ایده هایی برای تزیین توالت فرنگی عروس

ایده هایی برای تزیین توالت فرنگی عروس

بسیاری از عروس خانم‌ها دوست دارند در زمان چیدن جهیزیه و ورود به منزل مشترک، تمامی بخش‌های خانه تزیین شده باشد و به همین دلیل به دنبال تزیین توالت فرنگی عروس و سرویس بهداشتی هستند. در دهه قبل تزیین سرویس بهداشتی با گل، شمع، عود و عروسک رایج بود اما امروزه این روش محبوبیت کمتری دارد و تزیین سرویس بهداشتی و حمام به سمت استفاده از اکسسوری‌های شیک زیبا و خلاقانه رفته است. برخی از این اکسسوری‌ها را می‌توان برای همیشه در سرویس بهداشتی نگه داشت. همچنین میزان هزینه‌ای که باید برای این موضوع شود هم حائز اهمیت است.

خوشبختانه امروزه می‌توان با هزینه‌های کم زیبایی را به سرویس بهداشتی آورد و تزیین سرویس بهداشتی عروس را به بهترین شکل انجام داد. در ادامه نکات و ایده‌هایی ساده آسان و با قیمت مناسب را بیان کرده‌ایم که می‌توانید با استفاده از آنها سرویس بهداشتی را برای چیدمان جهاز و استفاده همیشگی تزیین کنید.

نکات مهمی که باید در زمان تزیین توالت فرنگی و سرویس بهداشتی عروس به آن توجه کنید در ادامه بیان شده است.

تزیین توالت فرنگی

اصول اولیه تزیین توالت فرنگی

برخی از موارد ساده به نظر می‌رسد اما در دکوراسیون، توجه به رنگ ها در ترکیب بندی و زیبایی نهایی فضا تاثیر بسیاری دارد. هنگام انتخاب وسایل سرویس بهداشتی باید به سبک و رنگ تمامی وسایل دقت کنید. رنگ‌های به کار رفته در سرویس بهداشتی باید مکمل هم باشد. به این منظور می‌توانید نگاهی به چرخه رنگ بیندازید و یا عکس‌های مختلفی را مشاهده کنید و از آن الگوبرداری کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه شود انتخاب درست وسایل تزیینی است. اگر قصد دارید اکسسوری‌های خود را در سرویس بهداشتی برای همیشه نگه دارید، لازم است از وسایلی استفاده کنید که نسبت به رطوبت مقاومت بالایی دارند. استفاده از شلف یا قفسه هم می‌تواند به شما کمک کند تا فضایی را برای وسایل‌های تزیینی خود در نظر بگیرید.

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم از ست‌های مخصوص سرویس بهداشتی که شامل توالت شور، سطل آشغال، جا مسواکی، جا صابونی، جای صابون مایع غیره می‌شود استفاده کنید. تمامی این وسایل با هم هماهنگ هستند و از یک طرح می‌باشند و این امر فضا را شیک‌تر نشان می‌دهد؛ همچنین مدل و طرح‌ آنها باید با سبک کلی دکوراسیون سرویس بهداشتی هماهنگ باشد.

توجه به فضای سرویس بهداشتی هم اهمیت بالایی دارد؛ اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارید بهتر است تزیینات را تا حد امکان کاهش دهید و همچنین از انواع شلف‌ها و قفسه‌ها برای جای دادن وسایل استفاده کنید. شما می‌توانید وسایل زینتی و تزیینی را هم در این شلف‌ها قرار دهید. همچنین به نحوه چیدمان وسایل توجه کنید.

ما در مقاله ای دیگر، ایده هایی خلاقانه برای تزیین توالت فرنگی را معرفی کرده ایم.

تزیین توالت فرنگی خلاقانه

ایده و الگوهای تزیین توالت فرنگی

یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب تزیین توالت فرنگی خصوصا برای عروس ها، مشاهده تصاویر موجود در اینترنت و الگوبرداری از آنها است.

