شیرآلات چه مارکی خوبه؟ (بهترین برند شیرآلات)

شیرآلات چه مارکی خوبه؟ (بهترین برند شیرآلات)

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد در زمان خرید شیرآلات پیش می‌آید، این است که چه برند و مارکی را انتخاب کند؟ بنابراین بعد از ورود به بازارهای اصلی شیرآلات اولین سوالی که از فروشنده می‌پرسند، این است که شیرآلات چه مارکی خوبه؟ در اینجا ابتدا نکات لازم برای انتخاب شیرآلات خوب را گفته‌ایم و سپس به معرفی برندهای برتر شیرآلات ایرانی و خارجی پرداخته‌ایم تا به طور کامل به سوال شما، شیرآلات چه مارکی خوبه؟ پاسخ دهیم.

نکات مهم در زمان خرید شیرآلات بهداشتی

هنگام انتخاب و خرید شیرآلات با کیفیت، باید موارد مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. این موارد در برندهای برتر و شناخته شده توسط کارخانه و سازمان‌های مربوطه بررسی شده اند و می‌توانید اطمینان داشته باشید محصولات آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ از جمله موارد مهم می‌توان به جنبه‌های فنی، کاربردی و ظاهری اشاره کرد.

به یاد داشته باشید که شیرآلات یکی از اجزای ساختمانی هستند و مکرراً از آنها استفاده می‌شود؛ بنابراین انتخاب محصول با کیفیت بالا اهمیت بسیاری دارد. همچنین شیرآلات می‌توانند نقش زیادی در زیبایی فضا داشته باشد و باید از نظر ظاهری با سبک دکوراسیونی هماهنگ باشند.

جنس بدنه و نوع آبکاری

توجه به جنس بدنه و نوع آبکاری یکی از موارد مهمی است که باید در هنگام خرید شیرآلات به آن توجه کنید. بهترین آلیاژ برای ساخت شیرآلات برنج می‌باشد که باید مرغوب و بدون ناخالصی باشد. برندهای برتر در زمان ساخت از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کنند و این دلیلی برتر شدن آنها است.

نوع آبکاری نیز اهمیت بالایی دارد؛ آبکاری باید با تراکم بالا و با روش درست انجام شود. آبکاری شیرآلات آنها را از تخریب به وسیله رطوبت و کدر شدن حفظ می‌کند. شیرآلاتی که دارای آبکاری مطلوبی هستند جلای خود را به راحتی از دست نمی‌دهند.

مشخصات فنی

یکی از مهمترین قطعات به کار رفته در شیرآلات، کارتریج می‌باشد. برندهای برتر از کارتریج‌های مرغوب استفاده می‌کنند. برندهای برتر ایرانی نیز از کارتریج‌های با کیفیت اروپایی در شیرآلات خود استفاده می‌کنند. کارتریج‌های سرامیکی بهترین نوع هستند و در شیرآلات اهرمی و جدید آنها استفاده می‌شود.

طراحی و ظاهر

شکل و نمای شیرآلات اهمیت زیادی دارد و می‌تواند نقش مهمی در زیبایی نهایی فضا داشته باشد. در زمان انتخاب شیرآلات باید به هماهنگی نوع طراحی آن با سبک دکوراسیون فضا توجه کرد. بعد از نوع سبک طراحی، رنگ شیر نیز اهمیت پیدا می‌کند. امروزه شیرآلات در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود (شیرآلات سفید، شیرآلات مشکی، شیرآلات طلایی، شیرآلات کروم و...) می‌توان رنگ آن را نیز بسته به نوع دکوراسیون و رنگ‌های استفاده شده انتخاب کرد.

گارانتی

گارانتی نشانی از کیفیت و اعتماد سازنده به محصول خود است. از طرف دیگر کمپانی‌ها با ارائه گارانتی به خریداران می‌گویند که در کنار آنها هستند و اگر مشکلی برای محصول پیش آید هزینه انجام شده و زمان صرف شده از بین نمی‌رود بلکه به راحتی می‌توانند از خدمات پس از فروش استفاده کند. به عنوان مثال اگر محصول خریداری شده شما یکی از محصولات نامناسب یک برند معتبر باشد، با ارائه گارانتی می‌توانید آن را تعویض کنید. پس در زمان خرید حتما به مدت و شرایط گارانتی توجه کنید.

ما در مقاله ای دیگر، به معرفی بهترین شیرآلات ایرانی پرداخته ایم.

