معرفی بهترین برند وال هنگ [بهترین توالت فرنگی وال هنگ]

معرفی بهترین برند وال هنگ [بهترین توالت فرنگی وال هنگ]

اگر به دنبال خرید توالت فرنگی شیک و خاص و باکیفیت و از گروه بهترین‌ها هستید، حتما در بین مدل‌های مختلف توالت فرنگی چشمتان به توالت فرنگی دیواری افتاده و شیفته سادگی، زیبایی و لوکس بودن آن شده‌اید. توالت فرنگی دیواری نسل جدید توالت فرنگی است که با نام وال هنگ نیز شناخته می‌شود. دلیل اینکه به این مدل توالت فرنگی وال هنگ گفته می‌شود، نحوه اتصال آن است. توالت فرنگی وال هنگ به دیوار متصل می‌شود و فضای زیرین آن تا کف آزاد است. در این مدل فضای کمتری اشغال می‌شود و زیبایی بیشتری نیز دارد و از طرفی دیگر سعی شده تا با تولید وال هنگ رنگی در رنگ‌های مختلف این زیبایی و خاص بودن را دو چندان کرد. بسیاری از برندها و سازندگان توالت فرنگی در سطح جهان، اقدام به تولید توالت فرنگی دیواری یا وال هنگ کرده‌اند. اما وقتی صحبت از بهترین توالت وال هنگ می‌شود، به سراغ تولید کنندگان بالا رتبه‌ و برتر جهان خواهیم رفت که در گروه توالت فرنگی خارجی و وارداتی قرار میگیرند. در بین بهترین تولیدکنندگان وال هنگ، چندی از مدل‌ها محبوبیت بیشتری نیز داشته و در اینجا به معرفی آنها پرداخته‌ایم تا بتوانید با صرف زمان کوتاهی، بهترین توالت فرنگی وال هنگ و زیبا در رنگ یندی مختلف و مناسب با فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید بعد از انتخاب برند و مدل، برای خرید توالت فرنگی دیواری خود، به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی معتبر عمرانیاز اقدام کنید.

بهترین برند وال هنگ کدام است؟

در ادامه هرکدام از این بهترین برندهای وال هنگ را معرفی می کنیم:

  • وال هنگ بوچی
  • وال هنگ آرماندو ویکاریو
  • وال هنگ جاستایم
  • وال هنگ دوراویت

وال هنگ بوچی

برند بوچی از جمله برندهای شناخته شده و برتر جهانی در زمینه تولید چینی بهداشتی است که محصولات خود را به سراسر جهان صادر میکند. در اینجا برترین مدل‌های توالت فرنگی وال هنگ بوچی را معرفی کرده‌ایم.

وال هنگ بوچی مدل strata

در وال هنگ بوچی مدل strata شاهد یک طراحی زیبا، ساده و خاص هستیم. این محصول ساخت کشور ترکیه است و طراحی آن کاملا مطابق با استانداردهای جهانی است و از نظر کیفیت و راحتی و عملکرد امتیاز بالایی را کسب کرده‌ است. وال هنگ بوچی مدل strata دارای رنگبندی متنوعی است و از بین آن دو رنگ سفید و مشکی این مدل محبوبیت بیشتری دارد.

خرید وال هنگ بوچی Bocchi مدل STRATA مشکی

وال هنگ بوچی V-tondo

یکی دیگر از مدل‌های زیبا و خاص و راحت برند بوچی، وال هنگ بوچی برند V-tondo است که دارای رنگ بندی فوق‌العاده ایست. از جمله رنگ‌های شیک و خاص این مدل که میتواند زیبایی سرویس بهداشتی شما را چندبرابر کند، میتوان به طوسی و مشکی و آبی یخی آن اشاره کرد.

خرید وال هنگ بوچی (Bocchi) مدل V-TONDO طوسی مات - اصل ترکیه

وال هنگ آرماندو ویکاریو

برند آرماندو ویکاریو یک برند ایتالیایی است و از جمله برندهای برتر جهانی است که محصولاتی فوق‌العاده زیبا و با کیفیت تولید و در سطح جهان صادر میکند.

وال هنگ آرماندو ویکاریو مدل ۵۱۷۶

یکی از مدل‌های جذاب برند آرماندوویکاریو مدل 5176 است که در ابعاد ۳۲ در ۳۶ در ۴۹ سانتی متر طراحی شده است. این توالت وال هنگ دارای لعاب ضد باکتری، درب آرام بند، سیستم ریملس و سیستم تخلیه واش دان می‌باشد. این مدل از وال هنگ آرماندوویکاریو در رنگ های سفید، مشکی و طوسی تولید می‌شود.

خرید توالت وال هنگ آرماندو ویکاریو (Armando Vicario) مدل 5176 طوسی مات

وال هنگ جاستایم

برند جاستایم در سال ۱۹۷۶ در تایوان تاسیس شده و شروع به تولید چینی بهداشتی و شیرآلات کرده و توانسته روند پیشرفت را به صورت طی کند و جوایز بین المللی معتبری را کسب نماید.

وال هنگ جاستایم مدل A0-6371

طراحی این مدل از توالت وال هنگ زیبا، ساده و ظریف است و داخل آن با پوشش لعابی فوق العاده‌ و ضد جرم پوشیده شده‌است. این توالت فرنگی وال هنگ دارای ابعاد ۵۰ در ۳۷ در ۴۲ سانتیمتری است و قادر است تا وزن ۴۰۰ کیلوگرم را تحمل کند.

خرید توالت فرنگی وال هنگ جاستایم کد 6371-A0

وال هنگ دوراویت

برند دوراویت نیز از برترین برندهای اروپایی است و محصولات آن در آلمان تولید می‌شود. حضور طراحان برجسته در کمپانی دوراویت و ساخت محصولات باکیفیت، موجب شده این برند در جزء بهترین‌ها قرار بگیرد و امتیاز بالایی را از آن خود کند. تمامی مدل وال هنگ دیواری دوراویت از کیفیت و زیبایی بالایی برخوردار هستند و برای مشاهده آنها میتوانید در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)