینترنتی کفشور خطی میتوانید مدل‌های مختلف را از نظر کیفیت، عملکرد، مشخصات و قیمت بررسی کنید و در زمان کوتاه‌ تری کفشور مناسب را انتخاب و خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید. برای اینترنتی کفشور خطی سری به سایت عمرانیاز بزنید. همچنین میتوانید قیمت انواع کفشور را در اینجا مشاهده نمایید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)