معرفی بهترین برند شیرآلات ایرانی و خارجی

بهترین برند شیرآلات ایرانی و خارجی

معرفی بهترین برند شیرآلات ایرانی

کمپانی‌های متعددی در ایران امروزه محصولاتی با کیفیت برابر با محصولات برتر اروپایی را تولید می‌کنند. شما می‌توانید با صرف هزینه بسیار کمتر از محصولات وارداتی، شیرآلاتی با کیفیت بالا را خریداری کنید.

برندهای زیر از جمله بهترین برندهای ایرانی هستند:

شیرآلات چه مارکی خوبه؟

شیرآلات شودر

شیرآلات شودر نامی آشنا و یکی از برترین‌های ایران در صنعت شیرآلات است. این مجموعه فعالیت خود را از اوایل دهه ۷۰ شمسی آغاز کرده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و ارتقای پیوسته آن توانسته محصولی متناسب با استانداردهای جهانی و کیفیت بالا را تولید کند. شودر در زمینه طراحی محصولات نیز خوش درخشیده و شیرآلات آن بسیار زیبا و چشم نواز هستند. این برند در زمینه طراحی و کیفیت جوایز ارزشمندی را نیز به دست آورده است.

معرفی بهترین برند شیرآلات ایرانی و خارجی

شیرآلات KWC

شیرآلات kwc نیز از نام‌های آشنا در صنعت شیرآلات ایران است. این برند تحت لیسانس شرکت kwc سوئیس می باشد. دستگاه‌های این کارخانه از به روزترین بهترین دستگاه‌های دنیا هستند و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و ماشین آلات به روز محصولی با کیفیت، ظرافت و دوام بالا تولید می‌شود.

معرفی بهترین برند شیرآلات ایرانی و خارجی

شیرآلات راسان

یکی دیگر از برندهای برتر ایرانی شیرآلات راسان است. در بسیاری از مواقع وقتی افراد از دوستان و آشنایان خود می‌پرسند، شیرآلات چه مارکی خوبه؟ و یا در چه برندی می‌توان شیرآلات با کیفیت و با قیمت مناسب پیدا کرد؟ نام راسان را می‌شنوند. راسان فعالیت خود را از اواسط دهه ۷۰ آغاز کرده و امروزه در بین تولید کنندگان درجه یک ایرانی قرار دارند محصولات این کشور تحت لیسانس آلمان است کیفیت فوق العاده‌ای دارد.

شیرآلات چه مارکی خوبه؟

شیرآلات قهرمان

قهرمان نام قدیمی است که از دهه ۶۰ تا کنون محصولات خود را در بازار ایران و دیگر کشورها به فروش رسانده است. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است. شیرآلات قهرمان دارای محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است و انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال محصولات با قیمت مناسب هستند.

بهترین برندهای شیرآلات خارجی

در دنیا تعداد زیادی از برندها در گروه بهترین برند شیرآلات خارجی قرار می‌گیرند، اما در اینجا به چند برند برتر جهانی که در ایران امکان خرید آنها وجود دارد و دارای نمایندگی هستند اشاره شده است.

شیرآلات چه مارکی خوبه؟

شیرآلات هانس گروهه و شیرآلات گروهه

دو برند هانس گروهه و گروه از جمله برندهای برتر دنیا هستند که در ایران نیز محصولات آنها قابل خرید می‌باشد. این دو برند (شیرآلات آلمانی) بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارند. حجم بالایی از شیرآلات هانس گروهه و شیرآلات گروهه به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

شیرآلات چه مارکی خوبه؟

شیرآلات کوهلر

کوهلر یکی از برندهای برتر صنعت شیرآلات آمریکاست و رقیب اصلی هانس گروهه می باشد. این برند از سال ۱۸۷۳ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. از ویژگی‌های این برند می توان به تولید محصولات با کیفیت زیبا و استفاده از نوآوری و خلاقیت اشاره کرد.

معرفی بهترین برند شیرآلات ایرانی و خارجی

شیرآلات جاستایم

یکی دیگر از برندهای برتر دنیا برند جاستایم است. اگر در بین شیرآلات وارداتی از فروشندگان بپرسید، شیرآلات چه مارکی خوبه؟ قطعاً یکی از برندهای معرفی شده به شما جاست تایم می‌باشد. این برند تایوانی است و جوایز بین‌المللی بسیاری را به نام خود ثبت کرده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)