در ادامه چند ایده ساده و جذاب زیر را با شما در میان می گذاریم و به صورت کامل توضیح می دهیم:

  • استفاده از آینه‌های جذاب
  • شلف‌ها را نادیده نگیرید!
  • وسایل تزیینی مناسب حمام و سرویس بهداشتی
  • گل و گلدان
  • از تزیینات دیواری استفاده کنید.
  • استفاده از صدف و مرجان
  • استفاده از ست‌های توالت فرنگی

استفاده از آینه در تزیین توالت فرنگی

استفاده از آینه‌های جذاب

آینه یکی از بخش‌های مهم سرویس بهداشتی است. در ابتدا رنگ قاب آینه باید با روشویی و رنگ و طرح کاشی‌ها هماهنگ کامل داشته باشد. آینه‌هایی که قاب‌های بزرگ و کار شده دارند می‌توانند به سرویس بهداشتی شما زیبایی بیشتری بدهند. اگر شیفته سبک دکوراسیون تجملی هستید، از آینه‌های تراشکاری شده و با قاب‌های بزرگ و خاص استفاده کنید. اما اگر سبک دکوراسیون مورد نظر شما مینیمال است، به سراغ آینه‌های ساده و آینه بک لایت یا چراغ‌دار بروید.

تزیین توالت فرنگی با روش های ساده

شلف‌ها را نادیده نگیرید!

قفسه و شلف می‌تواند به نظم‌دهی سرویس بهداشتی کمک بسیاری کند. همچنین شما می‌توانید شلف‌ها را با گل، شمع، قاب عکس، عود و وسایل تزیینی دیگر دکور کنید.

تزیینات توالت فرنگی

وسایل تزیینی مناسب حمام و سرویس بهداشتی

برخی از وسایل زینتی مناسب قرار دادن در حمام و سرویس بهداشتی هستند؛ از جمله آنها می‌توان به باکس‌های حوله و دستمال و شمع روشویی اشاره کرد. استفاده از این وسایل فضای شما را شیک می‌کند.

تزیین توالت فرنگی با انواع وسایل

گل و گلدان

بسته به میزان فضای سرویس بهداشتی خود می‌توانید از گل و گیاه در آن استفاده کنید. اگر سرویس بهداشتی بزرگی دارید برای تزیین توالت فرنگی عروس و حمام عروس، گل‌های طبیعی در سرویس بهداشتی قرار دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از گلدان‌های مناسب همیشه گیاهی را در فضای سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است در این کار زیاده‌روی نکنید و تنها چند گلدان کوچک را در شلف‌ها قرار دهید. همچنین می‌توانید از سینی شمع، گل، نمک و صابون استفاده کنید تا یک زیبایی همیشگی را در سرویس بهداشتی به همراه داشته باشید.

تزیین توالت فرنگی برای عروس

از تزیینات دیواری استفاده کنید.

یکی از تزیینات سرویس بهداشتی که به تازگی ترند شده است استفاده از تزیینات دیواری است. از جمله این تزیینات دیواری می‌توان به انواع تابلوها، گل‌های کاغذی بزرگ که قابل نصب روی دیوار هستند و نقاشی‌های خاص اشاره کرد. از مزیت‌های تزیین سرویس بهداشتی با قاب عدم اشغال فضای سرویس بهداشتی است.

استفاده از صدف و مرجان

تمیزی سرویس بهداشتی اهمیت بالایی دارد و روش‌هایی که بتوان آن را تمیزتر نشان داد و احساس تمیزی را ایجاد کرد، اهمیت بسیاری دارد. استفاده از صدف و مرجان احساس تمیزی را به همراه می‌آورد بنابراین شما می‌توانید از آنها استفاده کنید

استفاده از ست‌های توالت فرنگی

یکی از موارد لوکس و جذاب تزیین توالت فرنگی عروس استفاده از ست‌های توالت فرنگی است؛ این سه تا شامل جلوپایی، کاور درب و کاور سیفون می‌شود. همچنین شما می‌توانید یک تشکچه نشیمن توالت هم به آن اضافه کنید.

شاید برای شما مفید باشد:

کلام آخر

تزیین سرویس بهداشتی و توالت فرنگی برای برخی از عروس خانم‌ها اهمیت بالایی دارد اما به شما پیشنهاد می‌کنیم از وسایل تزیینی استفاده کنید که بتوان طولانی مدت از آن استفاده کرد. استفاده از اکسسوری‌های ساده سینی وسایل حمام و تابلوهای تزیینی می‌تواند هم فضای شما را زیبا کند و هم تزیینی همیشگی به شما آید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)