معرفی 9 مدل ست شیرآلات اهرمی ارزان قیمت

معرفی 9 مدل ست شیرآلات اهرمی ارزان قیمت

برای خرید شیرآلات اهرمی شما میتوانید به دو صورت خرید کنید:

۱- خرید شیر اهرمی تکی(روشویی، ظرفشویی، دستشویی و حمام)

۲- خرید ست چهار تکه شیرآلات اهرمی

اگر قصد خرید تنها یک شیر اهرمی را دارید، میتوانید براساس بودجه خود جهت خرید آن اقدام کنید. به این منظور میتوانید به سایت عمرانیاز سری بزنید و شیر اهرمی مورد نظر خود را انتخاب و براساس دسته بندی ارزانترین‌ها، مدل‌ها را مشاهده نمایید. اما اگر قصد خرید هر چهار شیراهرمی روشویی، حمام، دستشویی و ظرفشوی را دارید به سمت خرید ست ۴ تکه شیرالات اهرمی بروید. خرید ست شیرآلات اهرمی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر از خرید تک به تک میباشد و شما میتوانید با هزینه کمتر تمامی آنچه را که نیاز دارید را تهیه فرمایید. در اینجا ما 9 مدل ست شیرالات اهرمی ارزان قیمت را معرفی کرده‌ایم که همگی آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما میتوانید با مبلغی حدود ۱ تا ۲ میلیون تومان این ست‌های زیبا، ارزان و با کیفیت را خریداری نمایید.

در هنگام خرید شیرآلات ارزان قیمت حتما به نشان استاندارد و کیفیت و گارانتی آنها توجه کنید و اگر فاقد نشان استاندارد و گارانتی هستند از خرید آنها امتناع کنید. مدل‌های معرفی شده در زیر همگی دارای نشان استاندارد و گارانتی میباشند.

ست شیرآلات هیراد

ست شیرآلات اهرمی هیراد، از ارزان قیمت‌ترین شیرآلات اهرمی است. این ست چهار تکه شامل شیر آشپزخانه، حمام، روشویی و دستشویی میباشد. بدنه این شیر اهرمی از سفاله برنج  با آبکاری ۱۲ میکرونی ساخته شده و دارای رنگ کروم میباشد. جنس زبانه به کار رفته در ست شیرآلات اهرمی هیراد از جنس EPDM میباشد. برای مشاهده قیمت این ست شیرآلات ارزان قیمت در اینجا کلیک کنید.

ست شیرآلات مدل دنیز

شیر اهرمی دنیز دارای طراحی ساده و همه پسندی است و میتوان آن را با بسیاری از سبک‌های دکوراسیون هماهنگ کرد.این شیر اهرمی تنها در رنگ کروم براق که همان رنگ ساده و معمول شیرآلات است تولید و عرضه می‌شود. جنس تنه این مدل ست شیرآلات ارزان قیمت از آلیاژ برنج بوده و دارای آبکاری نیکل-کروم میباشد. از سایر امکانات این مدل میتوان به علمک چرخان ۳۶۰ درجه و آبفشان اشاره کرد. برای مشاهده قیمت شیر اهرمی دنیز در اینجا کلیک کنید.

ست شیرالات اهرمی بلندا مدل دریا

در مدل دریا نیز شاهد طراحی ساده و معمول هستیم  که میتوان آن را در تمام فضاها استفاده کرد. این شیر اهرمی ارزان در دو رنگ کروم و سفید عرضه می‌شود و رنگ کروم آن مقرون به صرفه‌تر میباشد. جنس آلیاژبدنه این مدل برنج با پوشش نیکل- کروم میباشد و کیفیت مناسبی دارد. در این مدل آبفشان کاهنده مصرف آب قرار گرفته و به واسطه آن میتوانید نسبت به مصرف آب نیز صرفه جویی کنید. شیر اهرمی بلندا ودل دریا دارای اهرمی روان، طول عمری بالا، کیفیتی مناسب و قیمتی مناسب میباشد.این محصول دارای ۳ سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز هست. برای مشاهده قیمت این مدل در اینجا کلیک کنید.

