بهترین توالت فرنگی (معرفی بهترین مارک توالت فرنگی)

بهترین توالت فرنگی (معرفی بهترین مارک توالت فرنگی)

یکی از دغدغه‌های افراد در زمان خرید توالت فرنگی، انتخاب برند و مدل توالت فرنگی است. بیشتر افراد به دنبال بهترین برند توالت فرنگی هستند و می‌خواهند با انتخاب بهترین مارک، انتخاب مطمئنی را داشته باشند. امروزه شرکت‌ها و برندهای مختلفی در ایران و دیگر کشورها اقدام به تولید توالت فرنگی در بهترین کیفیت می‌کنند و در اینجا می‌خواهیم به معرفی آنها بپردازیم. در ابتدای امر لازم است تعیین کنید که به دنبال بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی هستید یا می‌خواهید بهترین مارک توالت فرنگی خارجی را انتخاب کنید. در لیست بهترین برند توالت فرنگی نام برندهای ایرانی هم جای گرفته است و انتخاب بهترین توالت فرنگی بین برندهای وارداتی و ایرانی به نظر شخصی شما بستگی دارد.

توالت فرنگی چه مارکی خوبه

توالت فرنگی چه مارکی خوبه؟

یکی از اولین سوالاتی که ذهن خریداران را به خود مشغول می‌کند، این است که توالت فرنگی چه مارکی خوبه؟ و یک توالت خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ ویژگی‌های مشترک زیادی در بین بهترین مدل توالت فرنگی  در تمامی برندها وجود دارد و از جمله آنها می‌توان به داشتن ظاهری زیبا و مدرن، ساختاری راحت، استفاده از تکنولوژی روز در تولید، عملکرد عالی و قدرت شستشوی عالی اشاره کرد.

نکته دیگر که برای انتخاب بهترین برند توالت فرنگی باید به آن توجه کنید، انتظار و خواسته شما می‌باشد. آیا راحتی استفاده و قدرت شستشو برایتان مهم است یا طراحی مدرن و تنوع رنگی آن مورد توجه شما است؟ همچنین لازم است بدانید به دنبال توالت فرنگی دیواری (وال هنگ) هستید یا توالت فرنگی منوبلاک (متصل به زمین) انتخاب شما است؟

از طرفی دیگر در ابتدا باید مشخص کنید به دنبال برندهای وارداتی هستید یا به دنبال بهترین برند توالت فرنگی ایرانی می‌گردید؟ بعد از پاسخ دهی به این سوالات می‌توانید برند مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه لیستی از بهترین برندهای تولید کننده توالت فرنگی ایرانی و غیر ایرانی معرفی شده است.

برای اینکه یک مدل توالت فرنگی با کیفیت را انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله پرفروش ترین مدل توالت فرنگی را مطالعه کنید.

معرفی تولیدکنندگان بهترین توالت فرنگی ایرانی

امروزه تولید‌کنندگان چینی بهداشتی در ایران همپای برندهای برتر اروپایی قرار گرفتند و محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را تولید می‌کند. در این بین برخی از شرکت‌ها و تولیدکنندگان چینی بهداشتی به دلیل کیفیت بالاتر از دیگران، مشتری مداری بهتر، تنوع بالا، دریافت جوایز و مواردی دیگر به عنوان بهترین مارک توالت فرنگی ایرانی شناخته می‌شوند.

توالت فرنگی برند مروارید

توالت فرنگی ایرانی مروارید

مروارید یکی از بهترین تولید کنندگان چینی بهداشتی و توالت فرنگی است و می توان بهترین توالت فرنگی معمولی و وال هنگ را در بین مدل‌های آن مشاهده کرد. این مجموعه با استفاده از تکنولوژی روز، مواد مرغوب، طراحی زیبا و دانش مهندسی روز محصولاتی مرغوب را تولید می‌کند و کیفیت محصولاتش تضمین شده است. محصولات این برند به دیگر کشورها نیز صادر می‌شود. تمامی محصولات و توالت فرنگی مروارید در دو درجه کیفی تولید شده و تفاوت آنها به کیفیت لعاب‌کاری بعد از خروج از کوره برمی‌گردد. شما می‌توانید در زمان خرید توالت فرنگی مروارید درجه کیفی آن را مشخص کنید.

