مزایای خرید شیر روشویی پایه بلند

مزایای خرید شیر روشویی پایه بلند

اگر نگاهی به طراحی‌های جدید و امروزی سرویس‌هی بهداشتی انداخته باشید، احتمالا روشویی پایه بلند را در بسیاری از آنها مشاهده کرده‌اید. امروزه استفاده از شیر روشویی پایه بلند محبوبیت بیشتری پیدا کرده و در بیشتر دکوراسیون‌های سبک مدرن دیده می‌شود. اما آیا این مدشدگی و محبوبیت اخیر شیر روشویی پایه بلند، استفاده از شیر روشویی را آسانتر کرده و یا صرفا یک تغییر است و مدگرایی موجب افزایش محبوبیت شده است؟

شباهت‌های شیر روشویی پایه بلند و معمولی

در ابتدای امر، موارد مشابه در شیر روشویی معمولی و پایه بلند را معرفی میکنیم تا بدانید چه ویژگی‌های یکسانی دارند.

  • عملکرد شیر پایه بلند و معمولی کاملا یکسان است و تنظیم جریان آب به وسیله کارتریج و دسته اهرمی صورت میگیرد.
  • فشار و دمای آب در هر دو مدل به صورت مشابهی تنظیم می‌شود و تفاوتی از این نظر وجود ندارد و به دلیل ارتفاع بیشتر فشار متفاوتی ندارد.
  • تنوع مدل و رنگ در هر دو شیر روشویی معمولی و پایه بلند بسیار بالاست و شما میتوانید هر دو مدل شیر روشویی را با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ کنید.
  • از نظر قیمت نیز باید بگوییم قیمت شیر روشویی پایه بلند و معمولی که در یک سطح کیفیت و طراحی و برند باشند، تفاوت بسیای با هم ندارند. در هر دو مدل شیر روشویی تفاوت قیمتی بر اساس مدل و رنگ و برند وجود دارد و قیمت در محصولات لوکس بالا میرود.

مزایای خرید شیر روشویی پایه بلند

همان طور که در بالا گفتیم شباهت‌های بسیاری بین دو مدل شیر روشویی معمولی و پایه بلند وجود دارد و در کنار این شباهت‌ها مواردی هست که جز مزایای خرید شیر روشویی بلند به حساب می‌آید.

طراحی ظاهر

شکل و ظاهر هر وسیله‌ای که خریداری میکنید و در خانه به کار میبرید، اهمیت بالایی در ترکیب بندی دکوراسیون فضای شما دارد. طراحی شیر روشویی بلند، شیک و مدرن است و این ویژگی را به فضا نیز القا میکند. این مدل شیر را میتوانید در کنار روشویی ساده و روشویی مدرن قرار دهید. شیر روشویی پایه بلند برای دکوراسیون‌های مدرن (روشویی مدرن و روشویی جدید) و مینیمال گزینه‌ای بسیار مناسب است.

آزادی عمل در انتخاب

امروزه شیر پایه بلند در طرح‌ها و مدل‌ها و رنگ های مختلفی توسط برندهای مختلف تولید می‌شود. بنابراین شما به راحتی میتوانید در بین تنوع گسترده شیر پایه بلند، مدل مناسب خود را انتخاب کنید و آن را با فضای خود و مدل روشویی خود نیز هماهنگ کنید. فرقی نمیکند ازروشویی مدرن، روشویی ساده و یا از سبک روشویی‌های جدید و متنوع استفاده میکنید، شما میتوانید از بین تنوع مدل موجود، مدل مناسب را پیدا کنید.

مناسب برای سینک کاسه‌ای

امروزه سینک‌های کاسه‌ای و کابینتی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. قرار دادن شیر پایه کوتاه یا معمولی بروی سینک کاسه‌ای، استفاده را کمی دشوار میکند و از اینرو شیر پایه بلند برای سینک‌های کاسه‌ای گزینه‌ای مناسب به شمار میروند. این مد شیر بر وری کابینت نصب میشود و فضای بالای سینک را آزاد میکند. این امر حتی دست شما را در انتخاب آیینه نیز بازتر میکند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)