ست شیرآلات شاهین مدل ساوا

در شیراهرمی شاهین مدل ساوا، شاهد طراحی متفاوتتری نسبت به مدل‌های قبلی هستیم. مدل ساوا دارای ظاهری ساده، ظریف و زیبایی است و جز شیرآلات ارزان قیمت و با کیفیت محسوب می‌شود. مدل ساوا در دو رنگ کروم و سفید تولید و عرضه می‌شود و رنگ سفید آن قیمتی کمی بالاتر از کروم  دارد. برای انتخاب شیرآلات سفید به سبک دکوراسیون و هماهنگی آن با محیط دقت کنید. رنگ کروم را میتوان به راحتی با تمام وسایل و رنگ‌ها هماهنگ کرد.  جنس بدنه ست شیرآلات اهرمی ساوا، از آلیاژ برنج میباشد و کارتریج آن نیز سرامیکی است. این محصول دارای ۷ سال ضمانت نیز میباشد. برای مشاهده قیمت و سایر اطلاعات این مدل در اینجا کلیک کنید.

ست شیرالات اهرمی شاهین مدل ساتراب

مدل ساتراب یکی دیگر از مدل‌های ارزان قیمت شیرالات شاهین است. این مدل از نظر طراحی شباهتی به مدل ساوا دارد و جز طراحی‌های ساده و همگی پسند محسوب می‌شود. جنس بدنه این مدل نیز به مانند سایر مدل‌های معرفی شده از آلیاژ برنج و دارای آبکاری کروم میباشد. کارتریج آن نیز سرامیکی است و طول عمر بالایی دارد. ست چهار تکه شیرآلات اهرمی ساتراب دارای لوازم جانبی مانند شلنگ پیسوار حصیری، لنگی و پولکی نیز هست. برای مشاهده قیمت شیرالات اهرمی شاهین در اینجا کلیک کنید.

ست چهار تکه شیرالات اهرمی درخشان مدل لایت

برند درخشان از جمله برندهای ارزان و با کیفیت میباشد و ست شیرالات اهرمی آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. در مدل لایت شاهد یک طراحی نوآورانه، ساده و زیبا هستیم که تنها در رنگ کروم تولید میشود.رنگ کروم از جمله رنگ‌های کلاسیک و خنثی است و میتوان آن را در تمام سبک و رنگ‌ها بکار برد. جنس بدنه این مدل از آلیاژ برنج میباشد و کارتریج آن نیز سرامیکی است. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب، ارزش خرید این ست شیرالات اهرمی را بالا برده است. این محصول دارای ۵ سال گارانتی شرکتی میباشد. در اینجا میتوانید قیمت ست شیرالات اهرمی درخشان مدل لایت را مشاهده نمایید و در صورت انتخاب، آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

ست شیرآلات اهرمی کسری مدل سانا

یکی دیگر از شیرآلات اهرمی ارزان، ست کسری مدل سانا میباشد. این مدل نیز دارای یک طراحی کلاسیک و ساده و در رنگ کروم است که میتوان آن را در بسیاری از فضاها و اماکن استفاده کرد. ست شیرالات کسری مدل سانا به دلیل سادگی، کیفیت و قیمت مناسب در گروه پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین ست شیرآلات نیز قرار گرفته است و توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. آلیاژ‌برنج، کارتریج سرامیکی و ۵ سال گارانتی، تضمین کننده کیفیت این محصول میباشد. با کلیک در اینجا مشخصات بیشر و قیمت شیر اهرمی مدل سانا را مشاهده نمایید.

ست شیرآلات کسری مدل کارون

یکی دیگر از شیرآلات اهرمی ارزان قیمت و پرطرفدار امروزه، ست شیرآلات کسری مدل کارون است که در دوآبکاری کروم و سفید تولید می‌شود. جنس بدنه برنجی، کارتریج سرامیکی و آبکاری بالاتر از حد استاندارد و قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن موجب محبوبیت این مدل در بین خریداران شده است. شما میتوانید قیمت ست شیرآلات کسری مدل کارون را در اینجا مشاهده نمایید و در صورت انتخاب این مدل، به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی شیرآلات آن را تهیه نمایید.

ست شیرالات اهرمی مرجان خزر مدل استار

مدل استار یکی از مدل‌های پرطرفدارشیرآلات مرجان خزر میباشد و میتوان علت آن را کیفیت، زیبایی و نوآوری در کنار قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن دانست. این محصول دارای آبکاری کروم میباشد و به دلیل خنثی بودن ماهیت رنگی کروم میتوان آن را در کنار تمامی رنگ‌ها قرار داد. این ست شیرآلات ارزان قیمت دارای ۵ سال گارانتی در سراسر کشور نیز هست که خیال شما را از خرید شیرآلات مدل استار، راحت و آسوده میکند. در اینجا میتوانید قیمت این ست را مشاهده و در صورت تمایل برای خرید شیرالات اقدام کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)