برند گلسار برند مطرح ایرانی

شرکت گلسار نیز در لیست بهترین توالت فرنگی ایرانی قرار می‌گیرد. این شرکت بیشتر در زمینه طرح‌های مدرن خودنمایی می‌کند و یکی از رقبای برندهای خارجی است. کیفیت بالا، طراحی زیبا، رعایت اصول استاندارد و بسیاری از موارد دیگر باعث شده تا این برند در بین بهترین‌ها جای گیرد.

چینی کرد

چینی کرد کیفیت عالی و قیمتی مناسب

برند چینی کرد را هم می‌توان به عنوان بهترین مارک توالت فرنگی معرفی کرد. این مجموعه از دهه ۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده و با به کارگیری تجهیزات مدرن و مواد اولیه مرغوب، اقدام به تولید بهترین توالت فرنگی کرده و محصولاتی مطابق با معیارها و استانداردهای روز جهانی را روانه بازار می‌کند. توالت‌های وال هنگ و منوبلاک چینی کرد براساس نیاز و سبک دکوراسیونی‌ روز دنیا تولید می‌شود و شما می‌توانید از بین تعداد بی شماری از مدل‌ها، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برند گاتریا یکی از بهترین‌ها

یکی دیگر از برندهایی که در بین بهترین توالت فرنگی ایرانی قرار می‌گیرد، برند گاتریا است. هرچند که این برند سابقه کمتری نسبت به برندهای دیگر دارد اما توانسته با تولید محصولاتی با کیفیت بالا، رضایت مشتریان، استفاده از تکنولوژی و دانش مهندسی روز خود را در بین بهترین‌ها قرار دهد. استفاده از لعاب کاری با کیفیت آنتی باکتریال، ارائه محصولات متنوع با سیستم تخلیه متنوع، توجه به استانداردهای ایران و جهان و تولید محصولات مطابق با آن، از ویژگی‌های این برند می‌باشد.

بهترین برندهای جهانی تولید کننده توالت فرنگی

اگر به دنبال یک توالت فرنگی وارداتی هستید و می‌خواهید بهترین نوع توالت فرنگی را داشته باشید، بهتر است مدل‌های برندهایی که در ادامه معرفی شده را انتخاب کنید. شرکت‌های تولیدکننده چینی بهداشتی در جهان بسیار زیاد است و با توجه به رقابت بین آنها، مشتری مداری، کیفیت و بسیاری دیگر از موارد، برخی از آنها در لیست برترین‌ها جای گرفته‌اند.

کوهلر

کوهلر نامی آشنا در سراسر جهان

برند کوهلر یکی از برندهای برتر جهانی است و می‌توان آن را تولیدکننده بهترین توالت فرنگی در جهان نامید. محصولات کوهلر در سراسر دنیا به فروش می‌رسد. این برند امریکایی توسط فردی به همین نام در سال ۱۸۸۳ شکل گرفت و تا به امروز جوایز بین‌المللی بسیاری را از آن خود کرده است. کوهلر پیشتاز این صنعت است و علاوه بر کیفیت بالا ابتکار به عمل هم دارد.

توتو

یکی از برندهایی که در ابتدای لیست بهترین برند توالت فرنگی خارجی قرار می‌گیرد، توتو است. TOTO به آینده پا گذاشته و از فناوری‌های فوق‌العاده‌ای در تولیدات خود استفاده کرده است.

جاست تایم

JUSTIME یکی دیگر از برندهای مطرح جهانی است. شما می‌توانید بهترین نوع توالت فرنگی را در آن بیابید. تنوع مدل، طرح و رنگ در بین مدل‌های جاست تایم زیاد است و دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است.

یاتو

یاتو

یاتو از جمله برندهای تولید کننده سرویس بهداشتی است که کیفیتی بالا دارد و این امر سبب خوشنامی آن در سراسر جهان شده است. یاتو یک برند چینی است و در محصولات خود از تکنولوژی و فناوری‌های روز استفاده می‌کند. علاقه‌‌مندان به توالت فرنگی‌های دیجیتال و با امکانات خاص شیفته مدل‌های یاتو می‌شوند.

بوچی

برند بوچی هم در بین بهترین توالت فرنگی قرار می‌گیرد. این مجموعه از جمله بزرگترین و معروف‌ترین کارخانه‌های تولید کننده چینی بهداشتی است و جوایز متعددی را به دست آورده است. بوچی از جمله برندهای اروپایی است که در حال حاضر دارای نمایندگی تولیدی در کشور ترکیه نیز می‌باشد و محصولات بوچی ترکیه در ایران قابل خرید است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)